Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Jeremy

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimema 11 feb 2013 - 13:02

Jeremy woont in een wit rijtjeshuis dat meteen opvalt doordat het eigenlijk het enigste witte rijtjeshuis is in de blok. Het is klein, maar goed genoeg voor Jeremy. Het huis kenmerkt zich doordat hij zijn creativiteit er de vrije loop heeft laten gaan. Hier komen wonen kostte hem al genoeg waardoor hij dan ook vaak naar rommelmarkten gaat om daar wat spulletjes bij een te rapen en zo zijn huis te verfraaien. Zo heeft hij een oude piano omgetoverd tot een kastje.
Het huis bestaat uit twee verdiepingen; op de eerste is er een kleine hal, keuken en salon die aan elkaar aansluiten en op de tweede is de slaapkamer en kleine badkamer met bad/douche en toilet.
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 22:14

Maia deed haar riem om en keek hoe Jeremy weg reed. Met haar hand gleed ze speels over zijn been en ondertussen keek ze uit het raam. Ze dacht aan haar moeder, die nu enkel met Kate thuis was. Alles leek nu goed te gaan met haar, maar voor hoe lang? Zou de tumor weer terug komen? En zou Maia dan weer ontsporen zoals paar jaren geleden? Ze schudde de gedachte weg en stapte uit toen Jeremy was gestopt. 'Dus, welke is jouw huis?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 22:30

Jermey was zich bewust van haar hand op zijn bovenbeen. Het maakte het zoveel moeilijker om op de weg te letten. Hij merkte hoe haar sfeer veranderde. Dat deed hem denken aan de woorden dat zie niet bij hem kon blijven. Waarom niet? 'Het witte huis. Hij had op de stoep geparkeerd op zijn vaste plaats en hielp haar uit de auto, pakte zijn shirt en jas mee waatna hij haar tegen zich aantrok. Hij opende de deur en hing zijn jas op, kleede zich terug aan en nam haar mee naar de bank. 'Wil je nog wat drinken?' Zacht en zorgzaam drukte hij zijn lippen op haar voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 22:40

'Wat een schattig huisje!' glimlachte ze en ging met hem mee naar binnen. Meteen keek ze bewonderend naar zijn interieur en kon ze even niets zeggen. 'Wauw,' fluisterde ze en ging op de bank zitten, terwijl ze rond keek. 'Jouw kast! Jeremy, wat geweldig!' Ze deed haar eigen jas en schoenen uit en liep weer richting Jeremy. 'Ja, wat fris graag,' glimlachte ze. Ze mocht geen alcohol drinken als ze de hele nacht nog op haar moeder moest letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 22:55

Jeremy keek haar met een glimlach aan toen hij wat cola voor haar inschonk en een biertje uit de frigo nam. Hij overhandigde haar het glas waarna hij een slokje nam van het flesje. Even beet hij op zijn lip en liet zijn blik vleiend langs haar lichaam gaan om te eindigen bij haar ogen. 'Wat wil je zien en nog belangrijker: Over wat wil je praten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimema 18 feb 2013 - 8:42

Ze nam de cola aan en genoot van zijn ogen die haar lichaam bekeken. In tijden voelde zich eindelijk weer eens zelfverzekerd en mooi. Toen haar drankje op was, trok ze hem op de plaats naast haar op de bank. 'Gewoon, over onze jeugd, hobby's, dromen.' Ze kroop in zijn armen en drukte zacht haar lippen in haar hals. 'En die rondleiding komt daarna vast wel,' giechelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimema 18 feb 2013 - 18:30

'Rondleiding hé?' Hij lachte en keek haar aan waarbij weer een hand zacht over haar wang streek, zijn duim bleef haar maar aanraken. Zacht, rustig... Ze hadden alle tijd. 'Zoals je hoort ben ik niet van hier, maar van Engeland afkomstig. Het platteland van de paarden verruild voor een grote droom om te gaan acteren. Mijn vader haatte me omdat ik durfde dromen... Niet zijn plannen wou volgen. Ik moest niets persé naar de Oxford universiteit om een hoge studie te volgen en verder te gaan in de paardensport. Daar vond ik mijn geluk niet in en wel mijn vader... Hij kon het niet hebben dus maakte ik een soort van deal; opleiding volgen naar keuze en dan zou hij me "vrijlaten". Ik ben dus maar leerkracht. Dat is het verhaal.' Hierbij glimlachte hij naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimema 18 feb 2013 - 19:10

Ze luisterde aandachtig naar zijn woorden en hield toen haar eigen verhaal. 'Ik ben hier opgegroeid, samen met mijn moeder en zusje. Toen we klein waren, werd mijn moeder ziek. Ernstig ziek. Ik heb altijd voor haar moeten zorgen, nu nog steeds trouwens. Ondertussen danste ik veel, volgde allerlei dansstijlen en werd heel goed. Maar wat kan je met dansen? Niets. Vandaar dat ik rechten ging doen. Beviel me niet, dus ben ik weer terug bij af, zorgend voor mijn moeder.' Droevig legde ze haar hoofd tegen zijn borst. Maar weinig mensen had ze over haar moeder verteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimema 18 feb 2013 - 19:23

Jeremy streelde haar. Hij was een heks en hij wist dat hij ziekte niet kon afnemen, maar hij kon haar moeder wel beter laten voelen. Enkel was dat niet zo simpel om aan te bieden. Haar dansen, zijn acteren... Dit meisje leek toch nog meer met hem als gelijkenis te hebben. 'Maia, je kan er zoveel mee... Maak niet dezelfde fouten als ik... Ga desnoods les geven aan kinderen, jongeren om te dansen... Net zoals ik ben acteren als leerkracht breng; ik probeer geschiedenis leuk te maken voor hen. Er zijn zoveel jongeren die het moeilijk hebben om het te studeren of het saai vinden, maar dat is het echt niet. Het moet leuk gebracht worden.' Hij keek haar aan en drukte een liefelijke kus op haar lippen. 'Ik wil je altijd helpen? Het maakt niet uit wat ik van je ben of hoe lang we elkaar kennen... Als je ooit iemand nodig hebt om op haar te letten, te zorgen, omdat jij en je zus iets willen gaan doen; ik ben er. Oké?' Zo kon hij misschien hun moeder een goede dag gunnen met een of andere sterke spreuk. Zo was hij weer wel; een helpende hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimema 18 feb 2013 - 21:44

Maia keek Jeremy ongelovig aan en ging nog wat dichter tegen hem aan zitten. 'Zou je dat echt willen doen? Wauw, dat zou... dat zou super zijn. Mijn zusje heeft vandaag niet eens valentijnsdag kunnen vieren.' Ze trok een droevig gezicht, maar lachte bewonderend bij Jeremy's woorden over zijn beroep. Het was inspirerend om te horen hoe hij ermee om ging. 'Ja, ik was ook van plan om zo snel mogelijk een kleine dansschool op te richten hier. Het lijkt me zo leuk!' Zacht liet ze haar lippen langs zijn kaak strijken. 'Bedankt dat je in me gelooft.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimema 18 feb 2013 - 22:24

Jeremy knikte. Hij wist hoe het was voor iemand te moeten zorgen.. 'Dan heb ik zeker wat goed te maken omdat ik jou leende voor deze avond?' grinnikte hij plagend. 'Altijd je dromen blijven najagen en als het niet lukt dan moet iemand je een beetje hoop geven zodat jij er een oplossing voor vindt om ze toch waar te maken...' Hoewel hij echt zijn droom had opgegeven. Hij vond haar zo'n knappe verschijnen, adembenemend en hij vond het nog eens niet erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimema 18 feb 2013 - 22:36

'Je hebt gelijk,' fluisterde ze tegen zijn lippen. Ze kon niet ontkennen dat ze hem nog leuker vond na zijn woorden. Hij was zo wijs, lief en verstandig. Het zou haar verbazen als hij ooit een meisje pijn deed. Ze plaatste haar knieën naast zijn middel en sloeg haar armen om zijn nek. Verlangend en plagerig streek ze met haar tong langs haar lippen en liet een hand door zijn haren gaan. Ze vond hem leuk, echt heel erg leuk, en wou dat laten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimema 18 feb 2013 - 23:06

Jeremy zijn vingers zette zich meer in de kussens van de bank bij haar woorden. Ze was zo dicht, ze rook lekker en daarbij klonk haar stem zo aangenaam. Hij beet op zijn lip terwijl hij de jurk lichtje omhoog streek. Een kreun verliet zijn lippen toen ze op de hare beet en hem maar bleef aankijken. 'Maia, ik kan het niet...' Voorzichtig hield hij de jurk meer omhoog en glimlachte naar haar. Het was vragend, zacht, maar ook smekend. Ze had hem zo verlangend gekregen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 7:29

Hij tilde haar jurkje zodanig omhoog dat haar buik zichtbaar werd. Nog steeds bleef ze hem aankijken, maar boog zich toen tergend langzaam naar voren om zijn lippen vurig en verlangend te kussen. De benen om zijn middel spande zich strakker aan en haar handen gleden door zijn haren. 'Ik kan het ook niet meer tegenhouden,' fluisterde ze met een glimlach en trok toen in een snelle beweging het jurkje over haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 17:19

Jeremy keek bewonderend naar het prachtige lichaam; volle borsten, slank en een prachtige huidskleur. Wat kon hij nog meer wensen... Zacht drukte hij spontaan kusjes in haar hals en streelde langs haar heupen. Hij hielp zich weer uit het T-Shirt en keek haar met een glimlachje aan. Hij nam al genoegen met zo goed als naakt te zoenen, klef te zijn... Ze moesten niet perse vrijen. Maia koos wat te doen en wat te laten. Verlangend drukte hij zijn lippen weer op die van haar en streelde verkennend haar lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 17:29

Met een gelukzalige glimlach trok ze hem mee naar achteren, zodat ze zo goed als lagen op de bank. Gretig gleed ze met haar handen over zijn borst en drukte daarna weer haar lippen op de zijne. Ondertussen maakte ze zijn riem snel en behendig los en trok hem zo omlaag. Al dat opgekropte verlangen raasde er nu in één keer uit en tijd om erbij na te denken had ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 17:40

Jeremy glimlachte terug. Ze leek zo blij nu en al helemaal in haar verlangen leek ze er niet meer bij stil te staan. Hij voelde hoe ze bovenop zijn borst zat en niets liet hem beter voelen dan dat. Hij trok haar tegen zich aan en kuste een paar keer speels haar lippen om met haar BH-bandjes te spelen en ze zo naar beneden te laten zakken. 'Maia, weet je zeker dat je dit wilt? We moeten niet...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 17:47

Zonder enige aarzeling opende ze het slotje van haar BH en deed hem zo af. Als Maia ergens zeker van was, dan kon niemand haar meer tegen houden of overtuigen van iets anders. Ze wóu dit. 'Ja, zeker weten,' glimlachte ze breed en trok hem weer gretig tegen haar lippen aan. Abrupt stopte ze er mee en keek hem geschrokken aan. 'Of... Wil jij dit niet?' Afwachtend keek ze hem aan en ze kruiste beschaamd haar armen over haar borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 22:20

Jeremy keek haar aan en fronste zijn voorhoofd. 'Waarom zou ik het niet willen, Maia? Je zit hier godverdomme halfnaakt op me... En daarbij, ben je echt onweerstaanbaar.' Zacht haalde hij haar armen weg en haakte ze over zijn hals waarbij hij ging zitten. Zo zat ze pal tegen hem op. Zijn lippen vonden weer die van haar waarbij hij opstond, maar haar vasthield en zo naar boven droeg. Al lachend legde hij haar op bed en kroop naar haar voor haar zo weer te kussen. Lang en liefdevol.

-I'm shit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 22:31

Ze sloeg haar benen om zijn middel heen en ook haar armen zaten stevig om zijn hals heen, terwijl hij haar tilde. Ondertussen bleef ze hem plagerig kussen in zijn hals tot ze beiden op bed lagen. Met haar tanden beet ze zacht op haar lip en kwam dichter naar hem toe, zodat hun blote huid elkaar raakten. Ze ging mee in de lange en vurige kus en trok hem bovenop haar. 'O Jeremy, je weet echt half niet wat je met mijn hormonen doet,' giechelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 23:08

Jeremy begon echt het uit te proesten bij die opmerking. 'Nee, dat weet ik inderdaad niet. Dus waren maak je het me dan niet duidelijk hé?' Speels drukte hij een kusje op haar bovenbeen en eentje net boven haar slipje voordat hij het speels uittrok. Enkel kon hij slechts blijven kijken in haar ogen. 'Je bent zo mooi,' fluisterde hij tegen haar lippen op en drukte daar zacht nog een kus waarna hij iets belangrijks besefte; hij zou seks hebben met Maia. 'Maia, ik wil zo graag liefde met je bedrijven...' Hij wou geen oppervlakkige seks. Daar zouden zijn hormonen niet tevreden mee zijn. 'Je kan straks echt niet blijven hé?' vroeg hij verdrietig.Licht teleurgesteld dat hij haar niet zou kunnen blijven vasthouden. Werkelijk... Deze vrouw was alles wat hij wou in een vrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 7:38

Ze merkte het nauwelijks dat ze nu helemaal naakt bij hem lag, want ze was enkel op zijn lichaam en lippen gefixeerd. Zacht en langzaam liet ze haar handen zijn borst verkennen, ze streekden zijn spieren en de blokjes op zijn buik. Uiteindelijk kwam ze bij zijn boxer en keek hem met een speelse glimlach aan. Toch veranderde deze in een verdrietige blik. 'Het spijt me, Jeremy, maar ik moet echt gaan. Alhoewel... Je zou met me mee kunnen gaan? Je weet nu toch over mijn moeder. Ach, we hebben het er straks weer over.' De opwinding nam Maia weer over en tergend langzaam trok ze zijn boxer uit terwijl ze hem plagend aan keek. Toen dat gedaan was, kroop ze weer naar zijn lippen toe en begon een lange, vurige en vooral verlangende kus. Ze sloeg haar armen om hem en trok hem dicht tegen haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 14:07

Jeremy keek haar zowat smekend aan bij het langzaam uittrekken van zijn broek. Hij wou Maia maar al te graag. Hier en wel nu. Hij gooide zijn boxer achter haar lingerie aan en kuste haar verlangend terug. Ja, ze zouden wel zien wat ze zouden doen. Nu was het hen. Voorzichtig kroop hij op haar, kuste de zachte huid keer op keer zodat hun nacht samen kon beginnen. Dit heeerlijk passionele spel van de liefde.

-Sekssssssss
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 16:50

Hijgend trok Maia Jeremy voorzichtig naast haar, zodat hij niet meer boven haar hing, en haalde verwonderd een hand door haar haren. 'Dat was nog beter dan ik had verwacht,' stamelde ze zacht en keek Jeremy aan. Ze voelden beiden nog een beetje klam aan van de inspanning, maar toch kroop Maia naar hem toe en drukte glimlachend een kus op zijn lippen. 'Dit was toch wel beter dan een auto, niet waar?' lachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 17:58

Jeremy lachte bij haar woorden. 'Dacht je dan dat ik zo slecht was?' plaagde hij. Hij maakte plaats in zijn armen zodat zij daar kon liggen. Ook hij ademde nog zwaar in en uit. Zijn duim streelde haar arm. 'Ja, zoveel beter... En nog even spannend. Voor mij toch.' Hij lachte en drukte zijn lippen even op die van haar. 'Maia, ik wil verdomme de hele nacht bij je blijven. Mag ik?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Jeremy   Het huis van Jeremy Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Jeremy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Florrie
» Het huis van Kai
» Peter's huis
» Het Huis van Julian
» Huis van opa Dallas

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Huizen-
Ga naar: