Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Jeremy

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 12:42

Jeremy glimlachte naar haar en knikte bij haar vraag. Hij merkte inderdaad hoe dicht ze naar elkaar waren gegroeid. 'Zal ik niet meer vergeten. Sorry,' glimlachte hij en streelde door haar haren waarna hij op haar ging liggen en langs haar zij streelde. Hierna had hij al het rubbertje langs hun kussen liggen en drukte zijn lippen weer op die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 13:23

Ze moest lachen bij zijn beschuldiging en prikte plagerig in zijn buik. 'Het is niet erg,' giechelde ze en kuste hem net zo verlangend en gulzig terug. Ze trok hem dicht tegen haar aan, toen hij eenmaal boven haar hing, en plagerig gleed ze met haar voet langs zijn scheenbeen. Maar al snel wisselde ze van positie en hing ze boven hem. Liefdevol drukte ze zachte kusjes op zijn borst en hals en terwijl haar handen weer zijn lichaam verkende. 'En, wat vonden je vrienden ervan dat je een vriendin hebt?' vroeg ze benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 14:17

'Ze vonden je een erg knappe vrouw en ongelijk geef ik ze niet. Met een glimlach drukte hij een kus op haar lippen. Waarna hij plagend langs haar buik streek. Hij had werkelijk zin in haar, verlangde naar haar lichaam. Zacht drukte hij kusjes bij haar borstbeen en streelde zacht haar bovenlichaam. 'Daarbij leek ik volgens hen oprecht gelukkig met je. Volgens mij hadden ze graag gehad dat ik je had meegenomen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 15:33

Ze moest lachen om zijn woorden en genoot ondertussen van zijn handelingen. Onderhand kende ze elkaars lichamen tot in de details, maar elke aanraking bleef toch een ultiem genot. 'Dan zal ik maar een volgende keer met je mee moeten, niet waar?' glimlachte ze en zakte neer op zijn lichaam, tot elk stukje lichaam elkaar raakte. Liefdevol kuste ze opnieuw zijn lippen en drukte ondertussen de condoom in zijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 20:58

Jeremy lachte, maar begon eerder te grijnzen tijdens de kusjes door toen zij opdringerig de condoom in zijn hand schoof. 'Geen zorgen; deze keer vergeet ik het niet.' fluisterde hij waarna hij haar voorzichtig omdraaide zodat zij beneden lag. Na even afstand tussen hun te maken en hun voorbehoedingsmiddelen te gebruiken, vond hij terug haar lichaam. 'Vanaf nu af aan, Maia, zou ik veel van de wereld samen met je willen zien.' Hierbij streelde hij nog een keer haar gezicht, kuste haar zacht voordat hun spel van de liefde begon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimedi 3 sep 2013 - 22:19

Met een voldane zucht bleef ze in zijn armen liggen en drukte een liefdevolle kus op zijn lippen. 'Wat heb je allemaal geleerd van je vrienden op vakantie?' plaagde ze hem en keek hem met speelse ogen aan. 'Want je was nog beter dan normaal, Jerry.' Ze moest lachen en legde daarna haar hand op zijn wang. 'Ik wil ook de wereld met je zien. Ik wil veel met je beleven. Veel samen zijn. Dromen samen uit laten komen.' Ze nestelde zich weer tegen hem aan en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 22:20

'Beter dan normaal? Ben ik normaal dan echt zo slecht?' Hij lachte en drukte enkele kusjes in haar hals terwijl hij naar haar luisterde. Hij had zich werkelijk overgegeven aan het gevoel. Hij had haar gemist en wou liefde met haar bedrijven. Voor een keer had hij het ook echt gedaan. Passioneel, liefdevol en sensueel. 'Denk je echt als het aan jij en ik later? Of gaat het niet verder dan een jaar, een paar maand?' Hij wist niet meer wat hij zonder Maia zou moeten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 19:53

Ze moest ook lachen en verstrengelde haar vingers met de zijne. 'Ik bedoelde het positief,' klaagde ze zacht en plagerig en sloeg haar andere arm om hem heen, zodat ze haarzelf weer tegen hem aan kon drukken. Serieus knikte ze en drukte tegelijkertijd een zachte, lange kus op zijn lippen. 'Ik denk echt aan ons samen later. En dat gaat zeker verder dan een jaar.' Verlegen wendde ze haar ogen af en legde haar hoofd weer op het kussen. Ze had geen idee hoe hij erover dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 21:27

Jeremy kuste haar terug en streelde over haar wang, langzaam en zacht. Toch zocht hij haar ogen weer. Op zijn gezicht stond een glimlach. 'Ik mag misschien een simpele leerkracht zijn, maar ik denk zeker aan ons later, Maia. Ik hoop dat we ooit echt samenwonen en al die momenten samen kunnen hebben. Jij bent alles wat ik wil in een vrouw. Verwacht niet dat ik je laat gaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 17:43

'Verwacht maar niet dat ik jĂłu laat gaan!' giechelde ze zachtjes en drukte een liefdevolle kus op zijn neus. 'En ik mag maar een mislukte student zijn en een onprofessionele danseres, ik zie mijn leven heel erg goed samen gaan met een simpele leerkracht.' Ze keek even op de klok en nestelde zichzelf toen weer in zijn armen. Hij was lekker warm en het was heerlijk om tegen hem aan te kruipen. 'En laten we nu maar gaan slapen, voordat ik emotioneel ga worden,' zei ze zachtjes, terwijl ze een zwervende traan lachend weg veegde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 18:50

'Je bent niet onprofessioneel in mijn ogen en al helemaal geen mislukte student. Maia, als wij ooit echt samen eindigen. Dan weet ik enkel dat we geweldig mooie kinderen zouden krijgen en jij een geweldige moeder bent. Zal ik eens komen kijken naar een van je danslessen? Of kom ik dan over als een enge man die graag naar kleine meisjes gaapt?' Zacht drukte hij een kusje op haar voorhoofd, nam haar in zijn armen en streelde zacht over haar wang. 'Heb mooie dromen, lieve schat.' De traan vond hij aan de ene kant echt niet mooi om te zien, maar aan de andere kant was het wel een lief gebaar. Niet dat tranen ooit mooi waren...
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 21:52

Pas laat in de morgen werd Maia wakker doordat de stralen van de zon ver door het raam naar binnen schenen. Aan de geluiden te horen was het leven op straat al druk bezig en vertederd keek ze ondertussen naar Jeremy. Hij sliep nog zo vredig. Omdat het vakantie was en een beetje extra slaap niet verkeerd was, haalde ze voorzichtig zijn armen van haar af en kroop ze uit bed, hopelijk zonder hem wakker te maken. Gapend liep ze naar de badkamer en bekeek haarzelf in de spiegel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 22:08

Jeremy voelde de warmte en vond het heerlijk. Hij was met een arm over Maia in slaapgevallen en om eerlijk te zijn mocht het elke dag wel zo. Na een tijd leek de warmte weg waardoor hij voorzichtig zijn oogleden opendeed. Naast hem merkte hij niemand op en zelf merkte hij dat hij naakt was. De herinneringen aan gisteren kwamen naar boven met een jongensachtige grijns. 'Maia?' vroeg hij met een heze ochtendstem, kroop in een propere boxershort op weg naar de badkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 22:19

Maia keek op, toen ze beweging hoorde in het bed, en al snel zag ze Jeremy naar haar toe lopen. 'Hoi lieverd,' murmelde ze met dezelfde hese stem terug en ging verder met het borstelen van haar haren. 'Sorry, ik leek net echt even een ochtendmonster.' Ze moest giechelen en drukte een liefdevolle kus op zijn lippen. 'Hoe heb je geslapen? Ik hoop dat ik je niet wakker heb gemaakt!' Ondertussen liep ze de slaapkamer weer in om wat lingerie aan te doen en keek ze hem nieuwsgierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 22:25

'Ik hou wel van monsters.' merkte hij hees op en ging door zijn haren. Jeremy waste zijn gezicht aan de wastafel waarna hij door de deuropening naar Maia keek. 'Waarom zie ik je dat zo liever uitdoen? Het is altijd dat teken dat je terug weg moet...' Uiteindelijk had hij nog liever met haar op bed gelegen en geknuffeld. Een hele dag niks doen. 'Naast jou? Hemels. En jij?' Hij was uitgerust, maar misschien waren het de gedachten aan de nacht ervoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 22:32

Maia liep weer de badkamer in en ging naast hem staan, terwijl ze hem bekeek in de spiegel. Enthousiast knikte ze. 'Ik heb in tijden ook weer heerlijk geslapen! En dat allemaal, dankzij jou!' giechelde ze speels en keek hem toen met een nog bredere glimlach aan. Ze draaide zich naar hem toe en sloeg haar armen om zijn middel heen. 'Maar vandaag niet! Speciaal omdat we elkaar zo lang niet hadden gezien, is mijn tante vandaag een dagje bij ons om iets leuks te doen met mijn moeder. En dat betekent dat ik hier de hele dag kan blijven!' Liefdevol drukte ze een kus op zijn neus en wachtte gespannen zijn reactie af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 22:37

Jeremy knuffelde haar terug. Hij verwachtte meer een afscheid. 'Wat? Meen je dat?' Hij keek haar met een glimlach aan, een er brede glimlach. 'Deze dag kan niet mooier. Birthday sex en een dagje met jou. Meer wil ik nog eens niet voor mijn verjaardag. Dus wat dacht mijn liefste schat te doen?' Jeremy had haar echter nog wat te vertellen. Iets waar hij gisteren ook over had gepiekerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 22:40

Ze was blij dat hij het leuk vond dat ze langer kon blijven. Zo konden ze optimaal Jeremy's verjaardag vieren, of hij dat nou wou of niet. 'Ik had eigenlijk geen plannen! Ik dacht eraan om eerst een heerlijke luie ochtend te maken en daarna misschien weer naar de manege? Of ergens een terrasje pakken als het lekker weer wordt? Heb jij voorkeuren?' Ze keek hem liefdevol aan en kuste hem daarna. Ze vond het heerlijk dat hij er weer was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 22:06

'Ik heb niet bepaald voorkeuren, maar het klinkt altijd goed om te gaan paardrijden. Misschien dat we daarna wel van dat terrasje ergens gaan eten kunnen maken? Ik heb niet bepaald veel zin om te koken. Die luie dag kinkt in het algemeen wel goed.' Hierbij drukte hij weer een kus op haar wang. 'Beginnen we met terug in bed te gaan liggen, douche of eten?' vroeg hij met een jongensachtige grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 20:24

Maia glimlachte met een gelukzalige blik naar hem en sloeg haar armen om zijn nek heen. 'Terug in bed liggen,' zei ze met pretoogjes en liet hem los, om lachend naar het bed te rennen en weer tussen de lakens te kruipen. Ze rekte zich uit en ging weer comfortabel liggen. 'Jeremy! Ik wacht!' riep ze plagerig en rolde zichzelf op in de dekens. 'En dat is een goed idee! Ik heb ook echt geen zin om te gaan koken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimema 23 sep 2013 - 19:51

Jeremy lachte en liep haar achterna. Eenmaal in de slaapkamer rolde hij zichzelf op bed. 'U riep, mevrouw?' Hierbij nam hij haar in zijn armen en rolde zo tot zij op hem lag. 'Ik hou ook van jou hoor.' Glimlachte hij breed naar haar terwijl zijn handen zich een weg streelde over haar lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimema 23 sep 2013 - 22:05

Maia glimlachte toen Jeremy ook in bed kwam liggen en vol plezier slaakte ze een kreetje toen ze opeens bovenop hem lag. Liefdevol en teder kuste ze zijn lippen, terwijl ze volop genoot van zijn handen die haar lichaam streelden. Het was een heerlijk gevoel om te weten dat ze gewoon nog de hele dag bij hem kon blijven. Ook liet ze haar eigen handen strelen over zijn lichaam en met pretoogjes keek ze hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 21:59

Jeremy lachte en keek haar met een grijns aan. Het was heerlijk om haar zo naast zich te hebben, op zijn borstkas te voelen kronkelen of de zachte, kriebelende, haren die tegen zijn gezicht streelde. 'Wat, Waarom zit jij nu weer zo glunderend te kijken? Probeer je hier iemand uit te dagen, mijn liefste? Want je weet dat je dat beter niet doet.' Met een grijns streelde hij plagend door haar haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Jeremy
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jeremy "Jerry" Charles Davis
» Het huis van Kai
» Huis van opa Dallas
» Huis van Florrie
» Het Huis van Julian

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Huizen-
Ga naar: