Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van de familie Greenheart

Ga naar beneden 
+8
Kai
Augustus
Maia
Tristan
Elle
Tara
Willy
Thomas
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 16:25

Hij trok zijn broek omlaag en gooide deze achter de BH aan weg. Zijn lippen kuste de hare vol verlangen en passie en zijn handen gleden over haar lichaam, verkennend maar ook vertrouwd. 'Dan blijf ik vannacht,' fluisterde hij tegen haar lippen aan. 'En ontmoet ik Tara vanmiddag. Ik ben benieuwd.' Hij drukte zachte kussen op haar zachte huid en dacht even na. 'Misschien moet ik deze dagen ook maar weer eens langs Zoé en Daniël. Misschien ook langs Alicia, en Frances en Logan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 16:32

Ze keek glimlachend naar de plaats waar de broek was verdwenen. Haar handen streelde zachtjes over zijn wangen. 'Ik moet ook nog eens met Zoë en Logan afspreken. God... Het is echt lang geleden dat ik Logan nog heb gesproken. Maar we hebben geen haast, Teoh.' Ze sloeg de dekens beter rond hen en glimlachte naar hem. 'Ik hoop dat je haar gaat mogen. Ze is nogal een uitdaging en ik weet niet zeker of ze wel een "vader" wilt in haar leven.' Zeker niet als deze bovennatuurlijk is en zowat haar broer kon zijn. In de lichamelijkheid dan. Eleanor genoot van haar tijd hier samen met hem, genoot van de kussen die hij haar gaf en zuchtte hierbij gelukzalig. 'Verdomme, Teodore... Je weet wel hoe je het me echt moeilijk kunt maken hé?' plaagde ze hem en keek hem verlangend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 17:09

'Tuurlijk ga ik haar mogen, ik mag alles en iedereen. En Tara is jouw dochter, ze moet dus wel geweldig zijn.' Zacht kuste hij haar lippen en streek met zijn hand over de stof van haar broekje. Ja, hij was nog net zo erg als altijd. 'En als ze ziet wat een geweldig, hilarisch persoon ik ben, moet ze me wel aardig vinden.' Hij grijnste brutaal en kuste haar weer vurig. Ze waren weer veel te veel aan het praten voor zijn doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 17:19

Eleanor glimlachte tegen zijn lippen aan waarna ze zich helemaal liet inpalmen door Teoh zijn aanwezigheid. Ze hield van hem. Zoveel. - STEAMY STUKJE, dat ik oversla.-
Tara liep binnen. Enkel was haar moeder thuis en nergens te bekennen. Hierbij liep ze dan maar ook meteen naar boven. Ze deed de deur van haar moeder op een kiertje en vond daarbij haar in bed met een jongere man. Ze leken gelukkig, knuffelde en haar moeder gaf hem net een zachte kus. 'Mam?! Ben je nu naakt? Ieuw! Dit overkomt mij niet!' Ze keek de jongeman aan. 'Goed gedaan, joh.' Hierna keerde ze de rug om. 'Bedankt voor het me te vertellen, ma! Ik wist dat er iets was maar niet dat hij mijn leeftijd had!'
Eleanor draaide haar hoofd om en kon zichzelf wel voor het hoofd slaan. 'Tara!' Ze sprong uit bed om haar dochter achterna te lopen, maar merkte dat ze zo goed als naakt was. 'Teoh, ontmoet Tara...' Hierbij zorgt ze snel naar haar kamerjas en haar lingerie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 17:29

Teoh had haar aan kunnen horen komen. Hij was enkel nogal afgeleid door Eleanor en had nergens op gelet. Tot opeens Tara in de deuropening stond. Hij moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten en stond ook uit bed op toen Eleanor dat deed. Enkel was hij binnen een seconde aangekleed en liep achter Tara aan. 'Hey! Tara!' Hij versperde haar de weg en stak zijn hand uit. 'Ik ben Teoh. Je... Je moeder zou best wel eens iets over me verteld kunnen hebben.' Hij keek haar vragend aan en lette erop of Eleanor eraan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 17:54

Tara staarde naar de jongen die zo snel opeens was aangekleed en voor hem stond. Even keek ze naar de hand. 'Normaal zou ik blij zijn dat mijn moeder een vriend heeft, maar Teoh... Rimpels heeft ze nog niet en misschien heeft ze nog een goede conditie, maar je beseft toch dat ze veel ouder is dan jij, hé? Jullie hebben seks, jij houdt van haar. Blablabla. Ik weet genoeg over je. Weet enkel als je mijn moeder gebruikt of weet ik veel, je kan oprotten.' Hierbij keek ze hem aan.
Eleanor liep de gang op; min of meer aangekleed. 'Tara... Het spijt me. Zo had je geen kennis met hem moeten maken.' Ze keek even Teoh aan bij de harde woorden van haar dochter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 18:22

Geamuseerd luisterde Teoh naar Tara's woorden; ze was echt een kleine Eleanor. Opeens gingen ze gedachten terug naar de tijd toen hij nog menselijk was en hij en Eleanor altijd om elkaar heen draaiden. 'Ik gebruik je moeder niet,' zei hij enkel en sloeg zijn armen over elkaar heen. Hij keek Eleanor af en wachtte af wat zij zou gaan doen en zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 18:28

Tara keek Teoh aan, maar geloofde hem niet echt. 'Mam, het is al goed... Ik heb gelukkig niks gezien, maar dit gebeurt enkel in films of wel in verhalen. Het lijkt meer en meer op die twee te lijken. 'Wat is er godverdomme aan de hand? Je had het me echt wel kunnen vertellen hoor.'
Eleanor keek haar dochter bestraffend aan. 'Nee dat kon ik niet.' Hierbij sloeg ze haar armen voor haar lichaam en liep naar hen toe waarbij ze naast Teoh ging staan. 'Er is een reden waarom ik het niet heb vertelt, Tara. Er is een reden waarom ik samen ben met deze man en niemand het mag weten. Hoor je het, niemand. En het is niet omdat hij twintig jaar jonger dan mij lijkt.' Ellie keek even Teoh aan. 'Ik kan het niet, Teoh... Ze... Ik kan het niet vlakuit. Niet zoals wij er zijn achtergekomen.'
Hierbij keek Tara raar naar haar moeder. 'Ja, hallo mam. ik sta hier ook. En wat staat je vriendje zo te grijnzen? Is er soms wat grappigs, Teoh.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 18:55

Teoh zuchtte en haalde een hand door zijn haren. 'Jij en je moeder zijn weerwolven. Jullie zijn niet de enige, en er zijn meer van zulke wezens. Ik ben er zelf een van, een vampier. Ik was net zo oud als je moeder toen ik het werd, dus ben ik theoretisch net zo oud als je moeder. Ik heb enkel een jong lichaam. Dus, is het nu nog steeds zo raar dat je moeder met een jonge man gaat?' Hij lachte, ook al was het ongepast, en keek Eleanor vragend aan. Had hij het goed gedaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 19:09

Eleanor glimlachte even bemoedigend naar hem, maar sloeg zichzelf daarna voor het hoofd. Haar dochter ging hem uitlachen en dan ging ze het niet geloven en dan zou ze panikeren. 'We zijn inderdaad niet de enige, Tara. Ik was jouw leeftijd toen ik verliefd op hem werd en we kwamen pas een jaar later samen. Tegen die tijd was hij al veranderd door een vampier en... Wel, we hebben altijd van elkaar gehouden. Ik was bang om je voor te stellen aan deze wereld, maar toen bleek dat je mijn bloedlijn had... En niet gewoon sterfelijk was, werd je wel gesleept in deze wereld. Maar Teoh... Hij is zo lief, aardig en werkelijk... Als ik je een vader zou willen gunnen dan zou het hem wel zijn. Ook al weet ik dat je niet zo voor het idee bent dat je een vader nodig hebt... Teoh is mijn liefde, Tara. Ik hou van hem. En daar zal ik nooit mee stoppen. Wil ik ook niet. Dus we besloten vandaag om je hem voor te stellen. Ik ga je niet dwingen om hem te mogen, te accepteren of wat dan ook, maar jongedame je gaat hem leren kennen.' Het laatste was plagend.
Tara lachte, maar stopte daar abrupt mee toen haar moeder de waarheid bevestigde. 'Je bent wat...? Is dit een ziekelijke grap? Ik bedoel.. Vampiers kunnen niet tegen het zonlicht!' Ze dacht na over alles wat haar vertelt was. Ze was een weerwolf, maar maakte dat het echt mogelijk dat er anderen waren? Waren er soms ook nog elfjes of zoiets? Nee, dat was belachelijk. 'Bewijs het. Niet jullie liefde. Op dat punt kom ik later nog wel terug.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 11:57

Hij keek Tara aan, haalde zijn schouders op en rende in een seconde naar beneden. Een seconde daarna stond hij weer naast haar. 'Supersonische snelheid!' grapte hij. Ook zette hij zijn handen onder een kast en tilde deze gemakkelijk op. 'Ehm, genoeg bewijs gezien? O ja, dat zonlicht.' Hij stak zijn arm uit en liet haar de ring zien die hij toendertijds van Geneviebe had gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 12:14

Tara knipperde verbaasd met haar ogen. 'Dit is ziek, mam! Ziek!' Ze keek walgend naar de nieuwe vriend van haar moeder. Ze wist zelf dat iedereen zo naar haar kon kijken. 'Is het niet genoeg dat we beiden al gemuteerde puppy's zijn? Neem je ook nog een vampier in huis? Ik hoop dat er genoeg knoflook in de frigo ligt zodat hij weer zo snel mogelijk uit ons leven is.' Kwaad liep ze Teoh voorbij naar haar kamer en gooide de deur met een knal dicht.
Eleanor verkrampte bij die actie en voelde hoe enkele tranen langs haar wangen begonnen te lopen en dat spontaan. Haar dochter kon hard zijn, ze wist wat ze wou en leek zo verdomd hard op haar moeder. 'Tara, ik snap het. Dat doe ik echt, maar misschien moet je hem leren kennen als een mens. Als Teoh. Niet als vampier, want dat wint echt niet van zijn menselijkheid.' Ze stond bij de deur van haar dochter waarna ze hem aan keek. Teoh. Op dit hadden ze niet gerekend. Zacht nam ze hem in zijn armen en drukte haar lippen tegen zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 12:24

Teoh haalde verward een hand door zijn haren; had hij iets fout gedaan? Hij had nog achter Tara aan willen gaan, maar bedacht zich dat hij misschien niet de goede persoon daarvoor was. Bij het aanblik van Eleanor sloeg hij zijn armen om haar heen en drukte haar gezicht tegen zijn borst aan. Zo nam hij haar weer mee naar haar slaapkamer. 'Alles komt goed, Ellie,' zei hij zachtjes en drukte een kus op haar lippen. 'Iedereen reageert zo. Zoë, jij, Daniël... Het is gewoon even wennen en accepteren, en dat kost tijd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 12:37

Eleanor kuste hem terug en streelde zacht door zijn haren. 'Ik weet het, maar toch... Ik had gehoopt dat ze het meer zou begrijpen.' Ze maakte zich los van hem om zo haar kamerjas uit te doen en terug in een jurk te kruipen. Hierna keek ze hem aan. 'Blijf een beetje in de buurt. Ze went echt wel aan je, maar ik wil het niet dwingen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 12:52

Hij ging op haar bed zitten en keek hoe ze zich omkleedde. 'Ach ja, de eerste stap is gezet, en dat is alleen maar goed. Ze zal het ooit wel gaan begrijpen, wees maar gerust.' Toen ze zich had omgekleed, liep hij voor haar naar beneden en opende de koelkast. 'Zal ik wat te eten voor jullie maken? In Italië heb ik geleerd hoe je de heerlijkste pasta kan maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 13:04

Eleanor volgde hem en opeens leek ze helemaal op te vrolijken bij zijn woorden; hij liet haar echt nooit vallen. 'Teoh, jij bent echt geweldig.' Ze sloeg haar armen weer rond hem en drukte licht een kus tegen zijn schouderblad. 'Enkel als ik mag helpen,' Ze liet hem weer los en strekte zich uit. 'Tara zal zeker en vast honger hebben, want ze heeft net training gehad.' Ze hoorde hoe water stroomde; het teken dat ze in de douche stond. Dat was een goed teken; ze zou zich niet opsluiten in haar kamer. 'Daarbij zijn we dol op Italiaanse gerechten.' Maar dat wist hij vast en zeker al van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 22:45

Hij keek haar over zijn schouder aan. 'Dat was natuurlijk ook de reden dat ik naar Italië was gegaan. Misschien he, als Tara wat bijgedraaid is, kunnen we met zijn drieën gaan? Rome door trekken op scooters, naar Napels en Venetië toe!' Hij droomde weg bij de gedachte en pakte ondertussen de ingrediënten voor de pasta bij elkaar. 'Tuurlijk mag je helpen, Ellie!' Hij sloeg zijn armen om haar heen en keek haar glimlachend aan. 'Net, wij samen, in bed... Je was weer eens geweldig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 23:56

Eleanor glimlachte bij zijn idee. Teoh was gek. Nog steeds. Een van de zaken die haar heeft laten kiezen voor hem. Ze draaide zich om bij de armen en bracht hun hoofden bij elkaar. 'Dat merkte ik,' grijnsde ze speels. 'Het was niet dat je jezelf inhield,' plaagde ze hem verder en hem zacht kuste, maar speels zijn onderlip tussen haar lippen nam. Bijten deed ze natuurlijk niet. 'Blijf je echt? Vanavond? Morgen?' Ze glimlachte. 'Besef je nu dat je hier werkelijk elke dag kunt zijn als je wilt? Of ik zonder excuses bij jou? Daarbij het idee van Italie lijkt me trouwens eerlijk. Ze houdt van reizen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 10:21

'Ik blijf vandaag, morgen, overmorgen, wanneer je maar wil,' murmelde hij, terwijl hij zachte kussen in haar nek drukte. Bij deze woorden realiseerde hij het pas; ze hoefden niet meer stiekem te doen. Ze konden een normale relatie hebben, ten minste in dit huis. Hij glimlachte dolgelukkig en nam haar in zijn armen. 'Ellie, Ellie, Ellie,' fluisterde hij in haar oor en zette haar weer neer. 'Nu gaan we koken, voordat ik nog emotioneel word,' grapte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 10:25

Eleanor lachte en liet zich optillen. Zacht woelde ze door zijn haren. 'Kom hier, grapjas.' Verlangend drukte ze haar lippen op de zijne voor een moment waarna ze hem glimlachend aan keek. 'Ja, zet me maar aan het werk voordat we weer boven belande,' grapte ze.
Ondertussen kwam Tara terug naar beneden. Ze hield het niet uit om boven te blijven. Daarbij leek haar moeder echt gelukkig met die Teoh. Ze stoorde hen niet, zei er niets van en nam wat te drinken. 'Pasta? Lekker!' Hierbij liep ze verder om te beginnen aan haar huiswerk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 22:55

'Ja, stel je dat toch voor. Niet dat ik het niet zou willen,' voegde hij er plagerig aan toe en zette een pan met water op. Verbaasd zag hij Tara naar beneden lopen en geen vervelende opmerking tegen hem maken. 'Yes, en niet zomaar pasta, maar echte Italiaanse pasta! Italiano!' Hij deed alsof hij langs zijn denkbeeldige snor streek en moest toen lachen om zijn eigen grap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 15:58

Tara rolde haar ogen. 'Teoh, weet je soms hoe oud ik ben? Echte. Wel ik neem aan dat je de pasta niet meer zelf kunt maken in die tijd ook al ben je zo snel dus zo écht zal hij niet zijn. En moet ook niet. Zolang het lekker is. Misschien krijg je dan wel een goedkeuringsstempel. Maar ik wil helemaal niet met jou praten dus: Mamaaaaa!' Ze riep haar moeder met een zeurderig glimlach. Eleanor wist dan altijd hoe laat het was... 'Ik was toch uit vrijdag? Wel, daar heb ik Willy ontmoet. Je-weet-wel diegene die niet kan voetballen, maar echt zo leuk is. Enne... Wel, dingen liepen interessant die avond. Vind je het erg als ik hem eens uitnodig?' Even keek ze afkeurend naar Teoh en trok een raar gezicht.
'Interessant? Tara nee! Je hebt toch niet...' Eleanor keek haar dochter bestraffend aan. 'Ik vind het niet erg, maar let toch eens op wat je doet... Jongens zorgen voor problemen en al helemaal als jij erbij bent.' Haar dochter lachte. 'Mam, ik zie dat jongens voor problemen zorgen; jij hebt hier eentje dat eruit ziet als een tiener naast je, die gelijk nog eens gemakkelijk mensen leeg zuigt, maar je hebt er ook seks mee. Terwijl ik maar met eentje onschuldig heb gezoend... Dat is een groot verschil.'
Eleanor keek Teoh even aan en drukte een kus op zijn wang. 'Wel, Tara... Als je zaken over ons seksleven wilt weten dan wil ik je graag met je delen.' Daarbij zag ze hoe haar dochter een boek over haar oren sloeg en lachte. Enkel stelde ze Teoh meer gerust door zacht over zijn rug te strelen. Het betekende niks... Willy en Tara was niks en zou niks worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 16:09

Hij lachte nog om Tara's woorden, die, ondanks de felheid, hem niet veel deden, maar hij verstijfde toen hij de naam van zijn zoon hoorde. Snel draaide hij zich om, zodat Tara en Eleanor zijn gezicht niet konden zien en greep het aanrecht vast. Wat nou als hij bij Eleanor en Tara was en Willy kwam opeens langs? Wat nou als Willy Teoh perongeluk eens zou zien. Wat nou als Tara over hem vertelde aan Willy... Hij voelde zich nerveus worden en pakte dus maar wat pannen in zijn handen, voordat hij iets zou breken. Hij wilde zijn zoon zo graag eens ontmoeten, maar wist dat het niet zou kunnen. Hij glimlachte flauw naar Eleanor en begon met koken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 16:15

Tara haalde het boek van haar hoofd. 'Wat is er, Teoh? Een spook gezien of zint het je niet dat ik ook eens iemand mee naar huis neem? Oja, blijft hij trouwens wonen? Want in dat geval tape ik mijn hals elke nacht wel in.' Ze kreeg een bestraffende blik van haar moeder en daarna een uitbrander. 'Ik ga niet zeggen dat het me spijt, mam. Jij en hij hebben me de hele tijd voorgelogen! Waarom vertelde je me niet, hé? Bang dat ik het woord zou verspreiden dat jij, de vriend van mijn moeder, een vampier bent?' Ze wou reactie uit Teoh lokken. Nee, ze wou met hem praten. Ze was kwaad op haar moeder, maar zag hem als de indringer van hun leven. 'Vertel me alles. Nu. Over jou en mijn moeder. Over jou. Of ik of jij komt hier niet meer binnen als de ander hier is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 16:18

Spoiler:
Hij luisterde met een verbeten gezicht haar woorden aan en probeerde zo goed en zo kwaad als maar kan verder te koken. Hij liet het niet merken, maar haar woorden deden pijn en brandden diep in zijn borst. Hij keek Eleanor aan voor hulp, maar Tara bleef maar doorpraten. Het liefst wou hij haar boek op zijn hoofd leggen om de woorden buiten te sluiten, maar dan zou het lijken alsof hij verslagen werd door een tiener die dacht dat ze wist hoe dingen in elkaar zaten. 'Sorry, even wat frisse lucht,' mompelde hij en liep het huis uit. Voor de deur nam hij plaats op een bankje en zuchtte vermoeid uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van de familie Greenheart
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van de Familie Yorke.
» Het huis van de familie Lockwood
» Het huis van de familie Fernandez
» Het huis van de Familie Dane
» Huis van de familie Vaugh-Green

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Huizen-
Ga naar: