Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Jeremy

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 18:16

Toen haar schoenen uit waren, trok ze haar benen op de bank en kroop dichter tegen Jeremy aan. 'Jij ziet er ook altijd leuk uit,' glimlachte ze en prikte plagerig in zijn buik. Nadat ze een kus terug had gedrukt, stond ze op en liep ze richting de keuken. Ze bulkte van de honger, omdat ze meteen uit haar werk hierheen was gelopen. Met haar bord op haar schoot ging ze weer op de bank zitten en at gulzig van de pasta. Toen haar mond leeg was, keek ze hem liefdevol aan. 'Ik heb jou ook gemist. Ook Kate en mijn moeder miste je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 21:22

Jeremy lachte en keek hoe ze weer zich op de bank tegen zich aan drukte. Werkelijk kon hij moeilijk geloven dat Kate hem had gemist aangezien ze vond dat hij haar als een klein kind behandelde. 'Ik heb jullie ook gemist,' beaamde hij en drukte een kusje op haar wang. 'Blijf je hier? En televisie kijken of toch maar een film?'Om eerlijk te zijn hd hij gewoon zin om boven onder de lakens te gaan liggen en te knuffelen, te paten. Niets meer, niets minder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 21:28

Ze nam nog een hap en knikte hevig. 'Ik blijf hier vannacht,' zei ze en keek hem ondertussen met een liefdevolle blik aan. Toch at ze snel verder, want ze wilde zo snel mogelijk haar handen weer vrij hebben en al haar aandacht kunnen richten op Jeremy. Toen ze haar bord naar de keuken had gebracht, ging ze weer naast hem zitten en sloeg haar armen om hem heen. 'Ik wil alles horen over je reis en over je leuke vrienden,' plaagde ze hem en drukte een kus op zijn neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 21:54

'Wel, het was heerlijk in L.A.! We hebben wat gesuferd en het blijkt dat ik er erg goed in ben. Emh, ik heb een tatoeage laten zetten. Voor de rest zijn we nog naar California geweest. De jongens kijken er naar uit om je te ontmoeten. Ik bedoel... Na foto's van je te zien weten ze dat ik zowat een van de mooiste vrouwen van de wereld voor mezelf heb.' Hij streelde langs haar wang. 'We hebben veel bezocht, terug een skateboard gekocht zoals vroeger en de wegen afgelegd met de cruiser; je-weet-wel zo'n skateboard met dikke wielen eronder. Het was heerlijk, Maia. Ik zou je maar al te graag meegenomen hebben.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 22:06

Maia glimlachte enthousiast en luisterde vol spanning naar zijn verhaal. Het klonk alsof ze een geweldige tijd hadden gehad. De tijd van hun leven. Toch kon ze het niet weerhouden dat ze dacht aan wat zij allemaal had gedaan, terwijl hij de grootste lol had gehad: ziekenhuis in en uit met haar moeder, veel werken, danslessen met Kate houden. 'Ik kijk er ook naar uit om hun te ontmoeten,' glimlachte ze, maar sperde toen haar ogen wijd en begon te lachen. 'Een tatoeage? Waar?' Ze rolde zijn shirt plagerig omhoog en drukte een kus op zijn lippen. 'Ik ben blij dat je het zo leuk hebt gehad.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 22:24

Jeremy deed zijn shirt in een simpele beweging uit en draaide zijn schouder naar haar toe. Hier stond met fijne lijnen een gedetaileerd anker op dat verstrengeld zat in een koord. De betekenis erachter was vrij simpel voor hem. Ankers waren namelijk een symbool van vrijheid en van liefde. Zacht drukte hij een kusje terug en zette de televisie uit. Echter nam hij haar op zijn schoot en speelde met de bandjes van haar jurk. 'Hoe was het hier, schat?' Ze had niet al te best geklonken toen ze eens een keer hadden gebeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 10:19

Nieuwsgierig bekeek ze de tatoeage en gleed er bewonderend met haar vinger overheen. 'Hij is prachtig,' zei ze zachtjes en sloeg haar armen om hem heen. 'Wat voor betekenis heeft het?' Ze kon zich nog herinneren dat een vriendin van haar ook een anker had gedaan, maar de betekenis ervan was haar nooit bekend geworden. 'Hoe het hier was? Druk, druk, druk,' zei ze met een klein glimlachje. 'Ziekenhuis in en uit, extra werken bij het café, veel danslessen gegeven. Ik hoop dat het nu eindelijk een beetje rustiger wordt, zodat ik genoeg tijd voor jou over heb.' Ze drukte een kus op zijn lippen en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimedo 15 aug 2013 - 10:46

'Symbool van vrijheid en van liefde. De touwen staan dan weer voor het tegenhouden ervan of het loskomen, het verkrijgen ervan. Zoals ik jou heb.' Hierbij glimlachte hij charmerend naar haar. Toch vertrok zijn gezicht snel bij de rest van haar woorden. 'Maar lieve schat toch,' murmelde hij terwijl hij zacht door haar haren ging. 'Ik help je wel.' Zacht vonden zijn lippen die van haar, maar hij hield ergens dwingend haar gezicht vast. Alsof hij problemen wou weg kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimema 19 aug 2013 - 12:56

Maia bloosde bij zijn uitleg over het anker en met een liefdevolle blik keek ze hem aan. 'Ik hou van je, Jeremy,' fluisterde ze tegen zijn lippen op. Hij wist half niet hoeveel ze hem gemist had die paar dagen. Precies toen had ze hem nodig gehad en op dat moment besefte ze pas echt wat haar liefde voor hem betekende. Met dezelfde tederheid en passie kuste ze hem terug en ze kroop nog dichter tegen hem aan. 'Bedankt Jeremy,' zei ze zachtjes en kuste hem opnieuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimema 19 aug 2013 - 23:13

Jeremy streelde door haar haren en keek even op naar het televisiescherm waarbij hij zapte. 'Graag gedaan Maia, graag gedaan.' glimlachte hij naar haar en nam terug zijn pintje bier vast. 'Wijn staat hier nog op de salontafel en ik had alvast een glas voor je... Hij wou het iets of wat romantisch vandaar dat de lichten ook gedempt waren dat ze gezellig zaten. 'Emh, je bent hier vanwege mijn verjaardag. Dus schenk in zou ik zeggen.' Jeremy vierde zijn verjaardag nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 21:05

Maia keek verbaasd op en prikte hem toen bestraffend in zijn buik. 'Jeremy! Waarom heb je het me niet verteld?' Toch moest ze lachen, omdat ze zich herinnerde dat zij hem ook niet over haar verjaardag had verteld. Nadat ze wat wijn had gehaald en ingeschonken, leunde ze weer tegen hem aan en nam afwezig een slok van de heerlijke vloeistof. '24 dus alweer... Dat is oud,' plaagde ze hem en kuste hem weer liefdevol op zijn lippen. Van dichtbij keek ze hem recht in zijn ogen aan en speels glimlachte ze. 'Happy birthday, Jeremy. Wat voor passend cadeau zal ik je geven?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 22:37

Jeremy lachte en kuste haar gewillig terug. Hij kon genoeg manieren bedenken hoe ze het zouden vieren, maar Maia was de baas. 'Passend cadeau? Ik moet helemaal niks, lieve shat.' Het was een feit dat hij gewoon deze dag niet had volgehouden als zij er niet was geweest. Hij had dan alleen gezeten op zijn verjaardag. 'Wat waren je plannen dan?' Ook hij keek haar even speels aan en kriebelde zacht langs haar buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 23:07

Maia glimlachte en hield even bedenkelijk haar hoofd schuin. 'Mijn plannen? Hmm,' fluisterde ze en drukte enkele kusjes in zijn hals. Ze begeleidde zijn handen naar haar jurk en keek hem met pretoogjes aan. Ze zouden er samen nog een mooie verjaardag van maken. Nogmaals drukte ze haar lippen op zijn blote huid, maar nu op de tatoeage. 'Ik vind hem prachtig,' murmelde ze en gleed met haar vingers ondertussen naar zijn riem. Ze had hem een tijd niet meer gezien en ze verlangde naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 23:18

Jeremy glimlachte naar haar. Hij kon echter niet anders. Maia was zo'n passionele vrouw. Het leek alsof elk moment van de dag wel hun twee mocht zijn, alleen. Het zou niet snel vervelen. 'Birthday sex, huh?' lachte hij. Een man kon zich niets mooiers wensen. Hoewel hij liever had zitten verder te praten, deed hij haar rits behendig open en haalde traag haar bandjes naar beneden. Licht voorovergebogen kuste hij haar hals en schouders. 'Ik heb je werkelijk gemist, Maia.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimevr 23 aug 2013 - 12:02

'De birthday is nog maar een kort geldig. Dus wat dacht je er van om eerst het bed in te duiken en dan nog wat te kletsen? Want ik wil nog veel meer over je avonturen horen,' giechelde ze en opende ondertussen zijn riem. Haar jurk hing ergens rond haar middel en gemakkelijk deed ze deze uit, om weer naar Jeremy te kruipen en liefdevol zijn lippen te kussen. Zo zat ze zijlings op zijn schoot en legde haar hoofd tegen zijn borst aan. 'Ik heb je ook gemist. Maar nu ben je er gelukkig weer. En we hebben nog wat weken over tot je weer moet werken,' zei ze opgelucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 11:39

Jeremy kroop behendig uit zijn broek en liet Maia op hem zitten. EĂ©n arm hing rond haar middel terwijl de andere haar gezicht dichterbij bracht zodat hij haar kon kussen. 'Dat hebben we zeker. We moeten eens wat met ons allen gaan doen en wat tijd voor ons.' Speels keek hij har aan en duwde de bandjes van haar BH naar beneden waarna zijn handen behendig de sluiting vonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 12:08

Haar BH zakte langzaam via haar armen van haar armen af en met een verlangende blik keek ze Jeremy aan. Ze duwde haar lichaam zacht tegen hem aan en ondertussen kuste ze hem met de tederheid die al de hele week in haar zat. 'Misschien nog een keertje paard rijden?' stelde ze giechelend voor, drukte nog een kus op zijn lippen en stond toen op. Midden in de kamer maakte ze een pirouette, terwijl ze haar armen voor haar borsten had geslagen, en uitdagend keek ze hem aan. 'Op naar de slaapkamer?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 13:18

'Dat kunnen we zeker,' glimlachte hij en liep op haar af. Bij de pirouette lachte hij en sloeg zijn armen rond haar middel om haar zo meer naar boven te leiden. 'Hey,wat dacht je van de slaapkamer?' fluisterde hij met een stem die rauw klonk. Ook hij had werkelijk haar lichaamswarmte naast hem gemist, haar huid en haar prachtige stem. Maia was een indrukwekkende verschijning. Hij ging zitten en nam haar op zijn schoot waarbij hij haar streelde en zacht kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 13:42

Ze giechelde vol plezier toen ze zijn armen om haar heen voelde en plagerig drukte ze een kusje op zijn lippen. Toen ze eenmaal op het bed zaten, ging de kus van zacht naar eentje vol vuur en liefde. Maia legde haar handen op zijn schouders en duwde hem zo zacht op bed. Grijnzend pakte ze snel zijn boxer vast en trok hem uit, om daarna plagerig boven hem te hangen. Ze beet verlangend op haar lip en gleed met haar vingers over zijn borst. 'Wat zal ik eens doen met je?' plaagde ze hem en ging op zijn buik zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 19:59

Jeremy glimlachte naar haar en voelde hoe zijn lichaam reageerde op haar zachte huid. Haar lippen waren geweldig, zij was geweldig. Het kon niets anders zijn dan Maia, maar hij droeg nog steeds een geheim met zich mee waar zij niks vanaf wist. 'Wat zal ik eens met jou doen?' grijnsde hij terug en streelde langs de fijne stof die haar billen bedekte. 'Misschien moet jij kiezen, ik bedoel... Je wou me toch verrassen?' zei hij uitdagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 20:37

Maia lachte ongelovig en sprong van het bed af. Grinnikend zette ze haar handen in haar zij en keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Dus een verrassing, niet waar?' Plagerig trok ze haar slipje langzaam uit en klom weer op bed, om achter hem te gaan zitten en langzaam zijn schouders te masseren. Liefdevol drukte ze enkele kusjes op zijn schouderbladen en sloeg daarna haar armen om zijn borst heen van achteren. 'Ik hou van je, Jeremy,' fluisterde ze zachtjes en een tikkeltje verlegen door al haar uitdagende handelingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 23:24

Jeremy genoot van de handen die de spieren van zijn schouders verwende. Hierbij maakte hij goedkeurende geluidjes en legde hij zijn handen op haar bovenbenen. Bij haar woorden draaide hij zich half om zodat ze elkaar konden aankijken. 'Ik hou ook van jou, mijn lieve Maia.' Zacht maakte hij haar los en trok haar zo naast zich op de warme dons terwijl hij haar dicht tegen zich aannam. 'Heel erg veel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 23:31

Voordat ze het wist, lag ze naast hem en had ze haar armen om hem heen geslagen. Het was een heerlijk gevoel om zo in zijn armen te liggen, alsof hij haar beschermde tegen de hele wereld. Met een verliefde blik keek ze hem aan en drukte zacht haar lippen tegen de zijne. Ze verstrengelde haar benen met de zijne en trok ondertussen ook een dun lakentje over hen heen. 'Wat zou je ervan vinden als ik standaard wat spulletjes hier zou hebben liggen?' stelde ze zacht voor. 'Zodat ik hier vaker kan blijven?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 0:41

Jeremy glimlachte breed bij haar woorden. 'Vraag je dat nu serieus? Niet liever, Maia!' Zacht streelde hij liefkozend met een hand langs haar wang en gaf haar zo een kus op haar voorhoofd. Eigenlijk was ze echt kleiner vergeleken met hem. 'Ik wou dat je hier vaker bent, maar je moeder gaat voor. Daarom dring ik er ook niet zo op aan. Ik bedoel... Ik hou van je moeder en van je zusje, dus misschien moet ik ook wat spullen bij jou leggen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 18:40

Maia glimlachte opgelucht bij zijn enthousiasme en drukte een zachte, korte kus op zijn lippen. Verleidelijk gleed ze met haar vingers over zijn borst naar beneden, tot ze opeens abrupt stopte bij zijn woorden. 'Meen je dat echt? Oh, Jeremy, ik wil ook niets liever!' Ze sloeg haar armen weer om hem heen en kuste zijn lippen vol tederheid en liefde. Ze trok hem dicht naar hem toe en beet even zachtjes en plagerig in zijn onderlip. 'Merk je ook hoe serieuzer onze relatie wordt? En... Oh, Jeremy, vergeet geen condoom zometeen!' plaagde ze en knipoogde naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Jeremy
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Florrie
» Het huis van Kai
» Peter's huis
» Het Huis van Julian
» Huis van opa Dallas

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Huizen-
Ga naar: