Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van de familie Greenheart

Ga naar beneden 
+8
Kai
Augustus
Maia
Tristan
Elle
Tara
Willy
Thomas
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Stephen

Stephen


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 23-05-13

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 6 Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 10:26

Teoh ging op de bank liggen met zijn hoofd op haar schoot en sloot langzaam zijn ogen. Hij was werkelijk kapot, maar des te opgelucht dat ze alles hadden uitgepraat. 'Dat is inderdaad allesbehalve normaal,' glimlachte hij en pakte haar hand voorzichtig vast. Liefdevol drukte hij een kus op elke vinger en keek haar daarna aan. 'Tara is ook bijna jarig, niet waar? Zullen we iets leuks met haar gaan doen? Een week weg of iets dergelijks?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 6 Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 20:10

Ze glimlachte naar hem. Hij gaf werkelijk wel om hun. Dat zag ze in zijn daden zoals nu het feit dat hij aan Tara dacht. 'Ja, lijkt me leuk. Enkel weet ik niet meteen wat te doen met een 18 jarige. Ongelofelijk dat ze nu al zo oud is. Ik had haar beloofd om nog te gaan winkelen een van deze dagen. Je mag gerust mee. Maar wat wou je dan doen met haar?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 6 Icon_minitimema 1 jul 2013 - 12:38

Hij haalde zijn schouders op. 'Haar meenemen naar een of ander absurd duur exotisch hotel aan de zee?' lachte hij. 'Of gewoon een diner? Dan kunnen we meteen die mysterieuze vriend van haar eens uitnodigen.' Nadat hij naar haar had geknipoogd, duwde hij zichzelf omhoog en kroop naar haar toe, om haar teder op haar lippen te kussen. Hij nam haar in zijn armen en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Of een surprise party!' zei hij met glunderende ogen. Hij was daar gek op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 6 Icon_minitimema 1 jul 2013 - 23:24

Eleanor kuste hem liefdevol terug. 'Volgens mij houdt ze sowieso wel ergens stiekem een feestje. Maar jij mag kiezen van me Teoh. Je eerste echte taak als een papa.' lachte ze speels en stak haar tong uit. Het was heerlijk om zijn aandacht zo te krijgen. De televisie stond op, maar er werd niet echt naar gekeken. In plaats daarvan hadden ze meer aandacht voor elkaar. Ze dronk wat thee en drukte daarna een kusje op zijn wang. 'Ik hou echt zoveel van je. Met al je gekke ideeën.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen

Stephen


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 23-05-13

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 6 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 23:04

'Ik zie wel wat ik ga doen. Laat ik eerst maar even peilen of ze überhaupt haar verjaardag wel wil vieren en dan zien we wel verder.' Hij zette haar thee weg en ging boven haar hangen. Liefdevol streek hij met zijn neus over haar wang en gleed hij met zijn hand over haar lichaam. 'Maar eigenlijk wil ik nu alleen nog maar aan jou denken, Ellie. Je hebt gelijk, ruzie maakt mij erg opgewonden.' Teder drukte hij zijn lippen op de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 6 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 23:39

Eleanor staarde hem met een lichtjes geopende mond aan. 'Teoh,' protesteerde ze al, maar voordat ze het wist had ze zijn lippen op de van hem. Het zorgde nog steeds voor elektriciteit hoe hij haar aanraakte. Zacht, maar liefdevol kuste ze hem terug. Het was niet dat ze veel aanhad buiten zijn trui en haar lingerie, maar dit had ze echt niet zien aankomen. 'Jij wordt altijd zo opgewonden uit het niets. Soms iets met het vampier zijn te maken?' plaagde ze hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van de familie Greenheart - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van de familie Greenheart
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van de Familie Yorke.
» Het huis van de familie Lockwood
» Het huis van de familie Fernandez
» Het huis van de Familie Dane
» Huis van de familie Vaugh-Green

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Huizen-
Ga naar: