Aantal berichten : 713 Registratiedatum : 28-10-12 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling wo 23 jan 2013 - 16:07
Thomas glimlachte naar haar. 'Geen idee. Hoe moet het werken volgens jou?' Hij drukte plagend enkele kusjes op haar wang en duwde net op tijd de X-knop in voordat zij dat deed. 'Nee, dat doe ik niet. Die zijn het gemakkelijkste. Gemakkelijker wordt het er niet om, Elle. Net zoals ik.' Hierbij bedoelde hij meer dat hij nog eens voor problemen kon zorgen. Problemen in de zin van dat hun meningen elkaar vaak gingen tegenspreken, maar uiteindelijk zouden ze wel weer een weg ertussen vinden.
Elle
Aantal berichten : 1223 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling wo 23 jan 2013 - 16:13
Ze giechelde opnieuw en keek hem aan. 'Als ik win, dan... dan mag ik je borstkas zien, oké? De meiden op school praten erover en als vriendin vind ik dat ik het recht heb om hem ook te kennen,' lachte ze, een beetje rood, en keek hem toen onschuldig aan. 'Wat bedoel je? Ben je stiekem eigenlijk helemaal niet aardig?' plaagde ze. Ze was in een speelse bui.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling wo 23 jan 2013 - 16:58
Thomas lachte om haar voorwaarde. 'Klinkt eerlijk genoeg. Scheur je dan ook dat shirt van mijn lijf of moet ik dat nog zelf doen?' Zachtjes streelde hij met een vrije hand over haar zij en legde zijn hoofd op haar schouder. 'Zet 'm op tijger! En niet aardig? Jawel, maar soms heeft een man ook zijn zinnen. Soms.'
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling wo 23 jan 2013 - 17:40
'Misschien help ik je daarbij inderdaad wel,' glimlachte ze verlegen en richtte zich weer op het spel. 'Ach, dat heeft iedereen weleens. Ik hoop echt dat we geen ruzie onderling gaan krijgen.' Ondanks dat hij afleidend genoeg was, had ze het idee dat ze toch wel goed het spel deed, tot ze opeens zag dat ze verloren had. Meteen herstartte ze het level. 'Even in komen hoor,' lachte ze en won deze keer wél. 'Yes! Take off that shirt!'
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling wo 23 jan 2013 - 23:35
Thomas lachte, maar kroop van het bed af om voor haar te komen staan. 'Goed beeld mevrouw?' Hierbij trok hij in een vlotte, maar plagende beweging zijn shirt uit. Zijn borstkas was gespierd van het sporten, dus hij was tevreden. 'De moeite waard om over te praten? En als ik het volgende level voor je speel, gaat die trui dan uit?' Hij plaagde haar met een speelse grijns en drukte zacht enkele kussen op haar lippen om haar zo op het bed te laten liggen en haar zacht, liefdevoi, haar lippen te bespelen.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling do 24 jan 2013 - 17:00
Elle bloosde haar wangen rood toen hij ook écht zijn shirt uit trok. Ze legde haar handen voor haar ogen en keek giechelend tussen haar vingers door. 'Heel erg de moeite waard,' fluisterde ze, toen ze eenmaal haar handen had weggehaald, en keek bewonderend naar zijn enorm gespierde borstkas. Ze glimlachte bij zijn kusjes en toen hij zo over haar heen hing, legde ze voorzichtig haar handen op zijn blote borstkas en kuste hem liefdevol terug. 'Dat is een deal,' fluisterde ze en keek hem aan. Ze had onder haar trui nog een hempje aan, dus hoefde ze niet in haar lingerie te gaan staan. Niet dat ze dat überhaupt had gedurfd.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling do 24 jan 2013 - 23:00
Thomas glimlachte tegen haar lippen op. Ze was echt lief en zo schattig. 'Nee, laten we dat maar niet doen. Hé?' Hij wou zichzelf wurgen voor dat te zeggen, maar wist dat echt dat het beste was. Ze verdiende een betere situatie. 'Daarbij wil ik nog even dit doen.' Zacht drukte hij weer zijn lippen op die van haar en liet zich wegglijden onder het verlangen.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling za 26 jan 2013 - 9:59
Ze kuste hem vol enthousiasme terug en draaide hen zo om, zodat ze bovenop hem zat. Ze voelde de spanning door haar lichaam gieren, maar ze vond dat ze dit moest doen. Het initiatief mocht ook wel eens bij haar liggen. Ze deed haar trui uit en legde die naast hun op bed neer, om daarna weer zijn lippen te kussen. 'Ik vind het niet erg,' glimlachte ze en streek met haar hand over zijn borstkas.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling za 26 jan 2013 - 10:10
Thomas genoot van wat ze deed. Hij liet de verleidende, speelse Elle naar bovenkomen. Om eerlijk te zijn vond hij deze erg opwindend. Met een glimlach kwam hij recht zodat hij zat en zijn bovenop hem. Hun lichamen bevonden zich erg dicht bij elkaar terwijl zijn handen van net onder haar borsten zich een wegstreelde naar haar heupen. Heel die tijd keek hij haar intens aan, maar haalde speels en vragend een wenkbrauw op. 'Dit mag niet verkeerd alopen, Elle.' herrinnerde hij zichzelf eigenlijk, maar drukte enkele kusjes in haar hals om daarna haar lippen te verkennen en zich langzaam te wikkelen in een warme zoen. Zijn handen hielden niet stil bij haar heupen en haakte zich achter een litsje van haar shortje.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling za 26 jan 2013 - 16:11
Elle voelde zich warm worden in haar borstkas en al zijn handelingen benamen haar de adem. Haar ogen volgden zijn handen, maar ze voelde zich voor een moment eens níet zenuwachtig. Toch slikte ze even bij zijn woorden. 'En wat is er dan ''verkeerd''?' vroeg ze zachtjes in zijn oor en kuste hem toen weer. Haar armen wikkelden zich om zijn nek en ze keek hem intens aan. 'Thom, ben je eigenlijk... je weet wel... nog maagd?' vroeg ze zachtjes en blozend. Ze keek hem vanonder haar wimpers aan en liet haar vingers over zijn handen strelen.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling za 26 jan 2013 - 23:51
Thomas schudde zijn hoofd van niet, maar keek haar eerlijk aan. 'Nee. Dat meisje was mijn eerste vlam en ze kon niet echt wachten. Ik was nieuwsgierig. Jij wel? Daarom.... Dit is niet verkeerd, maar hou me voor de zekerheid op tijd tegen. Oké? Ik wil dit niet verpesten.' Thomas vond Elle werkelijk prachtig, lief, zorgzaam, grappig en inspirerend. Ze mocht misschien preuts zijn. Hij voelde zichzelf bij haar, maar deed zich anders voor. Zijn hand gleed door haar haren en hij glimlachte naar Elle. Weer wou hij haar kussen.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 27 jan 2013 - 0:21
Ondanks dat ze het niet wou, voelde ze toch een vlaag van jaloezie door haar lichaam trekken. Misschien ook wel van angst. Ze schudde haar hoofd. 'Nee, je hebt me mijn eerste kus gegeven, je bent de eerste jongen die me ooit zo heeft aangeraakt.' Ze drukte zacht en zoet haar lippen op de zijne en glimlachte. 'Ik vind dat we al ver genoeg zijn gegaan voor een middagje, denk je ook niet?' giechelde ze onschuldig. Ze vond dat ze al héél ver waren gegaan, in al haar onschuldigheid.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 27 jan 2013 - 0:26
'Wel, onze plannen zijn zeker en vast naar een ander niveau getilt dan we voor ogen hadden.' lachte hij en streelde over haar buik. 'Elle, je betekent al zo veel voor me. In die paar dagen... Het voelde goed, het voelt goed om bij jou te zijn.' Zacht drukte hij een verleidelijke kus op haar borstbeen. 'Maar als je dat echt vind dan doe je best terug die trui aan. Als pap binnen komt gestormt krijgen we een uitgebreid praatje over bloemetjes en bijtjes.' grinnikte hij. Zijn moeder zou er serieus nog over gaan praten.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 27 jan 2013 - 0:30
Ze glimlachte naar hem en voelde zichzelf eindelijk eens een beetje speciaal door zijn woorden. Nu hij zoveel aandacht had voor haar lichaam, was ze blij dat ze zo weinig de laatste tijd had gegeten. Ze was echt dun en ze was er blij mee. Ze giechelde en pakte zijn shirt van de grond af. 'Nou, beste Thomas, ik zou toch eerder adviseren dat jíj weer eens een shirt aan trekt. Ik ga nog denken dat je je borstkas gebruikt als verleidingswapen.' Ze drukte nog een snelle kus op zijn borst en ging toen onderuit liggen op zijn bed. 'Ik had dit inderdaad niet verwacht.'
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 27 jan 2013 - 0:38
Thomas lachte, maar trok zijn shirt niet aan. Weer rolde hij over haar en drukte een kus op haar lippen. Eem borstkas was maar een borstkas. 'Wil je een trui van mij? Dan verleid ik je wel even met mijn geur.' grijnsde hij. 'Ellen, ik zou zoveel doen om je te verleiden. Dat is het ook nog eens verdomme allemaal waard.'
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 27 jan 2013 - 0:44
'Je hebt me toch állang verleid,' glimlachte ze tegen zijn lippen op en sloeg haar armen om zijn rug heen. 'En ik neem dat aanbod graag aan. Je sjaal rook ook al zo lekker.' Ze gaf hem nog een lange, passionele kus en stond toen op, om naar zijn kast te lopen. 'Als ik maar niet je ondergoedla open!' giechelde ze en vond al snel een heerlijk dikke trui van hem. Snel deed ze hem aan en ging weer bij hem liggen. 'Maar, je hebt dus seks gehad met je eerste echte vriendin. Heb je daarna nog met iemand seks gehad?' vroeg ze blozend.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 27 jan 2013 - 9:45
Thomas keek Elle vragend aan. Meende ze het? 'Ja,' antwoorde hij eerlijk met een excuserend glimlachje. 'Elle, ik ben niet zo heilig hoor. Seks is fijn en natuurlijk. Daarbij kan het erg liefdevol zijn. Niet dat ik tien keer van de bil ben gegaan hoor...' Daarbij was hij achttien... 'Waarom vraag je dit? Zo nieuwsgierig naar hoe goed ik ben in bed?' plaagde hij haar en trok lichtjes aan de trui die ze aan had. 'Zelfs in mijn kleren zie je er nog goed uit.' Thomas zijn arm vond een weg rond haar lichaam en trok haar zo tegen hem aan.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 27 jan 2013 - 9:54
Ze beet zacht op haar lip en keek hem aan. Hoe lang zou het duren voordat hij seks met haar wou hebben? Nu waarschuwde hij haar al dat ze hem op tijd moest tegenhouden. Ze liet zich weer tegen hem aan trekken en sloeg haar armen om hem heen, om haar gezicht op zijn schouder te leggen. Ze besloot maar gewoon eerlijk te zijn. 'Ik ben zo bang dat ik alles fout doe. Jij hebt al zoveel dingen gedaan, zelfs al seks, en ik hou nog steeds mijn handen voor mijn ogen als het op tv komt, word rood als iemand erover praat. Ik val waarschijnlijk hartstikke tegen integenstelling tot je andere vriendinnen.'
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 27 jan 2013 - 10:16
Thomas streelde door haar haren met een hand terwijl de andere geruststellend op haar rug lag. Haar woorden brachten verbazing met zich mee. 'Doe wat je voelt, denk wat je voelt. Dat is filosofie van Thomas Starling-McKenzie. Elle, zolang je van me houdt, me lief hebt, doe je alles juist in mijn ogen. We moeten daarvoor geen heuze vrijpartijen te hebben. Je bent niet zoals hen nee, maar met jou gaat het ook zoveel anders dan met hen. Dat is iets goeds. Geloof het of niet, maar jij laat me zoveel anders voelen. En het is fantastisch.'
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 27 jan 2013 - 10:30
Zijn woorden lieten haar verlegen glimlachen en ze voelde zich erdoor gerustgesteld. Haar lippen drukte ze zacht in zijn nek, net zoals hij eerder bij haar had gedaan, en kuste hem zo naar zijn lippen toe. Ze legde haar handen weer op zijn borst en giechelde. 'Je moet echt weer een shirt aan doen,' giechelde ze plagerig en speels, 'want straks kan ík me niet meer inhouden.' Een van haar handen liet ze zacht door zijn haren strelen en zo keek ze hem even aan
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 27 jan 2013 - 12:07
Thomas lachte even. Zij zich niet inhouden? 'Moest dat een stimulatie zijn om het weer aan te trekken, want in dat geval laat ik hem toch maar uit.' Haar glimlach was prachtig en haar kussen zoet. Toch nam hij weer de tanktop van de grond en deed hem weer aan. Het was zo dat ze nu nog zijn armspieren kon bewonderen. 'Verder gamen of eh....? Hij keek har met pretoogjes aan.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 27 jan 2013 - 12:11
Ze lachte met hem mee en beet glimlachend op haar lip toen hij weer een shirt aan deed, maar toch kon ze nog met haar handen over zijn armen strelen. Ze waren groot en breed door de spieren. 'Je bent zo geweldig lief, Thom,' fluisterde ze en hield haar hoofd even scheef. 'Doe mij maar de ''eh'',' lachte ze en drukte hem weer op bed, om hem lang en vol passie te kussen. Hij liet een hele andere Elle omhoog komen, misschien wel de echte Elle, die zichzelf altijd verstopt had.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 27 jan 2013 - 23:46
Het beviel Thomas wel hoe ze nu deed. Met een glimlach drukte hij weer zijn lippen op die van haar en kuste haar terug. 'Het is waar. Mensen doen echt wat met je als je verliefd wordt. Nnoit gedacht dat ik je zo vurig zou meemaken,' bekende hij eerlijk, maar speels. Zacht trok hij aan de trui. 'Heb je ooit zitten denken aan ons? Voordat we ons waren?'
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling ma 28 jan 2013 - 18:27
'Het is niet de liefde die dat doet, Thom,' zei ze en keek hem aan. 'Het is jij die dat doet. Jij laat me zelfverzekerd en mooi voelen. Bij jou durf ik veel. Ben ik eindelijk eens mezelf.' Ze drukte een zachte kus op zijn lippen en giechelde schuldbewust. 'De hele tijd,' gaf ze zachtjes toe en keek hem vanonder haar wimpers verlegen aan. 'Al vanaf onze eerste date. Ik stelde het me de hele tijd voor, droomde er zelfs over.'
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling di 29 jan 2013 - 23:19
Thomas glimlachte naar haar. Elle was aantrekkelijk en ze besefte het zelf nog eens niet. Wat hem nog gewilliger maakte. Zacht drukte hij enkele kusjes op haar gezicht. 'Maar hopelijk breng ik ook vlinders teweeg?' Hij streelde zacht door haar haren en bracht zo hun gezichten naar elkaar. Al die tijd keek hij haar intrigerend aan. 'Elle...' Zacht vonden zijn lippen weer die van haar. Hij gaf zich over. Muren ophouden hadden geen zin.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling