Aantal berichten : 1223 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart za 29 dec 2012 - 11:42
'Rijd voorzichtig Tara!' riep hij haar nog na en keek toen Eleanor aan. 'En we hebben het rijk voor ons alleen. Eindelijk!' Hij ruimde de borden op en kwam toen weer terug naar Eleanor. Hij pakte haar bij de hand en leidde haar weer terug naar de bank. 'Jacuzzi? Wauw, ik krijg allemaal beelden van ons als tieners in mijn hoofd in de jacuzzi.' Hij drukte haar zacht tegen de steun van de bank aan en kuste teder haar lippen. Eigenlijk zat de kus vol verlangen. 'Wat dacht je ervan, jij en ik, de jacuzzi in?'
Tara
Aantal berichten : 312 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart za 29 dec 2012 - 16:02
Eleanor liet zich leggen en kuste hem terug. Al even verlangend. Hierna lachte ze zacht. 'Mijn vader gaf de jacuzzi als cadeau omdat hij zo'n tien jaar mijn verjaardag is vergeten en ook omdat ik me zogezegd te pletter werk en ik vroeger erg veel van dat ding leek te genieten.' Haar vader mocht niet veel om haar geven, ook hij wou maar al te graag wat goedmaken door geld te schenken. Eleanor nam het nooit aan waardoor hij dan weer spullen kocht. 'Help me dan maar uit deze jurk," glimlachte ze speels en sloeg haar armen rond zijn hals om hem nog een keertje te kussen.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart za 29 dec 2012 - 16:17
Hij kuste haar en maakte ondertussen de rits van haar jurk open, net zoals hij vanochtend gedaan had. Langzaam trok hij de jurk over haar benen naar beneden en zocht weer verlangend haar lippen op. Zijn handen gleden over de zachte lingerie en daarna tilde hij haar op. 'Op naar de jacuzzi! En leve jouw vader!' Hij lachte en zette haar op de rand van de jacuzzi neer. 'Hopelijk heb je geen spionerende buren die uitzicht hebben op je jacuzzi,' grinnikte hij.
Thomas
Aantal berichten : 713 Registratiedatum : 28-10-12 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart za 29 dec 2012 - 17:18
Eleanor giechelde bij het optillen en sloeg haar benen en armen rond hem te leggen. Teoh liet haar weer als een tiener voelen. Ze liet zich neer zette en keek hem aan. 'Nee, dat geloof ik van niet. En ik zal het hem laten weten.' Hierbij hielp ze uit zijn shirt en drukte een kusje op zijn lippen. Hierna liet ze zich in het water zakken en zette het toestel op. 'Om eerlijk te zijn laat me dit weer een tiener voelen terwijl ik echt al oud ben.'
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart za 29 dec 2012 - 17:34
Hij hielp bij het uittrekken van zijn shirt en maakte toen ook zijn broek los. Hij keek even op en realiseerde zich toen dat de jacuzzi onder een soort afdakje stond. Geen burengestaar dus. Hij was hier niet zo bang voor, omdat hij privacy wou, maar hij mocht gewoon niet herkend worden. Nadat ook zijn broek uit was, sprong hij de jacuzzi in en nam Eleanor in zijn handen. 'Je bent niet oud, Eleanor. Hoe oud ben je nou? Niet ouder dan 45, nietwaar?' Hij hield het niet bij, juist omdat hij geen kennis van de tijd wou hebben. 'Ik hou van je, Ellie,' fluisterde hij en kuste haar lippen.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart za 29 dec 2012 - 17:45
Eleanor wist dat Teoh haar gerust wou stellen met die woorden. Het ergste was dat het hem ook nog lukte. Zacht streelde een hand door zijn haren en kuste ze hem terug. Hun lichamen vonden elkaar weer. Dit leven was haalbaar, maar Ellie hield zich constant bezig. Als Teoh geen tijd voor haar had of niet bij haar kon zijn dan was ze aan het werk. Ook gunde ze Tara altijd een deeltje van haar tijd vrij. Haar dochter betekende de wereld voor haar, maar ook zo deed hij. 'Gelukkig jonger dan 45,' stemde ze in. 'Maar je kom niet van me af hoor. Niet zo snel,' Ze duwde hem meer naar beneden zodat ze op zijn schoot kon plaats nemen. 'Ik hou ontzettend veel van je, Teoh. Je hebt geen idee.'
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart za 29 dec 2012 - 23:04
Hij plooide haar benen naast zijn middel en streek met zijn handen erlangs. Met een verlangende blik keek hij haar aan; het was net Eleanor van heel wat jaren geleden in de jacuzzi die ook op zijn schoot zat. Zijn lippen kusten haar nek om uiteindelijk haar lippen te vinden en deze vurig te kussen. 'Ik heb inderdaad geen idee,' fluisterde hij eerlijk en kuste haar weer. Zijn handen gleden over haar rug en hij drukte haar wat dichter tegen hem aan. Hopelijk zouden zulke momenten niet meer zeldzaam worden nu hij bij haar woonde.
Jay
Aantal berichten : 320 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart za 29 dec 2012 - 23:41
Eleanor liet zich gewillig kussen en strelen. Ze vroeg zich af of Teoh dit nooit beu werd... Of hij meer spanning wou. Enkel wist ze zeker dat ze dit nooit beu werd. Haar handen streelde vleiend over zijn borstkas naar zijn haren om daarin te spelen. Weer wenste ze sterfelijk te zijn. Teoh had haar met alle plezier haar mee in de eeuwigheid mogen nemen. Soms vroeg ze zich af wat hij zou doen als ze oud werd of doodging... Zou hij iemand anders liefhebben op deze manier. Ze focuste zich op rustig in- en uitademen toen ze uiteindelijk de kus had verbroken. 'Teoh,' fluisterde ze verlangend tegen zijn lippen. 'Ik denk niet dat onze liefde voor elkaar ooit valt te begrijpen, maar zolang we er zelf nog aan uit kunnen, hebben we niets om over te klagen.'
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart zo 30 dec 2012 - 14:51
Hij drukte zijn vinger tegen haar lippen en schudde zijn hoofd. 'Niet nadenken, enkel genieten. Nadenken mag weer als Tara thuis is,' grinnikte hij en drukte zijn lippen in haar nek. Zijn handen gleden over haar lichaam en zijn lippen lieten de hare niet met rust. Pas na een tijdje merkte hij dat hij misschien een beetje te erg zijn vampier zelf was en niet rekening had gehouden dat zij natuurlijk mens was. 'Sorry, ik was weer eens te enthousiast, vrees ik,' glimlachte hij.
Tara
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart zo 30 dec 2012 - 16:56
Eleanor kuste hem terug en lachte toen hij weer sprak. 'Oja, Gard. Maar heb ik dan soms gevraagd om je in te houden? Je weet hoe een hekel ik daar aan heb.' Ze lachte weer en streelde over zijn wang. Hij was perfect en dat niet dankzij het vampier-zijn. Ze keek hem liefdevol in de ogen en streelde steeds zijn wang. Haar handen gleden naar zijn haren. Ze wou hem een beetje verleiden, uitdagen. Hij was perfect voor haar. Nooit zou ze iemand anders zo kunnen begeren. 'Kus me, idioot.' Ze moest op een of andere manier haar tranen binnen houden. Voor Teoh was dit leuk en gezellig en hun, maar Ellie werd er emotioneel van. Heel deze dag was emotioneel... Ze hadden het Tara vertelt. Dat zou een nieuwe stap zijn in hun leven. Eindelijk.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart ma 31 dec 2012 - 12:30
Hij kuste haar weer enthousiast, maar zag haar gezicht toen hij de kus afbrak. Hij herkende die emotie maar al te goed. 'Hé Ellie,' fluisterde hij en trok haar zijdelings op zijn schoot. Zijn armen sloeg hij om haar heen en zo wiegde hij haar langzaam heen en weer. 'Wat is er, lieverd?' Ook al kende hij haar zo goed, hij kon niet haar gedachtes lezen. 'Komt het omdat ik nu bij je woon? Ik weet het, het is geweldig, niet waar?' Hij glimlachte enthousiast en kuste haar weer.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart ma 31 dec 2012 - 12:40
Eleanor liet zich zacht wiegen en sloeg haar handen voor haar ogen. 'Urgh, waarschijnlijk die vervloekte hormonen,' murmelde ze. Het was gemakkelijk om daar alles op af te schuiven eenmaal je ouder werd. Ze keek hem weer aan met zo goed als droge ogen. 'Ja, dat is het. Het gaat zo fijn zijn om niet meer stiekem te moeten doen voor Tara. Weer rustig slapen op jouw borstkas, je kusjes als begroeting of samen film kijken... Het zijn kleine dingen, maar ze maken dit helemaal compleet...En waar waren we?' Eleanor drukte terug haar lippen op de zijne.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart ma 31 dec 2012 - 12:45
Hij keek haar vol medelijden aan. 'Het is soms ook niet makkelijk om een vrouw te zijn. Al die hormonen.' Hij kon haar zwangerschap nog goed herinneren; een en al drama. Ook al was hij niet de vader, hij kreeg toch al haar hormoondriften op hem afgestuurd. Hij drukte een kus op haar lippen en glimlachte. 'Ik verheug me nu al op al die mooie momenten,' fluisterde hij en lachte om haar laatste woorden. Hij plooide haar benen weer om zijn middel en kuste liefdevol haar lippen. Zijn handen bewogen weer over haar lichaam en streelde haar zo.
Tara
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart ma 31 dec 2012 - 16:06
Eleanor schudde haar hoofd bij de wijze woorden over een vrouw zijn. Ook al geloofde ze niet dat mannen het altijd gemakkelijk hadden. Zeker niet als ze voor altijd hadden te leven. Ze voelde hoe haar benen die van hem raakte en drukte liefhebbend, maar gewillig haar lippen op de zijne. Het hete water rond haar deed deugd. Soms kon haar vader toch iets goed doen. Haar handen streelde over zijn schouders en door zijn haar. 'Ik ook, Teoh. We lijken echt weer zoals vroeger hé?' Ze lachte en keek hem aan.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart wo 2 jan 2013 - 10:05
Hij lachte en knikte zijn hoofd. 'We lijken net twee hormonale, verliefde pubers en het erge is dat ik er ook nog echt op eentje lijk.' Hij grinnikte en drukte weer een kus op haar lippen, voordat hij opstond en uit het bad sprong. 'Iets halen!' zei hij enkel. In zijn razendsnelle tempo pakte hij paar flessen drank en maakte wat sandwiches voor Eleanor. Zelfs legde hij er een bloedzakje bij. Ook maakte hij een fruitcocktail voor haar en liep hiermee naar buiten. 'Om het te vieren, tadadada!'
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart wo 2 jan 2013 - 10:25
Eleanor grinnikte en liet hem gaan. Hij deed vast en zeker alles op vampiertempo en anders had ze wat tijd om tot rust te komen. Teoh zette als het ware heel haar lichaam onder een zekere spanning. Ze opende haar ogen en keek naar wat hij allemaal bij had. Een glimlach verscheen hierbij rond haar lippen. 'Gek! Kom maar hier met die cocktail!' Ze rijkte er naar en glimlachte naar hem. 'Aan wat hebben we dit verdient?'
Augustus
Aantal berichten : 139 Registratiedatum : 16-12-12 Leeftijd : 33
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart wo 2 jan 2013 - 10:36
Hij gaf haar de cocktail en hield zelf het bloedzakje vast, terwijl hij er een rietje in stopte. Het was natuurlijk niet zo romantisch, maar wel des te veilig voor Eleanor. Hij sprong het bad weer in en sloeg een arm om haar heen. 'Om te vieren dat we nu nog vaker zijn. En misschien ook ondat we weer een tikkeltje normalere en menselijkere relatie krijgen, de relatie die ik je zo erg gun.'
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart wo 2 jan 2013 - 11:59
Eleanor glimlachte een beetje geruststellend naar hem. 'Teoh, ik én Tara zijn weerwolven. Ik denk dat die combinatie ons een van de raarste ''gezinnen'' ooit maakt.' De aanhalingstekens werden duidelijk gehoord. Ze wist niet hoe ze het anders moest noemen. Ook nam ze een slokje. Het was heerlijk! 'Cocktails maken mag je vaker komen doen. En Teoh, ik gun het jou ook. Dat je eindelijk je eens ergens kan settelen. Settelen bij mij.' Ze grijnsde hierbij naar hem en drukte weer een kusje op zijn lippen. 'Bij iemand anders gun ik je niet echt... Als ik ooit anders zou beweren dan lieg ik.' Ze was weer eens erg suf aan het grappen.
Augustus
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart wo 2 jan 2013 - 14:49
Hij dronk van zijn bloedzakje en kuste haar daardoor voor een keer niet. Hij moest zich inhouden, want Eleanor naast haar in enkel lingerie was echt heel erg verleidelijk. Hij streelde met zijn hand haar schouders en keek haar weer aan. 'Ik ben ook echt blij dat ik hier kan wonen. Altijd alleen zijn is echt helemaal niets en juist daardoor kan ik rare dingen gaan doen.' Naar clubs gaan, cafés, om daar gezelschap te zoeken.
Tara
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart wo 2 jan 2013 - 15:19
'Rare dingen?' Eleanor haalde een wenkbrauw op en keek hem aan. Het was stom als hij bloed moest drinken in haar gezelschap, maar ze maakte er nooit echt een probleem om. Zacht streelde een hand over zijn been terwijl ze haar cocktail weg zette en tegen zijn schouder aan kroop. Het was heerlijk om samen met hem te zijn.
Augustus
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart wo 2 jan 2013 - 15:38
Hij zuchtte. 'Het is lastig om vaak helemaal alleen te zijn. Soms ga ik weleens naar cafés of clubs en dergelijke. Altijd wel prima mensen.' Hij haalde zijn schouders op; er gebeurde daar nooit erge dingen die Eleanor per se hoefde te weten. Hij pakte haar cocktail over, nam er veel slokken van en kuste haar toen weer. Als het goed was, was zo de smaak van bloed enigszins verminderd. Hij ging voor haar hangen en keek haar glimlachend in de ogen aan. 'En, krijg ik nog een beloning voor al dat eten en drinken?' Hij trok uitdagend een wenkbrauw op en kuste haar weer.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart do 3 jan 2013 - 1:11
'Ontmoet geen leukere vrouwen hé!' Eleanor giechelde om zijn vraag voor een beloning. 'Ik kan wel wat bedenken.' Plagend schoof ze een BH-bandje naar beneden. Het was niet de bedoeling om deze helemaal uit te trekken waarna ze haar haren rond hem heen sloeg en hem terug kuste. Zijn zoenen waren zo passioneel en liefhebbend... 'Massage misschien?' giechelde ze daarna.
Augustus
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart zo 6 jan 2013 - 9:38
Hij beet op zijn lip bij haar handelingen en voelde hoe hij opgewonden werd. Hij zoende haar terug met hetzelfde verlangen en duwde ook het andere bandje van haar BH naar beneden. 'Hoe kan ik nou ooit een leukere vrouw dan jou ontmoeten?' plaagde hij en gleed met zijn hand langs de rondingen van haar heupen. 'Massage klinkt prima,' grijnste hij en ging zo zitten dat ze er makkelijk bij kon.
Riley
Aantal berichten : 117 Registratiedatum : 02-01-13 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart zo 6 jan 2013 - 11:26
Eleanor lachte toen hij het tweede bandje naar beneden haalde, maar veel tijd kreeg ze niet off hij kuste haar. Ze liet hem goed zitten en nam zo achter hem plaats op haar knieen. Haar handen vonden zijn schouderbladen terwijl haar duimen zich meer in het begin van de ruggegraat zette. Zachtjes maakte ze een streelende beweging terwijl haar lippen even tegen zijn wang kwamen. 'Ik zorg er wel voor dat ik die tittel blijf behouden,' fluisterde ze speels.
Augustus
Onderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart di 22 jan 2013 - 19:25
Een goedkeurende kreun kwam van zijn lippen af en meteen ontspande zijn hele lichaam onder haar aanraking. Ze had dit vaker bij hem gedaan en elke keer bracht weer iets sensueels en spannends met zich mee. Zijn handen gleden over haar knieën en hij legde zijn hoofd op haar schouder. 'Jij, Eleanor... Je bent echt een engel. Je bent geweldig.' Hij zuchtte en keek haar aan. 'Wat ik ervoor over heb om met jou te trouwen.'