Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Jeremy

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 19:19

Maia keek bewonderend naar het armbandje en hield de verscheidene bedeltjes voorzichtig tussen haar vingers, om ze goed te bekijken. Ze leunde tegen Jeremy aan en bekeek hem bedenkelijk. 'Was het niet te duur, Jeremy? Het ziet... Het is zo mooi, dus het zal wel duur gekost moeten hebben.' Afwachtend keek ze hem aan, maar die blik veranderde al snel naar enthousiasme. 'Pannenkoeken, pannenkoeken!' riep en lachte ze als een klein kind en sprong enkele keren op bed. Daarna viel ze weer lachend naast hem neer en trok hem naar haar toe voor een tedere kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 23:02

Zacht kuste hij haar liefelijk terug, maar haddaarnet met grote ogen staan toe kijken. 'Wauw, volgens mij is dat de eerste keer dat ik een naakte vrouw op mijn bed heb zien springen. Prachtig gewoonweg,' plaagde hij haar en stond op waarbij hij een propere boxer aantrok en haar een hemd toegooide met haar slipje. 'Het maakt niet uit hoeveel het gekost heeft, Maia. Het is je verjaardag. Je verdient het sowieso.' Met die woorden streelde hij nog eens over haar wang, drukte een kusje op haar kruin en verdween toen naar beneden om zijn beroemde pannenkoeken te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 23:12

Ze lachte onbezorgd om zijn woorden en keek hem daarna met grote pretoogjes aan. 'Je gaat nog een heleboel eerste keren met mij beleven, Jeremy,' beloofde ze speels, terwijl ze het hemd en haar eigen slipje aan deed. Vluchtig volgde ze hem naar beneden en liep naar de woonkamer, om het journaal aan te doen. Vervolgens ging ze naar de keuken waar het al snel heerlijk rook. Ze maakte koffie voor hen beiden en glimlachte tegelijkertijd naar Jeremy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 23:21

Jeremy glimlachte terug en draaide met de spatel de eerste pannenkoek om. 'Weet je, Maia. Sinds ik in Amerika ben, weet ik zeker dat zo'n relatie als de onze heerlijk is. Om eerlijk te zijn is het alles wat ik zocht, wou...' Hij keek haar aan met nog een bredere glimlach. 'Ik hou van je, Maia. Die woorden betekenen heel wat, onze tijd samen in nog maar kort en de woorden zelf zijn abstract, maar je weet wat ik bedoel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 jun 2013 - 18:03

Maia kreeg het warm bij zijn woorden en bloosde daardoor een beetje. 'Dat is lief van je, dat je dat zegt,' zei ze met een glimlach en gaf hem zijn koffie aan. Daarna drukte ze een liefdevolle kus op zijn lippen. 'Maar als je zo doorgaat, dan laat ik je no way naar je werk gaan. Dan belanden wij weer in bed.' Ze giechelde speels en blies een kusje naar hem toe. Ze pakte de huistelefoon en belde naar Kate om te vragen of alles goed was gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 jun 2013 - 21:51

Jeremy kuste haar terug en sloeg hierbij een arm om haar middel. Zacht streelde hij die nog even voor ze weer weg was en nam de tas koffie aan. Hij lachte om haar woorden. 'Om eerlijk te zijn mag je me meteen weer in bed sleuren.' Hij hoorde hoe ze een nummer in toetste en werd meteen stil. Zo te horen belde ze met haar zus. Jeremy was benieuwd of zijn spreuk nog steeds even krachtig was. Op haar pannenkoek had hij een theelichtje gezet als gebaar van kaarsen. Soms was hij gewoon niet voorbereid en trok zo weer achter zijn fornuis. 'En? Hoe is het met je moeder? Eten staat klaar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 jun 2013 - 21:54

Ernstig luisterde Maia naar de stem van haar zusje. Het ging op zich goed met haar moeder, maar ze had in de nacht overgegeven. Haar zusje had er toen alleen voor gestaan. Na haar gedag gezegd te hebben, liep ze zuchtend terug naar de keuken. 'Het was vannacht een beetje mis gegaan, maar het gaat goed.' Met glunderende ogen keek ze naar de pannenkoek met het lichtje en zachtjes lachte ze. 'Ik hou zoveel van je, Jeremy,' fluisterde ze in zijn oor en drukte een kus op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimevr 7 jun 2013 - 23:09

'Ik wil altijd wel op haar letten als jij wat gaan doen met je zus? Ik ben snel klaar met werken dus ik heb er eventueel wel de tijd voor. Eigenlijk ook altijd wel de zin.' Hij kwam terug met enkele pannenkoeken op een bord en glimlachte naar haar bij het kusje. 'Ik hou ook van jou,' fluisterde hij tegen haar lippen aan. Waarna hij haar kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimevr 7 jun 2013 - 23:17

'Echt waar? Zou jij dan misschien vandaag een oogje in het zeil willen houden? Want meestal past de buurvrouw op haar, maar ik vertrouw jou meer.' Ze legde haar hand op zijn wang en kuste hem teder terug. 'Was je vandaag maar vrij,' klaagde ze fluisterend tegen zijn lippen en glimlachte toen naar hem. Daarna concentreerde ze haar op de pannenkoeken en at de ene na de andere op. 'En trouwens Jeremy, niet teveel over gister nadenken. Je weet wel, dat zonder condoom seks hebben gedoe.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 12:16

'Waarom zou ik het niet willen doen?' Hij dronk van zijn koffie en at ook een pannenkoek. Eén ding stond zeker; Maia werkte in een koffiezaak en wist maar al te goed hoe ze de beste koffie moest zetten. 'Als ik thuis was geweest, dan was je dat bed niet meer uitgekomen totdat je wat met je zus ging doen.' lachte hij. 'Misschien vanavond dat je nog wat tijd voor me hebt?' Toch zweeg hij abrupt toen ze het over het feit had dat ze zonder condoom hadden gevreeën. 'Er niet aan denken? Maia, weet je wel hoe onverantwoordelijk het was van mij gisteren? Laten we het gewoon zeker geen tweede keer gebeuren. We moeten geen risico's nemen als we ze nog niet willen in ons leven...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 12:45

'Het was onverantwoordelijk van ons beiden, Jeremy. Schuif alsjeblieft niet alles op jezelf. We zullen gewoon de pil moeten vertrouwen en dan komt alles goed. Dan komen er nog geen baby'tjes in ons leven,' giechelde ze. Ze legde haar hand op de zijne en glimlachte liefdevol. 'Ik ben heel erg blij dat je dat wil doen, Jeremy. En uiteraard heb ik vanavond tijd voor je. Zullen we anders eerst uit eten gaan en dan nog even naar mijn huis? Je kan ook blijven slapen?' Ze sneed de pannenkoek in stukjes en hield er eentje voor zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 20:56

Hij opende zijn mond en nam een hapje. Ergens was hij best geirriteerd aan het feit dat ze het zo nuchter opving. Als ze zwanger zou zijn... Dan zou hij haar het nieuws moeten vertellen over het feit dat hij een heks was. Zij zou hem dumpen en alleenstaande moeder worden van een tiener, volwassenen Ă©n een baby.Niet iets wat bepaald goed ging komen. 'Nee, nee... Je ging toch wat met Kate doen? Ik kruip wel vanavond in jouw bed als je moeder slaapt. Dan kunnen we de nacht toch nog samen spenderen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 22:10

Ze glimlachte en drukte een kus op zijn wang. 'We zullen wel zien hoe de dag gaat verlopen, lieverd. Maar we kunnen eventueel met zijn vieren thuis gaan eten? Dan gaan wij samen koken! En dan vier ik mijn verjaardag met alle mensen waar ik om geef.' Ze glimlachte onmiddellijk bij het idee en at de rest van haar pannenkoek in stilte op. Toch zat er haar nog steeds iets dwars. 'Ik haal zometeen een morning after pil bij de apotheek,' besloot ze. 'Ik kan niet de dag doorgaan, wetende dat we er beiden zorgen over maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 22:16

Jeremy dronk van zijn koffie en keek haar aan. 'Nee, Maia, ik denk er echt niet meer aan zo bij een klas vol puberende jongens en meisjes. Dan maak ik me zorgen wat er van hun kinderen wel niet komt...' probeerde hij haar gerust te stellen en glimlachte hierna naar haar. 'Ik vertrouw je, ik vertrouw de pil, het was gewoon dom van ons beiden. Je moet je niet ziek gaan maken als je weet dat je het juist inneemt...' Hierna stond hij op en haalde een propere jeans uit de wasmand met een groen/blauw/zwart geruit overhemd en daaronder een zwarte tanktop. Vandaag mocht hij nonchalanter omdat het warm was. 'Ja, ik ga wel naar de supermarkt. Wat wil je eten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 22:27

Ze luisterde bedenkelijk naar zijn woorden en knikte uiteindelijk. 'Je hebt gelijk, Jeremy,' zei ze en haalde vermoeid een hand door haar haren. Ze voelde zich zo stom dat ze de voorbehoedsmiddelen was vergeten. Normaal dacht ze daar altijd aan. Ook zij stond op en bracht alle kopjes en borden naar het aanrecht toe. Daarna bekeek ze Jeremy goedkeurend en sloeg ze haar armen om zijn nek. 'Ik vroeg me al af waarom je de leerlingen van je af moet slaan. Gaat dat ook zo met leraren?' plaagde ze hem en drukte daarna een liefdevolle kus op zijn lippen. 'Ik dacht aan lasagne, dat vindt mijn moeder altijd erg lekker. Wat denk jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 23:07

Jeremy lachte en speelde met een knopje van zijn overhemd nadat hij haar had terug gekust. 'Zegt de knapte vrouw van heel Mystic Falls al zeker. Ik durf de wereld te zeggen. Ik moet helemaal geen leerlingen van me afslaan, gekkie.' Hierbij trok hij haar tegen zich aan. 'Enkel als ik mijn versie mag maken met courgettes en wortels erbij in. Je gaat het heerlijk vinden en geloof me, je moeder ook.' Het was een verruiming van smaak en dat had hij graag. Hierbij tikte hij speels op haar achterwerk. 'Ga je aankleden, jarige. Hoewel mijn overhemd je prachtig staat.' Hij haalde de reservesleutel van zijn aanrecht. 'Alsjeblieft, mijn tweede cadeau. Blijf zolang je bent. En er zwaait wat als ik erachter kom dat je hier poetst!' Dat kon Jeremy echt niet hebben; hij deed het zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 23:17

Ze trok hem dicht tegen haar aan en hield haar hoofd glimlachend schuin. 'Ik denk dat ik zometeen maar wat meer kleding van je ga stelen. Mannenboxers zitten heerlijk,' fluisterde ze uitdagend tegen zijn lippen. Al snel sperde ze haar ogen open en keek ze verrast naar de sleutels. 'Dat is geweldig, Jeremy. Bedankt.' Dankbaar kuste ze zijn lippen. Het was niet per se het cadeau dat zo geweldig was, maar de boodschap erachter. Het was een teken dat hun relatie echt serieus was. 'Doe dat vooral, want het klinkt heerlijk die lasagne. En ik zal niet poetsen, alleen het bed verschonen, oke?' Vragend keek ze hem aan, terwijl ze speels met haar vingers over zijn tanktop streelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 12:26

Jeremy schudde zijn hoofd. 'Dat is helemaal niet nodig als ik bij jou blijf slapen van de nacht. Ik doe het straks wel als ik mijn tas kom afzetten en wat kleren met wat lectuur voor als ik op je moeder moet letten.' Hierbij nam hij de hand vast die met zijn tanktop speelde. 'Nee nee nee, Maia. Ik zou het ook liever uitdoen, maar ik moet zo werken.' plaagde hij haar en nam het overhemd vast dat ze aan had. 'Zorg wel dat ik ook nog wat te dragen heb.' Zacht kuste hij haar hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 12:35

'Jeremy, Kate is waarschijnlijk nog helemaal niet wakker, ik heb alle tijd. Ik zal het zometeen wel even doen,' hield ze koppig vol en glimlachte gelukzalig bij zijn kusjes. Haar handen gleden door zijn haren en vol genot sloot ze haar ogen. Toch viel haar oog kort op de klok en duwde ze Jeremy geschrokken een stukje van haar af. 'Je moet nu echt naar je werk, lieverd,' grinnikte ze en drukte een zachte kus op zijn lippen. 'Ik zie je vanavond weer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 12:46

Jeremy maakte zich vol tegenzin los van haar, sloot haar nog een keer in zijn armen en kuste haar terug. Hierbij stak hij snel een appel en een koek in zijn tas waarna hij een zonnebril op zetten. 'Nee, Maia... Douche lekker of ga in bad en relax. Het is je verjaardag. Ik heb om 13 uur gedaan met lesgeven dan nog een uurtje naar de winkel, hier binnen springen... Ik ben om 14 uur 30 zeker bij jou. Tot vanavond.' Hierbij liep hij naar buiten en startte de auto om zo heerlijk goedgezind naar zijn werk te rijden.

- weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 18:31

Nieuw

Zomerse dagen gingen altijd te snel voorbij. Zo had hij deze dag opgevuld met paardrijden. Maia moest vaak werken of zorgen voor haar moeder. Uiteindelijk had hij geen problemen met dat. Echter was hij zelf een paar dagen uit de stad geweest met wat vrienden. Nu had hij echter gekookt en was er nog wat over voor haar. Hij was zelf zijn pasta voor de televisie aan het opeten. Vandaag was vermoeiend geweest en had hij met het idee in zijn hoofd gezeten om Maia te vertellen dat hij een heks was. Het lef had hij echter nog niet gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 10:10

Maia had Jeremy de laatste tijd weinig gezien, mede doordat zij altijd druk bezig was en hij daarna een weekje met vrienden weg was geweest. Dat ze hem vanavond dus weer zou zien, was in haar ogen extra speciaal, dus had ze zich eens mooi uitgedost en een veel te net jurkje aangetrokken voor enkel een avondje bank hangen. Eenmaal bij zijn huis opende ze zijn deur met haar sleutel en liep ze snel naar binnen. Ondanks dat het overdag warm was, koelde het snel in de avond af. 'Jeremy?' riep ze glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 17:32

'Ja hier!' riep hij en keek toe hoe ze de woonkamer/ keuken in liep. 'Daar is de knappe vrouw van mijn leven,' glimlachte hij met zijn hoofd een beetje schuin. Ze was zo mooi. Het lange krullende haar en het mooie gezicht. Daarbij was haar lichaam zoals iedere man het liefste zijn vrouw zag. 'Leuk jurkje. Gingen we ergens heen?' Hij zat nonchalant met enkel een jogingbroek aan op de bank. Deze hing eigenlijk veel te laag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 17:35

Maia liep de woonkamer in en zag Jeremy zitten. Met een glimlach, maar ook met licht blozende wangen streek ze haar jurkje glad. 'Ik- Nee, ik wou er gewoon leuk uit zien,' gaf ze toe, 'voor jou. Omdat we elkaar een tijdje niet meer hebben gezien.' Ze ging naast hem op de bank zitten en drukte een zachte kus op zijn lippen. 'Hoe was het met je vrienden? Ze waren vast blij om je weer te zien, niet waar?' Ze legde haar tas op tafel en maakte haar schoenen los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 18:06

Jeremy keek haar met een bredere glimlach aan dan daarvoren. 'Je ziet er altijd leuk uit.' Hierbij sloeg hij een arm rond haar schouders heen. 'Ja, het was meer voor mijn verjaardag dat we dat al gedaan hebben. Daarbij heb ik nu alle tijd voor jou. Het was heerlijk om weg te zijn van hier, maar ik heb je gemist. Sorry dat ik er niet zo goed uit zie. Als je honger hebt; er staat een bord voor je klaar op het aanrecht.' Hierbij drukte hij een kus op haar lippen en nam haar gezicht in zijn banden. 'Ik heb je echt gemist.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Jeremy
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Florrie
» Het huis van Kai
» Peter's huis
» Het Huis van Julian
» Huis van opa Dallas

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Huizen-
Ga naar: