Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van de familie Greenheart

Ga naar beneden 
+8
Kai
Augustus
Maia
Tristan
Elle
Tara
Willy
Thomas
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimedi 22 jan 2013 - 19:35

Eleanor grijnsde tevreden toen hij een diepe kreun liet weerklinken. Zijn handen zorgde voor fijn gevoel in haar onderbuik en erg veel spanning. 'Trouwen moet niet voor mij helemaal van jou te maken. Om mij helemaal de jouwe te laten blijven of zijn.' Zacht drukte ze haar lippen tegen zijn wangen, maar bleef hem masseren. 'Ik ben zo blij dat je hier kan blijven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimewo 23 jan 2013 - 17:56

'Maar geef toe, lieve Eleanor, je zou toch wel willen trouwen? Ik vind het echt erg dat we dat niet kunnen verwezenlijken. Ik hou van je, ik wil je de mooiste dag van je leven geven, Tara als bruidmeisje zien.' Hij wou zich omdraaien, maar haar handen waren gewoon zo goddelijk geweldig en opnieuw kon hij maar met moeite zijn tevredenheid onderdrukken. 'Ik ook. En wat denk je ervan, zometeen naar binnen gaan?' grijnste hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimewo 23 jan 2013 - 20:57

Eleanor glimlachte bij zijn woorden en voelde hoe tranen opborlde. 'Trouwen lijkt me geweldig, maar Teoh. Het enige wat ik zo erg vindt van dit alles is uiten dat mensen je niet kunnen zien als mijn partner dat ik geen kind met je kan krijgen. Stel je voor een kleine Teoh-Ellie.' Ze wou altijd al een kind van hem en dat idee zou zijn rust niet vinden. Ook al was ze nu oud. Ouder. 'Alweer?' grijnsde ze tegen zijn wang en beet zachtjes aan zijn oorlel. Ze deed haar best om hem te pesten nu. Het was leuk om hem zo te plagen, uit te daen en te merken hoe graag hij haar wou. Het masseren ging enkel gewoon door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 21:43

Teoh keek haar hulpeloos aan en zuchtte. Hij zou haar nooit en nooit een kind kunnen schenken. Het was gewoon onmogelijk, hoe graag hij het ook zou willen. 'Ik vind het zo erg, Eleanor,' zei hij zacht en haalde een hand gefrustreerd door zijn haren. Hij haatte het wat hij was. Genieten van haar massage ging al bijna niet meer, zijn hoofd zat teveel bij de gedachte hoe hij Eleanors gemis toch kon opvullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 23:56

Eleanor stopte toen ze de spieren voelde aanspannen. Weer had deze Greenheart het weer eens verpest. 'Hey Teoh?' Ze knuffelde hem door haar armen zo helemaal rond hem te slagen, maar zette zich behendig op zijn schoot. 'Dingen zijn zoals ze zijn. We kunnen er niets aan veranderen. Ik ben de jouwe. Ik mag me de jouwe noemen en dat maakt mij gelukkig. Jij maaakt me gelukkig en ik kan dan niet beschrijven wat gelukkig is.' Ze keek hem aan en drukte haar lippen liefdevol op de zijne terwijl ze haar lichaam tegen dat van hem aandrukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 9:57

'Het is gewoon zo moeilijk om dat te accepteren,' mompelde hij en sloeg zijn armen om haar heen. Al snel danste er weer een glimlach rond zijn lippen. Hij kon nooit lang boos zijn. Nog verbonden in de kus, stond hij op en droeg Eleanor razendsnel naar binnen. Al snel stond hij boven en pakte hij een handdoek om haar haren te drogen. 'Het werd buiten te koud,' zei hij lachend als excuus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 10:11

Eleanor glimlachte toen ze boven stond en leunde tegen een andere kast. Een arm hing nog rond zijn nek waarna zij ook een handdoek nam voor zijn lichaam af te drogen. Het was intiem als je het zo bekeek. 'Ik hou ook van jou hoor, Teoh.' Lachte ze en drukte snel een kusje op zijn lippen om zo weer verder te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 21:59

Nieuw

Eleanor werd wakker met twee gespierde armen rond zich wat haar meteen een glunderende glimlach bezorgde. Ze draaide zich onmiddellijk naar hem toe en drukte haar lippen op die van hem. Al die jaren gingen zo snel voorbij, maar ze hield werkelijk nog steeds van hem. 'Oh Teoh,' zong ze liefelijk. 'Wat dacht je van een hele dag Eleanor Greenheart-Gard? Jij mag kiezen wat we doen.'

---
Ik wist niets anders, jank!
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 22:02

Spoiler:
Ondanks dat hij officieel niet meer sliep, was hij toch op een gegeven moment in de nacht ingedut. Al bracht Eleanor's stem hem al snel weer naar de werkelijkheid. Glimlachend ontving hij haar kus en hij trok haar wat dichter tegen hem aan. 'Dat klinkt hemels,' mompelde hij en streelde met zijn hand over haar rug. 'Wat dacht je ervan om gewoon te wandelen? In de bossen? Misschien een duik in het meer te maken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 22:14

Spoiler:

Momenten die ze deelde met Teoh waren heerlijk. Tara leek hem meer te aanvaarden hoewel het gepest, geplaag en het sarcasme altijd om de hoek lagen. Kort ging ze door haar haren en glimlachte bij zijn keuzen. 'Klinkt goed, erg goed. Het is lang geleden dat ik nog echt gewandeld heb in de bossen. Geen transformatie van vorige maand bij in geteld.' Ze deed haar nachtkleedje wat beter. 'Heb je een beetje kunnen slapen? Rusten zullen we het maar noemen.' Ze klauterde op hem en drukte zacht haar lippen tegen zijn wang.


Laatst aangepast door Jay op ma 13 mei 2013 - 18:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 22:18

Hij knikte en hield haar goed vast, terwijl ze zo op hem geklauterd lag. 'Nadat ik jou eerst slapend heb bekeken, viel ik op een gegeven moment ook in slaap. Ik moet toegeven dat ik me ook echt uitgeruster voel.' Hij kuste liefdevol haar lippen en legde daarna zijn armen onder zijn hoofd. Zo glimlachte hij naar haar. 'Werkelijk, Eleanor, jij blijft altijd mooi. Ik weet niet hoe je het doet! Vertel mij je geheim!' grinnikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 22:38

'L'oréal, want ik bent het waard,' giechelde ze en ging overdreven voor haar haren. Hierna streelde haar vinger de lippen die hij zo net had gekust. Voor een vrouw van haar leeftijd was Eleanor ook nog tevreden. Ze vond zichzelf mooi op een bepaalde manier, maar niet op de manier zoals Teoh naar haar kon kijken alsof ze nog steeds achttien was. 'Hardlopen, gezond eten en van een geweldige man houden. Het is een feit dat ik me altijd zo uitdos speciaal voor jou. Oma-ondergoed is ook maar een beetje saai, niet?' lachte ze flauw om haar woorden meer grappend te laten vallen dan serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimema 13 mei 2013 - 16:09

Hij ging recht op zitten en trok haar tegen hem aan. Liefdevol streelde hij door haar haren en grinnikte zachtjes om haar woorden. 'Dat setje dat je gisteren aan had, dat was zeker geen oma ondergoed,' murmelde hij met een brede glimlach en gleed met zijn hand onder haar nachthempje, terwijl hij haar met glunderende ogen aan keek. 'Ik hou van je, Eleanor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimema 13 mei 2013 - 19:02

Eleanor lachte om zijn woorden, begon meer te giechelen. Haar hand woelde door zijn haren. 'Ik hou ook van jou, Teoh. Ook al draag ik werkelijk op een dag corrigerend ondergoed. Het spijt me,' lachte ze weer omdat ze best dit moment verpeste. Zacht drukte ze haar lippen op die van hem en streelde met de ene hand speels over zijn borstkas. 'Teoh,' fluisterde ze en opende haar ogen even. Hierbij begon ze te glimlachen en kuste hem weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimema 13 mei 2013 - 20:23

Hij glimlachte ook en sloeg daarna de dekens van hem af. Anders zouden ze vandaag geen buitenlucht meer zien en enkel in bed blijven liggen. 'Ik ga alvast wel even douchen,' zei hij met een knipoog en liep naar de badkamer toe. Daar deed hij al snel zijn boxer uit en stapte onder de douche, om dat zweterige gevoel af te spoelen. Ondertussen gingen zijn gedachten uit naar de vorige nacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimema 13 mei 2013 - 22:35

Eleanor rolde zich enkel nog eens op in de lakens en keek toe hoe Teoh verdween. Zij had echter gisterenavond nog gedoucht; het was echt te warm geweest en al zeker met de dekens rond hun heen. Met een gelukzalige glimlach stond ze dan ook op voor eens een donkerblauwe skinny jeans, wit topje en blazer te kiezen. Eenmaal ze dat aan had liep ze de badkamer in voor haar haren te doen, beetje make-up aan te brengen en verdere ochtendrituelen. 'Dus wandelen hé? Waarom heb ik het gevoel dat je me meer gaat mogen dragen? Kan je geloven dat ik nog moe ben?' grijnsde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 17:14

Hij glimlachte toen ze de badkamer in kwam lopen. Nog even bleef hij onder de douche staan en stapte er daarna uit. Al snel had hij een handdoek om zijn middel gewikkeld en kuste hij verleidelijk haar nek. Liefdevol, maar ook bezorgd keek hij haar via de spiegel aan. 'Ik heb je gisteren toch hopelijk geen pijn gedaan, toch?' mompelde hij. Nu met zijn krachten kon hij zich nog weleens laten gaan in hoge emoties.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 17:48

Eleanor glilachte bij de kusjes maar al snel stond ze met een bezorgde frons hem aan te kijken via de spiegel. 'Nee Teoh? Waar haal je dat nu weer vandaan?' Ze draaide zich op en ging op de wastafelzitten. Haar benen klemde zich rond zijn middel, haar armen rond zijn hals. 'Gisteren was erg fijn,' grijnsde ze breed. 'Geweldig. Dat is het altijd, maar gosteren...' Ze beet speels op haar lip, drukte deze nog eens op die van hem. 'Kleed je aan, dit keer wacht ik eens op jou.' Ze sprong er weer vanaf, liet hem los, deed de staart nog wat vaster en deed een paar oorbellen in die ze ooit van hem had gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 17:54

Opgelucht haalde hij adem en krabte even verlegen met zijn hand over zijn nek. 'Nou ja, je weet wel, die ene keer...' Hij zuchtte en glimlachte toen ze hem vast pakte. Hij drukte haar tegen zijn blote borstkas aan en kuste liefdevol haar lippen. 'Het was gisteren inderdaad erg fijn,' stemde hij in, 'vooral voor herhaling vatbaar.' Zijn ogen glunderden speels en hij liep naar de slaapkamer toe om zich om te kleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 18:07

Eleanor zuchte en kwam de kamer weer ingelopen. 'Ik heb nog eens onderzoek gedaan; het kan geen kwaad als jij me bijt. Daar ga ik niet dood van. Volgens mij kan je zelfs je voeden van mijn systeem. Als ik je bijt in mijn weerwolftransformatie is het dodelijk.' Daarbij deden ze die transformatie meestal niet bij elkaar. Zwanger geraken kon ze al helemaal niet van hem. 'Dus jemoet niet bang zijn. Ik kan echt wel tegen een stootje dat weet je.Ik ga anders wat inpakken voor ons!' Hierbij liep ze naar beneden, maakte zichzelf een ontbijtje en haalde bloed voor Teoh uit het koelkastje dat ze goed verborgen hielden voor de buitenwereld. Een vampier daten was nooit gemakkelijk, maar sinds hij hielr woonde voelde ze zich gelukkiger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 18:11

Hij trok verbaasd zijn wenkbrauwen op, terwijl hij zijn overhemd dicht knoopte. 'Werkelijk, Eleanor? Dat wist ik helemaal niet en het is goed om te weten, voor het geval dat er ooit iets gebeurt.' Hij keek hoe ze naar beneden liep en snel kleedde hij zich aan. Ook ruimde hij alles achter zich op en maakte het bed op. Hun kleding van gisteren die al snel uit waren gegaan, lagen rond gegooid op de grond en grinnikend raapte hij deze op. Daarna liep hij naar beneden en begon te drinken van zijn bloed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 18:20

Met een broodje stond ze voor zijn neus en keek naar hoe hij het bloed binnenspeelde. Het bleef wennen. Daarbij vond ze het ranzig, maar ze wist dat het niet anders kon. Eenmaal haar ontbijt achter haar kiezen was, nam ze de picknick-mand die ze gevuld had met wat lekkers. Zoals wijn, cake en andere dingen die Teoh wél nog graag lustte als vampier. 'Dus jij brengt ons ergens heen?' Met een glimlach streelde ze door zijn haren en drukte een kus op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai

Kai


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 18:28

Hij dronk gulzig en tevreden het bloed op. Hij had altijd onwijze dorst, na zo'n intensieve avond. Het liefst had hij nog wat bloed genomen, maar hij wist dat Eleanor het niet fijn vond, dus liet hij het bij dit zakje. In enkele secondes was hij naar boven gerend, had hij zijn tanden gepoetst en was hij weer naar beneden gegaan. 'Ik ben uw chauffeur voor vandaag,' glimlachte hij en drukte een kus op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 21:34

Eleanor keek hem onderzoekend aan. 'Neem nog maar een bloedzakje mee voor daar. Niet?' Speels keek ze hem aan. 'Maar chaffeur, u kiest ook waar we heen gaan..' Ze nam zijn hand vast en liep zo samen naar de garage.

-Ergens anders verder dan maar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 0:27

Nieuw
♥:

Eleanor lag uiteindelijk op de bank met een pull van Teoh op de bank. Deze was toch veel te groot en een donsdeken van uit hun bed bedekte haar lichaam. Zacht trok ze hem bij haar in de kussens. Ze hadden meteen iets anders aangetrokken en Teoh had dit allemaal verhuist terwijl zij koekjes had gepakt en thee.
'Kom eens hier jij,' Ze bracht zijn hoofd naar haar zodat het kon rusten op haar schouders of schoot. Haar vingers woelde zachtjes door zijn haren. 'Waarom voel ik me altijd zo aangetrokken tot je nadat we zo'n uitbarstingen hebben? Dit is echt alles behalve normaliteit.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van de familie Greenheart
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van de Familie Yorke.
» Het huis van de familie Lockwood
» Het huis van de familie Fernandez
» Het huis van de Familie Dane
» Huis van de familie Vaugh-Green

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Huizen-
Ga naar: