Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Jeremy

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 14:40

Ze glimlachte terug naar hem, maar haar mondhoeken kwamen maar nauwelijks omhoog. Steeds bleef dat beeld van haar hulpeloze moeder in bed in haar hoofd omhoog komen. Ze keek wanhopig naar hem op en ging wat verzitten toen hij haar schouders masseerde. Eerst was ze nog wat stijf en recht, maar al snel ontspande ze en genoot van de aanrakingen. Na een tijdje stond ze op en ging voor hem staan. 'Kom eens hier,' fluisterde ze liefdevol en sloeg haar armen om hem heen. 'Ik zou niet weten wat ik moest zonder jou.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 14:46

Jeremy drukte haar lichaam tegen dat van hem aan. Zacht weliswaar en kuste haar terug. Enkel liet hij zich toe om deze passioneel te laten worden, werkelijk liefdevol. Hij tilde haar met gemak op en hield haar zo geklemd tussen zijn borstkas en armen. 'Het komt allemaal goed, beloofd.' fluisterde hij. Hierbij zette hij haar terug neer, maar kuste haar weer door met een glimlachje dichterbij te komen. 'Ik hou van je, Maia.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 14:50

Maia was overdonderd door zijn liefdevolle gebaren en kussen. Ze besefte nu pas dat hij echt om haar gaf en dat hij voor haar zou zorgen. Dat besef kwam hard aan: nooit eerder had ze iemand gehad die voor haar zorgde. De opkomende tranen van geluk onderdrukte ze en vol passie en liefde kuste ze hem terug. 'Ik hou zo, zo, zo veel van je, Jeremy. En ik hoop echt dat alles goed komt. Ik hoop het zo erg.' Met een hoopvolle blik keek ze hem aan en sloeg weer haar armen om hem heen. 'Ik heb stiekem geen honger meer,' fluisterde ze giechelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 14:57

Met een lach keek Jeremy haar aan. Die laatste woorden klonken uitdagend in zijn oren. Hoewel alles wat Maia uitsprak geweldig goed klonk; hij zou uren naar haar stem kunnen luisteren. Zacht knuffelde hij haar, maar nam de wijn en de glazen mee waarbij hij de kaarsjes uitblies. Hij bracht deze naar zijn slaapkamer, maar ruimde eerst alles af. Eenmaal alles in de keuken stond liep hij terug naar Maia. De rest kon wachten tot morgen. 'Dus waar waren we?' Hij trok haar weer tegen zich aan en kuste liefdevol haar hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 15:02

Maia hielp hem met afruimen en liet haar zelf weer in zijn armen nemen in de woonkamer. Terwijl ze haar hoofd naar de zijkant boog, zodat hij goed bij de huid van haar hals kon, gleed ze met haar handen over zijn blote borst en kreunde heel zachtjes. Ze was er dol op als hij dit bij haar deed. 'Bij het punt dat ik je heerlijk ga verwennen vanavond en dat jij ervoor zorgt dat het enige waar ik vanavond aan denk, jijzelf bent,' giechelde ze en trok ondertussen haar trui uit. Ze probeerde zo geduldig mogelijk te zijn, maar ze verlangde naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 15:07

Bij het zien van haar lichaam dat enkel bedekt werd door schaarse stof, kon hij niet anders dan nu al wegkwijnen van verlangen. Zelf deed hij zijn riem los en schoof zo zijn broek uit. Hierbij kuste hij haar zacht op haar sleutelbeen. 'Jij mij verwennen? Wacht maar tot ik klaar met jou ben,' plaagde hij haar zacht, maar verlegen. Hij was niet goed in... Niet goed in mensen te verleiden of proberen te praten over seks zonder dat het cliché klonk. 'Jou ook al opgevallen hoe we altijd ons op elkaar gooien? Volgens mij is dat een goed teken,' lachte hij, tilde haar rond zijn middel op en legde haar zo zacht in de lakens op het bed. Zijn lippen vonden haar naakte huid en lieten haar niet zo snel meer gerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 15:15

Ze smolt zo ongeveer bij zijn verlegen woorden en voelde haar liefde voor hem enkel groter worden. 'Dat is een heel erg goed teken, Jeremy, geloof mij maar,' glimlachte ze en sloeg haar armen en benen om hem heen, terwijl ze hem verder kuste. Pas toen ze het bed voelde, liet ze hem even los en trok hem ook op bed, om op zijn buik te gaan zitten. Handig en snel maakte ze haar BH los en kroop weer tegen Jeremy aan. Toen pas realiseerde ze zich hoe goedkoop ze aan het doen was. Geschrokken keek ze hem aan. 'Ik... Het spijt me dat ik nooit eens een goed gesprek met je kan hebben en altijd maar naar seks verlang,' fluisterde ze met een kleine glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 15:26

Jeremy keek weer met al het genot naar haar lichaam. Ze was prachtig, bloedmooi. Hij snapte niet hoe deze vrouw voor hem was gevallen. Hij voelde hoe vlammen zijn borstkas aan het likken waren en hoe vlinders zich hadden vrijgelaten in zijn buik. 'Niet serieus praten? We praten serieus, maar we zijn nog niet lang samen. Volgens mij zijn we ook gewoon gek op die lichamelijkheid, op seks en daarbij zijn we verliefd, Maia. Dan doe je gekke dingen. Langen serieuze conversaties komen er wel. Enkel niet nu.' Hierbij deed hij zijn boxershort nog behendig uit en kuste haar weer terwijl zijn handen haar lichaam streelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 15:33

Maia beet giechelend op haar lip en keek hem met grote, speelse ogen aan toen hij zijn boxershort uit deed. 'Dus je stelt meer seks voor en minder praten?' plaagde ze hem en kuste weer verlangend zijn lippen. Ze bracht zijn handen naar haar slipje en trok uitdagend aan wenkbrauw op. 'Dus, wanneer verlos jij me van mijn kleding?' giechelde ze en gleed met haar handen over zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 16:09

'Zo kan je het stellen...' Hij lachte en draaide hun beide op. Toch pestte hij haar verder door zacht en verkennend haar huid te kussen. Ze voelde warm aan waardoor de dekens onnodig leken. Voorzichtig trok hij aan de dunne stof tot deze over haar benen was. Hierbij kuste hij haar enkels tot aan haar bovenbenen. 'Nu stel ik voor; meer seks, minder praten.' grijnzend keek hij haar aan. 'Moet je me soms nog iets vertellen dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 16:13

Giechelend legde ze zich in de dekens bij zijn kusjes en lachend trok ze hem weer naar haar toe. Liefdevol sloeg ze haar armen om hem heen en trok hem dicht tegen haar lichaam aan. 'Ik gebruik trouwens sinds kort de pil,' vertelde ze hem. 'Zo stom, ik was het vandaag vergeten, dus we hadden in de weide...' Ze giechelde plagerig en gleed met haar handen door zijn haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 16:49

Jeremy keek haar met een lichte frons aan. 'Oh,' Weer begon hij te lachen. 'Het was mooi daar, rustig en de sfeer was er, maar gelukkig dat we het niet gedaan hebben lijkt me.' Hierbij sloeg hij zijn armen rond haar heen en nam haar hier in. Zijn lippen vonden weer die van haar en kuste haar traag, liefelijk. Zacht streelde hij kort over haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 16:58

'Het had vast gekieteld, dat gras,' glimlachte ze en sloeg haar armen tegelijkertijd om zijn nek heen. 'En ik heb altijd pech: waarschijnlijk waren er hordes mensen langsgekomen, terwijl wij daar lagen.' Ook haar benen sloeg ze om haar middel heen en liefdevol kuste ze hem terug. Ze hadden geen haast, niemand kon zomaar binnen komen, ze hoefden enkel aan elkaar te denken. Het was de perfecte avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 19:11

Jeremy streelde langs haar heupen en drukte zijn lippen op die van haar. Het was geweldig met Maia; hun zachte omgang met elkaar, het feit dat Maia soms haar wilde kantjes had en hun lust naar elkaar. Liefde en lust, meer moest je niet hebben in een relatie. 'Ik wed erom dat je zou klagen als we daar lagen.' lachte hij. 'Maia, je bent negentien... Is er iemand voor mij in je leven geweest die erg serieus was?' Hij was nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 19:26

'Iemand voor jou met wie ik een relatie heb gehad?' vroeg ze verbaasd en knikte toen. 'Een jongen die ik kende van mijn studie rechten. Hij was erg aardig en lief. Toch was hij erg boos toen ik vertelde dat ik zou stoppen met de studie en naar mijn geboorteplaats terug zou gaan. Hij wilde geen lange-afstandsrelatie en toen hebben we de relatie verbroken.' Ze verstrengelde haar benen met de zijne en kroop dicht tegen hem aan. 'En jij dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 21:20

'Fijne kerel...' Jeremy staarde even voor zich uit. Hij was aan het twijfelen of hij het moest vertellen, maar ze had al de reden ertoe om het e weten. 'Een jongevrouw, een jaar en half geleden ongeveer. Ze stierf aan leukemie.' Hierbij staarde hij naar Maia. 'Ik werd op haar verliefd, ze vertelde niet dat ze ziek was, vertelde het me en ik bleef koppig. Ik dacht dat ik het kon redden. Dat kon ik niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 21:35

'Vreselijke kerel,' grinnikte ze en luisterde toen aandachtig naar zijn woorden. Maar al snel betrok haar gezicht en ging ze rechtop zitten. Haar lichaam bedekte ze met een laken en moeizaam beet ze op haar lip. Ze wist hoe hij zich op dat moment gevoeld moest hebben. Ze zou het zelf ook snel mee maken en had het al meegemaakt met haar vader. 'Dat wist ik niet, Jeremy. Wat vreselijk.' Ze pakte zijn hand vast en drukte het stevig tegen haar lippen aan. En nu confronteerde ze hem opnieuw met een stervende vrouw. Ze voelde zich een vreselijk persoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 22:28

Jeremy keek haar met een zwak glimlachje aan. 'Nu weet je het. Dan nog, Maia, het was een heerlijke tijd. Voordat ze erg slecht werd. Ze vertelde me dat ze dankbaar was voor de tijd die ik haar had gegeven. Het voelde goed om toch nog iets te betekenen in haar leven voordat het ineens allemaal weg was. Er zit tijd tussen...' Maia was daarbij compleet anders; hij had zich nog nooit zo snel, zo goed gevoelt. Hierbij reikte hij uit naar nog een beetje wijn en legde wat deken rond zijn middel zodat zijn mannelijkheid verborgen hield. Maia had hij echter nog steeds in zijn armen. Met een glimlachje keek hij naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimedo 23 mei 2013 - 18:16

Ze nestelde zich helemaal tegen hem aan en verborg haar gezicht tegen zijn borst. Het waren precies woorden waar ze elke dag aan dacht; dat ze haar moeder nog een zo fijn mogelijk tijd wou geven. Uit het niets kwamen er tranen en snikte ze zachtjes. 'Ik wil mijn moeder niet verliezen. Ik wil jou niet verliezen. En Kate ook niet. Maar... Ze is stervende, Jeremy, en ik kan er niets tegen doen.' Ze keek hem met waterige ogen aan. 'Ik hou zoveel van je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 0:06

Jeremy streek met zijn rechter duim voorzichtig onder haar ogen terwijl hij haar dicht met de andere arm tegen zijn lichaam hield. Het ene moment waren ze bijna aan het vrijen en dit moment moesten ze elkaar troosten. 'Maia, je geraakt je zus niet kwijt en mij ook niet.' Zacht streelde hij door haar haren. 'Je maakt er sowieso het beste van, Maia. Ik wil maar al te graag tijd met jou, Kate en je moeder spenderen. Laten we samen het er het mooiste van maken. Niet?' Hierbij drukte hij een kus op haar voorhoofd. 'Ik hou ook van jou, Maia. Erg veel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 17:09

Ze keek naar hem op en veegde ondertussen haar tranen weg. 'Je hebt gelijk, Jeremy. Het- Dat verhaal van je over die vriendin. Het deed me zoveel, ik voel me gewoon zo rottig dat ik je weer confronteer met iemand die zal gaan sterven.' Ze trok de dekens omhoog, zodat ze er weer samen onder lagen, en zachtjes streek ze met haar vingers over zijn borst. 'Ik heb het koud gekregen,' zei ze zachtjes en met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 23:21

Jeremy legde haar bij die woorden helemaal in zijn arm. Alsof hij haar wou beschermen tegen het slechtste. Liefde bedrijven moest van hem totaal niet meer op dit moment, het was geen verplichting. Hij wou enkel bij Maia zijn, haar laten zien dat hij werkelijk van haar hield. Zacht vonden zijn lippen die van haar. 'Dat doe je niet Maia. Denk niet zo. Het enige waar je mee weer mee confronteert is liefde En ik kan je verzekeren dat ik me in zo'n lange tijd niet meer zo goed heb gevoeld als nu.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimema 27 mei 2013 - 17:01

Ze nestelde zich totaal tegen hem aan en haalde diep adem. De tranen waren gelukkig opgehouden met stromen en met een glimlach keek ze hem aan. Haar hand legde ze achter zijn hoofd en zo trok ze zijn lippen weer tegen de hare aan. Tegelijkertijd ging ze weer liggen en nam hem hierin mee, zodat hij boven haar hing. 'Ik voel me ook weer goed, nu ik jou heb ontmoet. Op de een of andere manier- je laat me dingen doen die ik nooit van mezelf had verwacht. Gisteren heb ik een gebouw gehuurd waar ik een dansschool ga openen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimema 27 mei 2013 - 18:50

Jeremy keek met een glunderende glimlach naar haar. 'Werkelijk? Dat is geweldig nieuws! En we hebben niks gedaan om het te vieren? Maar goed dat ik nog een goede fles wijn had liggen.' Hij had eerder dramadocent willen worden, maar die rol was al jammer genoeg ingevuld door iemand anders... Toch zou hij er zijn als ze een grote musical of iets dergelijks gingen organiseren; Jeremy had al te lang niet meer op de planken gestaan. Hij ondersteunde zichzelf zodat hij niet compleet tegen haar aan lag, hoewel hij de naakte huid tegen de zijne niet echt meer kon negeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 17:53

Ze knikte enthousiast en hield toen bedenkelijk haar hoofd schuin. 'Het is allemaal nog niet zeker... Ik wou het eigenlijk pas vertellen als ik zekerheid had dat de dansschool ook echt gerealiseerd kon worden. Maar hoe het er nu voor staat, heeft het veel kans om echt ooit geopend te worden.' Ze gleed zacht met haar handen over zijn rug en duwde hem zo voorzichtig tegen haarzelf aan. 'Bang dat ik ga breken?' vroeg ze plagerig en speels stak ze haar tong uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Jeremy
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Florrie
» Het huis van Kai
» Peter's huis
» Het Huis van Julian
» Huis van opa Dallas

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Huizen-
Ga naar: