Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Jeremy

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 19:03

Jeremy voelde zijn wangen weer rood worden. 'Ik...' Zijn woorden stierven weg. Jammer genoeg was hij in sommige situaties erg verlegen. Zacht streelde hij over haar wang en daarna over haar heup. 'Nee, je hebt gisterenavond wel bewezen dat je me aankan.' grijnsde hij, maar ging door met zijn spelletje. Als ze een uitdaging wou kon ze hem krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 19:07

Ze glimlachte vertederd bij zijn rode wangen en streek met haar lippen langs de zijne. Giechelend keek ze hem aan en draaide hen tweeën om, zodat zij boven hem hing. Ze gleed met haar vinger uitdagend over zijn borst en beet even zachtjes in zijn onderlip. 'O ja?' vroeg ze speels en drukte verlegen een pluk achter haar oor. Zo kon ze van het ene moment op het andere van uitdagend naar verlegen gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 20:29

'Ik geloof van wel en aan al die goedkeurende geluidjes, dat je het ook nog leuk vond ook.' Ook al kwam het er erg verlegen uit; hij ging haar plagen net zoals zij dat bij hem deed. Jeremy liet niet zomaar met zich doen. Plagen is -daarbij- liefde vragen. Zacht kuste hij haar lippen en streelde weer langzaam over haar heupen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 20:50

Ze legde haar hand over zijn mond en giechelde om zijn woorden. 'Alsof jij het niet leuk vond!' plaagde ze terug en kuste weer teder zijn lippen. Daarna gleed ze met zijn lippen over zijn nek, hals en over zijn borstkas. Toen ze weer overeind kwam, glimlachte ze naar hem en drukte een kus op zijn neus. 'En, als ik de dansschool open, ga je dan ook een lesje volgen?' vroeg ze grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 21:14

Jeremy maakte deels expres en deels werkelijk van spanning. 'Misschien,' fluisterde hij en nam haar weer helemaal in zijn armen. 'Ik kan enkel slowen en een walsje, dankzij mijn moeder.' Hierbij kuste hij weer haar hals, streelde langs haar zij naar haar wangen terwijl zijn lippen zich een weg van haar wang naar haar hals volgden. Uiteindelijk drukte hij een zachte kus op haar borstbeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 21:35

'Dan gaan we samen walsen! Walsen tot we er bij neervallen,' fluisterde ze met een glimlach en genoot ondertussen van zijn aanrakingen en liefkozingen. Zacht ging ze met haar hand door zijn haren en gleed daarna naar zijn wang toe. Met haar duim streelde ze over zijn wang en vol liefde keek ze hem aan. 'Moet je morgen trouwens werken?' vroeg ze met tegenzin. Het was een doordeweekse dag, maar ze wist niet of hij elke dag werkte.

[omg maia was gisteren jarig AAH]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 21:59

'Ja, morgen weer enkele uurtjes. Hoezo? Ohja, je verjaardag hé? (?) Wat wil je doen?' Hierbij rolde hij hun weer om zodat ze beneden lag. Het was heerlijk om haar gezichtsuitdrukkingen te zien veranderen van genot en plezier. Weer vonden hun lippen elkaar. Jeremy voelde enkel de opwinding door zijn lichaam gloeien. Hij wist een ding zeker; hoe langer ze hier zo bleven doen, hoe moeilijker het werd voor hem om zich in te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 22:17

'Ik wou eigenlijk Kate een dagje ziek melden en iets leuks met haar gaan doen. In de avond kunnen wij dan eventueel uit eten?' stelde ze voor en lachte toen. 'Ja ja, Jeremy, je vriendin wordt oud! 20 jaar alweer!' Ze giechelde toen ze weer werd omgedraaid en met hetzelfde verlangen kuste ze hem terug. Haar armen en benen klemde ze om hem heen en zo trok ze hem dichter naar haar toe. Ze kon niet langer meer wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 23:05

'Je beseft toch wel dat je op het punt staat om liefde te bedrijven met een man van 23 jaar oud?' Meer tijd kreeg hij niet. Hij voelde al snel hoe zijn lippen weer die van haar vonden en hun tongen langzamerhand een trage dans deden. Volgens hem was het een Wals. Zijn handen verkende weer haar huid, maar dit keer die van haar bovenbenen zodat hij zich beter kon positioneren tussen haar benen. 'Ik hou van je,' zei hij bij de kus te onderbreken, maar kuste haar meteen terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 17:13

[skipskip]
Maia trok Jeremy voorzichtig naast zich neer, terwijl ze nog vermoeid na hijgde. Nadat ze weer op adem was gekomen, kroop ze tegen hem aan en glimlachte gelukzalig. 'Als 23e jarige man doe je het nog erg goed hoor, Jeremy,' giechelde ze en drukte teder haar lippen op de zijne. Daarna nestelde ze zich tegen hem aan en onderdrukte een gaap. 'Ik ben echt kapot, hoe laat is het wel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 20:08

Jeremy veegde de zweetdruppeltjes van zijn voorhoofd af met zijn arm waarna hij glimlachend naar Maia keek. 'Wat dacht je van halfeen in de ochtend.' Hij grijnsde speels en nam haar in zijn armen om haar weer zacht te kussen. 'Voor nog zo jong en onervaren, weet je anders ook wel wat je precies moet doen.' Echter grapte hij er maar mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 20:17

Ze lachte om zijn woorden en tikte even bestraffend met haar vinger op zijn neus. 'Ik ben niet jong en onervaren!' giechelde ze en kuste hem net zo zacht en liefdevol terug. Daarna sloeg ze haar armen om zijn middel heen en sloot even kort haar ogen. Ze hield zo veel van hem. Opeens sperde ze haar ogen open en keek hem geschrokken aan. 'Heb je... Heb je wel een condoom gebruikt?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 22:59

Jeremy lachte en knuffelde haar terug waarbij hij door haar haren streelde. Ook zijn ogen werden groot. 'Verdomme!' Hij keek haar aan. Zin gezicht vertoonde schuldgevoel. 'Verdomme! Nee... Maar, Maia, je nam de pil? Moet ik de morning after pil halen? Oh nee... Wat nu?' Hierbij ging hij door zijn haar met de ene hand, maar hield haar nog vast. 'Ik was echt te hard in het moment getrokken...' Hun vrijpartij was vanuit het niets weer opgepikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedo 30 mei 2013 - 18:52

Maia beet peinzend op haar lip. 'Ik- Ik slik de pil, maar nog maar twee dagen. Ik heb geen idee of het dan al beschermt.' Ze zag de schuld op zijn gezicht en schudde snel haar gezicht. 'Het is niet jouw schuld, Jeremy! Ik had er aan moeten denken! Maar zoals je al zegt, we waren in het moment getrokken...' fluisterde ze zachtjes en drukte weer zacht haar lippen op de zijne. 'Ik denk dat we vast wel het risico kunnen nemen. Het is niet alsof ik precies deze keer zwanger ben geworden!' lachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedo 30 mei 2013 - 20:07

'Zeker? Ik wil echt wel langs de apotheek voor die morning-after pil?' Een kind was niet bepaald gewenst op hun moment. Daarbij... Jeremy wist dat hem nog een moeilijke uitleg te wachten stond. Hij was nu eenmaal een heks en dat kon hij niet bepaald veel langer verzwijgen voor haar. Echter zou hij het verschrikkelijk vinden als ze het zelf moest ondervinden. Zacht drukte hij zijn lippen op die van haar en keek haar met een klein glimlachje aan. 'Risico's moet je soms nemen, maar in het vervolg gebruiken we gewoonweg weer een condoom, meesters van de verleiding.' Met die benaming wou hij ook de sfeer een beetje opkrikken. Speels kriebelde hij over haar buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedo 30 mei 2013 - 20:18

Ze beet twijfelend op haar lip en schudde daarna haar hoofd. 'Ik heb weleens eerder een morning after pil gehad en daar was ik toen zo enorm ziek van geworden. En ik ga morgen met Kate op stap en ik ga met jou iets leuks doen... Dan wil ik toch wel gewoon gezond zijn,' glimlachte ze en giechelde om zijn woorden. 'Ben ik dan zo goed?' zei ze lachend en drukte weer teder haar lippen op de zijne, terwijl ze weer tegen hem aan ging liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimeza 1 jun 2013 - 13:04

Jeremy nam haar weer helemaal in zijn armen. Had ze het al eens eerder ingenomen? Hij wist dat dan de kans dat die pil niet werkte erg groot was. Hij besloot om zijn zorgen te laten varen en op Maia te vertrouwen. Hierbij grijnsde hij naar haar toen ze vroeg of ze echt wel goed was. Als ze seks hadden dan was het niet bepaald softieseks; fluisterend hoeveel ze van elkaar houden en constant zachtjes alsof de andere ging breken... 'Ja, je bent een passionele vrouw als ik dat mag zeggen.' Zacht drukte hij zijn lippen tegen haar voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimezo 2 jun 2013 - 21:52

Maia glimlachte teder naar hem en kroop tegen hem aan. Ze trok de dekens tot hun kinnen omhoog en drukte een zachte kus op zijn lippen. 'Dat mag je zeggen,' fluisterde ze met een glimlach en vervlocht haar vingers met de zijne. Ze onderdrukte een gaap. 'Zullen we maar gaan slapen, Jeremy? Dan ben je morgen fris voor je werk.' Ze sloot haar ogen en kneep zachtjes in zijn hand. 'Welterusten, lieverd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimezo 2 jun 2013 - 22:39

Zacht drukte hij nog een kus op haar voorhoofd en zuchtte een keer diep. Elk moment met Maia was heerlijk. Hij wist deels dat hij zich niet te veel zorgen moest maken over het feit dat hun vrijpartij onveilig was gebeurd. Aan de andere kant piekerde hij er toch lichtjes over. 'Slaap zacht liefste.' Met die woorden viel hij dan ook in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimema 3 jun 2013 - 15:33

Ook Maia was in slaap gevallen, een hele diepe slaap die tot de vroege morgen zou duren. Toen het alarm van haar wekker af ging, opende ze zuchtend haar ogen en probeerde ze de wekker uit te slaan. Eenmaal dat gelukt ging ze rechtop zitten en keek ze naar Jeremy. Het liefst wou ze hem laten slapen, maar ze wist dat hij moest werken. Grinnikend ging ze op hem zitten en drukte ze een kus op zijn lippen. 'Wakker worden!' zei ze en schudde hem door elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimema 3 jun 2013 - 18:09

'Mhhh,' mekkerde Jeremy, maar al snel had hij een glimlach om zijn lippen. Maia wist zelfs hoe ze hem goedgehumeurd moest wakker maken in tegenstelling tot de andere ex-vriendinnetjes die hij had gekend. 'Nog vijf minuutjes,' fluisterde hij met een ochtendstem terwijl hij haar tegen zich aantrok voor nog even te knuffelen. 'Gelukkige verjaardag (?), Maia!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimema 3 jun 2013 - 18:31

Ze lachte toen ze opnieuw tegen hem aan werd getrokken en liefdevol kuste ze hem. 'Happy birthday to me!' zong ze grinnikend en glimlachte naar hem. Ze hield niet van haar verjaardag, maar misschien werd deze wel speciaal. Ze zou hem doorbrengen met de mensen waar ze het meest van hield, integenstelling tot vorig jaar, toen ze niet genoeg geld had om naar Mystic Falls te komen en het te vieren met haar moeder en zusje. 'Lekker geslapen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimema 3 jun 2013 - 23:47

'Hemels! En jij?' glimlachte hij naar haar en streelde door haar haren. 'Gelukkige verjaardag, liefste, liefste, liefste Maia. Weet dat ik van je hou en stiekem al een cadeautje heb gekocht.' Hierbij haalde hij behendig een klein doosje uit de schuif met daarin een bedelarmbandje van zilver; initialen van haar moeder, iets dat hem representeerde, iets voor haar te herinneren aan Kate en een kleine danseres. Toen ze het had uitgepakt keek ze hem aan. 'Ik wist niet echt wat voor meisje je was; sommige dragen liever ringen, kettingen of armbandjes, maar ik vond dit wel gepast... Telkens als er nood is om je ergens aan te herinneren, iets belangrijks, kunnen we samen een extra bedeltje gaan kiezen? Of is dat te meisjes achting?' Grijzend drukte hij een kusje op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 17:40

'Ook goed,' glimlachte ze en ging rechtop zitten toen hij er een cadeautje bij haalde. Vol spanning opende ze het pakketje en haalde er een prachtige bedelarmband uit. Met grote, verbaasde ogen keek ze hem aan en sloeg haar armen dankbaar en gelukzalig om zijn nek heen. 'Oh Jeremy, hij is prachtig! Precies zoals ik wilde! Bedankt!' Teder drukte ze haar lippen op de zijne en keek opnieuw naar de armband. Ze stak haar arm uit en glimlachte naar hem. 'Wil je hem meteen bij me om doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 19:11

Jeremy glimlachte naar haar en deed haar voorzichtig het armbandje om. Eerder bang dat hij dit zou kapot maken. Hierna drukte hij een kus terug op haar lippen. 'Graag gedaan en ik ben echt opgelucht dat je hem mooi vindt... Ik was al te bang dat ik te kinderachtig ging.' Hoewel dit wel wat duurder was dan een kinderjuweeltje,mooier. Daarbij vond hij een ring veel te serieus. Niet dat hij hun niet serieus nam, maar ringen schepte verkeerde beelden. 'Wat dacht je van verloren brood voor ontbijt? Of pannenkoeken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Jeremy
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Florrie
» Het huis van Kai
» Peter's huis
» Het Huis van Julian
» Huis van opa Dallas

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Huizen-
Ga naar: