Aantal berichten : 303 Registratiedatum : 28-11-12 Leeftijd : 41
Onderwerp: Re: Kermis ma 11 feb 2013 - 22:32
De grijns werd alleen maar groter bij Noah's antwoord. Hij moest zeggen dat de lessen die hij aan Noah gaf zijn ego alleen maar vergrootte. Door Tristan en Marise had hij dan wel weer een deuk opgelopen, maar hij wilde zich er nog niet te veel druk over maken. Zeker omdat hij Florrie niet ongerust wilde maken. Misschien kon hij het aan Noah uitleggen, dan kon hij zich alvast schrap zetten voor wat wellicht komen zou. 'Inderdaad en ik hoop zo dat dat ding niet stilvalt als wij bovenin zitten.' Hierbij glimalchte hij naar Florrie en drukte een kus op haar haar.
Florrie
Aantal berichten : 302 Registratiedatum : 30-10-12 Leeftijd : 33
Onderwerp: Re: Kermis ma 11 feb 2013 - 22:37
Florrie was zo aan het door brabbelen over van alles en nog wat, dat ze bijna de treurige blik van Grace niet opmerkte. Bezorgd stopte ze met praten en keek Grace serieus aan. 'Hé Gracie, wat is er aan de hand?' vroeg ze zachtjes en legde haar hand op de schouder van Grace. Ondertussen keek ze op naar Julian en glimlachte. 'Laat dat maar niet gebeuren,' zei ze met een veelbetekenende blik en richtte zich toen weer op Grace.
Jeremy
Aantal berichten : 206 Registratiedatum : 20-11-12 Leeftijd : 35
Onderwerp: Re: Kermis ma 11 feb 2013 - 23:28
Oeps! Dubbele post.
Laatst aangepast door Jeremy op di 12 feb 2013 - 0:06; in totaal 1 keer bewerkt
Jeremy
Aantal berichten : 206 Registratiedatum : 20-11-12 Leeftijd : 35
Onderwerp: Re: Kermis ma 11 feb 2013 - 23:29
'Deal!' stemde hij enthousiast in. 'Maar ik vind dat er ook een grote hoofdprijs aan mag vasthangen. En die mag jij gaan verzinnen terwijl ik even een beertje voor je ga gooien.' Hij was goed in blikken werpen. Het was oud, maar dat en schieten deed hij graag op de kermis. Hij betaalde en begon met werpen. 'Maak het wel een leuke prijs hé,a grijnsde hij speels naar haar. Zacht en niet bewust van zijn actie, steelde hij door haar haren tussen een worp in.
Tara
Aantal berichten : 312 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Kermis ma 11 feb 2013 - 23:38
Tara glimlachte naar hem. Een beetje verlegen kroop ze weer tegen hem aan. Ze had voor de verandering een skinny jeans aan met daarop een losse trui en groene jas die zo mode waren deze winter. 'Geluukige Valentijn, Pete.' fluisterde ze tegen zijn borstkas op en leunde tegen hem. 'Doen we niet alle atracties waar we klef tegen elkaar kunnen zitten? Je vindt het wel leuk hé, stiekemerd?' Ze glimlachte breed naar hem.
Jay
Aantal berichten : 320 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Kermis ma 11 feb 2013 - 23:44
Jay glimlachte naar Lexi en sloeg een arm rond haar heen, meer op de bank zodat ze genakkelijker zaten. 'We zullen ze inderdaad eens laten zien hoe je Valentijn moet vieren. Fast and The Furious is er niets mee vergeleken!' Op dat moment werd het startsein gegeven en vloog iedereen over e baan. Jay vond het niets anders dan geweldig. --- Weet niet wie aan het stuur zit dus vandaar..;
Thomas
Aantal berichten : 713 Registratiedatum : 28-10-12 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Kermis ma 11 feb 2013 - 23:52
'Elle, hoe zeg ik dit lief? Je bakte er eht helemaal niks van toen we samen Call Of Duty speelde hoor. Zelfs het eerste level wou je dat ik voor je uitspeelde...' grijnsde hij naar haar. 'Maar ik zie er niets mee un om jouw ouders eerst te ontmoeten en dat weet je. Dus gaan we nu schieten? Of Alex beslist wat we doen? Alles goed? Je lijkt zo droevig?'
Lexi
Aantal berichten : 430 Registratiedatum : 28-10-12 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Kermis ma 11 feb 2013 - 23:55
Toen het start sein gegeven werd, drukte Lexi op het gaspedaal en scheurde ze over de baan heen. Met een harde knal botste ze tegen een ander karretje aan waardoor Lexi moest lachen. Dit was echt een van de dingen die ze miste soms: gewoon zorgeloos plezier maken net als toen je klein was, niets meer en niets minder. Helaas ging het al veel sneller voorbij dan gedacht en stopte alle karretjes er abrupt mee. 'Nou, dat ging goed.' lachte Lexi en stapte uit het karretje.
Riley
Aantal berichten : 117 Registratiedatum : 02-01-13 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Kermis ma 11 feb 2013 - 23:58
Riley keek Joe enkel aan met een glimlach, maar liet hem niet los. 'Pfff, kiezen is zo moeilijk.' klaagde ze. 'Wat wil jij nog eigenlijk doen vandaag? Ergens een spannende henna-tatoeage laten zetten?' grapte ze. 'Warme choco is trouwens een goed idee. Je merkt vast en zeker dat ik erg sociaal ben?' glimlachte ze sarcastisch.
Jay
Onderwerp: Re: Kermis di 12 feb 2013 - 0:03
Jay stapte ook uit en trok zijn muts weer goed. Hij lachte even om Lexi en gaf haar een high-five. 'Dreamteam dat we zijn! Dus wat is het volgende? Zal ik je een leuke beer winnen met touwtje trekken? Of op de belachelijke grote paardemolen gaan?' Hij wou ook gerust met haar ergens gaan zitten. Gewoon hun twee. Hij nam haar hand weer vast en glimlachte een beetje verlegen. Lexi was zo knap. Zijn ogen weken af naar haar lippen en weer tzrug. 'Kom, zo worden we nog van de baan gejaagd.' Hij nam haar mee naar de kant.
Joseph
Aantal berichten : 672 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Kermis di 12 feb 2013 - 0:06
'Wat nou als we eerst samen chocomelk gaan halen,' Hij sloeg een arm om haar heen en glimlachte. 'En daarna die leuke henna tattoe gaan laten zetten op onze heup, in de vorm van een vlinder!' grapte hij lachend. 'En dan gaan we in de zweef molen en in al die andere attracties, en als klap op de vuurpijl komen we bovenin vast te zitten in het reuzenrad.' lachend keek hij haar aan.
Lexi
Aantal berichten : 430 Registratiedatum : 28-10-12 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Kermis di 12 feb 2013 - 0:09
Lexi dacht even na en haalde haar schouders op. 'Anders dan trakteer ik jou op een suikerspin en gaan we gewoon even gezellig een stukje lopen?' stelde ze voor. De kermis was leuk, maar het was tenslotte Valentijnsdag en dat wilde ze stiekem ook wel een beetje vieren, samen met hem en zonder de rest van het complete dorp. Ze wist namelijk dondersgoed dat Thomas hier ook ergens rondliep en eigenlijk wilde ze die nu het liefste ontwijken.
Riley
Onderwerp: Re: Kermis di 12 feb 2013 - 0:11
Riley lachte en liet zich tegen hem aanrusten. 'Klinkt als een geweldig idee. Maar ik wil nu echt wel een henna-tatoe. Sorry,' lachte ze, maar eigenlijk was ze wel serieus. De rij was lang, maar het schoot goed op. 'Dus wanneer krijg ik mijn privé-concert?'
Joseph
Aantal berichten : 672 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Kermis di 12 feb 2013 - 0:15
Joe keek haar aan. 'Sorry, geen vlinder henna tattoe op m'n heup voor mij.' zei hij lachend en dacht even na. 'Ik hou er niet eens van om voor iedereen te zingen, wist je dat? Ale- iemand had me een soort van gedwongen om mee te doen.' Hij had tegen zichzelf gezegd dat hij de hele avond niet aan Alex mocht denken. Hij was hier met Riley.
Jay
Onderwerp: Re: Kermis di 12 feb 2013 - 0:16
Jay glimlachte naar haar. 'Ja, lijkt me een goed idee.' Hand in hand liepen ze samen naar de suikerspinkraam waar het erg rustig was. 'Zeker dat jij trakteert? En ik wil straks wel nog het reuzenrad in hoor.' Hij legde een pluk goed van haar zachte, mooie, haar. Het was fijn om zo bij haar te zijn. 'Wat vonden je ouders ervan dat iemand op een motor je kwam halen? Of krijg je straks nog te horen van dat?' Veel mensen vonden de motor overdreven, maar dat enkel omdat hij geen oude-oma-kar had en rondjes reed met piepende remmen om stoer te doen. Een motro straalde veel meer uit.
Riley
Onderwerp: Re: Kermis di 12 feb 2013 - 0:20
'Ik dacht dat je wel nog spannend was hoor, Joe.' plaagde ze hem. 'Eentje op mijn hand!' Riley bestelde twee chocomelks en keek hem aarna aan. Hij had een naam willen uitspreken maar die weer ingeslikt. 'Zo dwingt Ale- je niet, maar Riley. Ik zing en speel ook weet je? Ik hou ook niet zo van al de aandacht, maar eem keer op dat podium is het best oké.' Ze haalde haar schouders op en keek hem aan. Hij had mooie ogen, maar was vooral schattig.
Maia
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Kermis di 12 feb 2013 - 7:42
Verbaasd voelde ze hoe zijn hand door haar haren ging, maar al snel veranderde die blik in goedkeuring. Van achteren sloeg ze haar armen om hem heen en legde haar hoofd op zijn schouder, om zo zacht met haar lippen langs zijn oor te gaan. 'Het mag natuurlijk niet te makkelijk worden,' fluisterde ze speels en keek hoe hij gooide. 'Maar een prijs dus he. Geef me nog even de tijd om na te denken, tenzij je iets beters weet!'
Elle
Aantal berichten : 1223 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Kermis di 12 feb 2013 - 7:47
Elle schudde haar hoofd. 'Dat was anders! Jouw spel had een moeilijke joystick en dat met mijn vader heeft een echt geweer. Dat is zoveel makkelijker!' Ze keek ook naar Alex en fronste haar wenkbrauwen bezorgd. 'Hé Alex! Gaat het wel?' Ze liet Thomas los om naar Alex te lopen, zodat niemand hen twee zou horen. 'Wat is er? Je kan het me gewoon vertellen.'
Willy
Aantal berichten : 530 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Kermis di 12 feb 2013 - 7:50
Als Willy ergens gek op was, dan was het de kermis. Hij ging alle spellen af waar híj geraakt zou moeten worden of iets met hem moest gebeuren, omdat nou ja, hij dat leuk vond. Zoals net, dan moest hij zijn armen en hoofd door een muur steken en dan gingen mensen taarten op hem gooien. Nu zat hij op een soort luik en die zou openen als mensen het lukte om op een klein voorwerpje te gooien, wat niemand tot nu toe nog gelukt was. En als het luik opende, dan zou hij in het water vallen. Het was geniaal bedacht.
Julian
Aantal berichten : 303 Registratiedatum : 28-11-12 Leeftijd : 41
Onderwerp: Re: Kermis di 12 feb 2013 - 9:25
Julian glimlachte terug naar Florrie, maar had de blik van Grace ook gezien. Iemand leek het tenminste met hem eens te zijn dat Tristan en Marise foute boel waren. Hij keek weer naar Noah en trok geamuseerd een wenkbrauw op. 'Ik wist helemaal niet dat jij een vriendin had?' Hij kon geen andere reden verzinnen dat Noah hier was. Zo'n kermis leek hem niets voor die Brit.
Grace
Aantal berichten : 361 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 34
Onderwerp: Re: Kermis di 12 feb 2013 - 9:27
Grace keek naar Florrie en schudde haar hoofd met een zwak glimlachje. 'Niets.' Ze draaide haar rug naar Tristan toe en besloot geen aandacht aan hem te besteden. Dat verdiende hij niet en dat verdiende ze zelf ook niet. Zo pijnigde ze zichzelf alleen maar. 'Dus jullie gaan echt in dat ding? Ik vertrouw ze nooit. Wat als dit? Wat als dat? Ik houd ook niet van achtbanen. Sowieso vind ik al dat gegil vreselijk.' Geanimeerd praatte ze verder en lachte naar Florrie en Noah en Julian. Zo praatte ze niet alleen over de vraag heen of er iets was, maar ook over de vraag die Julian had gesteld.
Peter
Aantal berichten : 165 Registratiedatum : 30-10-12 Leeftijd : 97
Onderwerp: Re: Kermis di 12 feb 2013 - 9:30
Peter kon niet anders dan tevreden zijn toen ze zo verlegen was. Hij glimlachte naar haar en sloeg zijn vrije arm om haar heen. 'Jij ook, Tara.' Hij lachte vervolgens en haalde zijn schouders op. 'Ik geloof niet dat ik het nog kan ontkennen, maar zo te zien vind jij het ook reuze leuk hier.' Hierbij boog hij naar voren en drukte zijn lippen zacht op haar voorhoofd. Daarna kwam hij weer overeind en dronk van zijn koffie.
Woody
Aantal berichten : 783 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Kermis di 12 feb 2013 - 9:52
Woody moest toegeven dat hij het in het begin maar niets had gevonden dat Elle iets met Thomas had, maar hij was gewend geraakt aan het idee. Zeker nu hij zelf ook meer met Thomas opschoot en hem samen met Elle zag, vond hij ze alleen maar goed bij elkaar passen. Elle was niet eens verlegen bij de jongen en dat zei al heel wat. Hij volgde zijn zussen toen ze een eindje van ze weg liepen en hij had de neiging om er bij te gaan staan. Maar wat kon hij nou doen om te helpen? Hij keek met een frons naar Isobel, maar glimlachte vrijwel meteen weer.
Alex
Aantal berichten : 1017 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 27
Onderwerp: Re: Kermis di 12 feb 2013 - 9:58
Alex keek op naar Thomas en voelde haar wangen rood worden. Ze wist niet dat het zo opviel dat ze er mokkend bij liep. Vervolgens keek ze naar Elle en haalde haar schouders op. Ze had al een tijdje overwogen om Elle om advies te vragen, maar dit leek haar nou niet echt het juiste moment. 'Niets, ik moest even ergens aan denken, maar ik ben al weer blij. Kijk maar.' Ze lachte vrolijk en gaf haar zus toen een zacht duwtje in de richting van Thomas. 'Het is valentijnsdag, je moet aan hem denken niet aan mij.' zei ze met een giechel.
Tara
Aantal berichten : 312 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Kermis di 12 feb 2013 - 10:03
'Hier wel,' zei ze speels en verschool zich nog meer tegen hem aan. Hij was zo perfect, maar ook weer zo irritant. Waarom kuste hij haar nu niet? Zacht drukte ze een kusje in zijn hals, waarbij ze er speels nog eentje gaf. Ze dronk wat van haar drankje, maar liet haar gezicht verborgen tegen zijn lichaam.