Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Het huis van de Familie McKenzie-Starling

Ga naar beneden 
+5
Elle
Emma
Tara
Thomas
Lexi
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Volgende
AuteurBericht
Jay

Jay

Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 23:17

Sinds Valentijn waren ze niet meer zo klef geweest, nee, eerder intiem. 'Ja, iets fris is altijd lekker.' Zacht drukte hij zijn lippen op die van haar, maar trok haar helemaal tegen zich aan om zo een beetje te bewegen op de muziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi

Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 23:23

Lexi wilde wat te drinken voor hem gaan pakken, maar werd door hem tegen hem aangetrokken. Eveneens bewoog ze zachtjes mee op de muziek en glimlachte ze naar hem. Thomas mocht dan af en toe grappen maken om hen twee, maar Lexi vond hem echt heel erg leuk, misschien zelfs wel meer dan enkel leuk.
Jay

Jay

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 23:27

'Dat drinken kan nog wel even wachten,' fluisterde hij tegen haar oorschelp op waarna hij haar even ronddraaide met een lach. Al snel had hij zijn arm weer rond haar middel geslagen. 'Mijn moeder geloofde haar oren niet toen ik vertelde dat wij iets speciaals hebben.' grijnsde hij. 'Ze zei dat je met me zou spelen en dat ik me niet mocht laten gek maken of jou bewangeren. Maar voor dat ene, dat eerste, is het al te laat.' glimlachte hij.
Lexi

Lexi

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 23:31

Lexi moest lachen en keek hem aan. 'Ik ben blij dat mijn plannetje dan is gelukt.' grapte ze en kuste hem zachtjes. Intussen waren er nog wat mensen binnen gekomen, maar dat besteedde ze niet veel aandacht aan. Het waren wat jongens van het football team, waar zij toch niet mee omging. 'En dat laatste zullen we inderdaad maar achterwegen laten.'
Jay

Jay

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 23:41

Jay lachte en kuste haar terug waarna hij ook wat jongens terug begroette. Lexi en hij... Weln, niet iedereen had er van geweten, maar nu wisten mensen dus het wel. 'Drinken nemen dus? En best. Mijn moeder denkt echt meteen aan hoe graag ze liever niet oma wordt. Alsof ik een plan heb op tienervader te worden... Dat is pas ziek, maar goed, ik hou van mijn Madré.' grijnsde hij naar haar. 'Ze wilt je ontmoeten. Dus Thom is oké met ons? Zolang we niet seksen voor zijn ogen. Ja, ik heb het gehoord,' lachte hij.
Lexi

Lexi

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 23:44

Lexi begroette ook wat van de jongens en liep naar de keuken toe waar het drinken stond. 'Ik wil je moeder ook dolgraag ontmoeten, ze lijkt me een hele aardige vrouw.' Alle verhalen die Jay haar had verteld over zijn moeder, hadden haar laten lachen. 'Oh god, heb je dat gehoord?' vroeg ze ietwat beschaamd. Thomas ook altijd met zijn stomme opmerkingen. 'Nou ja, hij vind het oké - zolang we dat niet doen inderdaad.' zei ze met een lach en schonk twee glazen fris in. Alcohol was voor later op de avond.
Jay

Jay

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 23:51

Jay lachte en keek haar aan. 'Van je tweelingbroer moet je het hebben.' Hij nam het fris aan en dronk er een slokje van. Soms had hij met momenten dat eeen losbandige tiener was. 'En komt mijn beste vriend ook?' Hij durfde echter niets over haar jongere zus te vragen, maar hij nam aan dat ze er ook geen probleem van zou maken. 'Soms is ze aardig en anders is ze weer zo'n typische moeder. Wel moet je eens blijven eten. Ze maakt echt zo lekker Mexicaans! Echt alles is vrukkelijk. Beloofd. En pikant.'
Lexi

Lexi

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 23:56

'Willy is wel uitgenodigd, dus ik ga er vanuit dat hij komt, maar bij die jongen weet je het nooit.' zei ze lachend en nam een slok drinken. Wie weet kwam hij hun feest wel binnenvallen in een kippen pak of iets dergelijks. 'Oh, dat aanbod sla ik zeker niet af!' Lexi hield van al het buitenlandse eten, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Frans - echt alles. 'Mocht je het willen weten, Emma heeft zichzelf opgesloten in haar kamer - dus mocht je beestachtige geluiden van boven horen komen: Dat is zij.' Ze probeerde het een beetje luchtig te brengen, maar Lexi vond het alles behalve leuk dat Emma gewoon thuis was. Ze had haar ouders en broer laten zweren dat ze Emma niets over haar en Jay zou vertellen, in ieder geval niet nu Emma zich begaf in haar puberale buien.
Elle

Elle

Aantal berichten : 1223

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 7:52

Elle deed langzaam de deur open en keek om haar heen. De mensen begonnen al binnen te stromen en aan al die drank in hun handen kon ze wel raden wat voor feestjes dit zou worden. Op haar hakken kwam ze dan ook nerveus binnen en trok haar veels te korte jurkje nog een stuk omlaag. Onder dwang van Isobel had ze hem gekocht en hij stond ook heel erg mooi, maar Elle voelde zich er niet op haar gemak in. In de keuken trof ze Thomas aan, gelukkig niet met zijn vrienden, en glimlachend kwam ze op hem af lopen om hem te knuffelen. 'Hé Thom,' glimlachte ze en drukte een kus op zijn lippen.
Jay

Jay

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 20:10

Jay dacht kort na over Emma en hem... Om eerlijk te zijn leken die gevoelens maar een snelle bevlieging te zijn. Dat waren ze toch geweest. 'Weet ze het niet van ons?' Zacht streelde hij met een hand over de hare en drukte een kusje op haar lippen. Emma kon Jay niet bepaald meer veel schelen. Hij was gelukkig, had iemand volwassen en Lexi leek perfect bij hem te passen.
Lexi

Lexi

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 20:44

Lexi schudde haar hoofd. 'Nee, ze weet het niet en eigenlijk wil ik dat graag zo laten.' Ze had geen zin in een ruzie met Emma, ook al waren ze zusjes, ze konden aardige ruzie met elkaar maken als ze goede redenen hadden. 'Maar laten we het vooral niet over Emma hebben,' zei ze zachtjes en keek om toen ze Elle binnen hoorde komen. 'Hé, Elle!'
Jay

Jay

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 22:11

Elle en Thomas vond Jay maar een raar koppel. Echter ook ergens mooi; Thomas bewees zo dat niet alle voetballers een cheerleader moesten daten en labels overbodg waren. Hoewel Jay meer het gevoel had dat Elle de baas was over Thom. Echter had ze het zelf niet door. 'Hey,' gebgorette hij haar, maar al snel had Lexi zijn aandacht terug. 'Waar wil je het dan wel over hebben hé?' plaagde hij haar op een speelse toon en beet even op zijn lip.
Thomas

Thomas

Aantal berichten : 713

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 22:27

Thomas was de gastheer aan het spelen; sloeg hier-en-daar een praatje met wat mensen of werd aangesproken. Met zijn vrienden van het voetbalteam praatte hij wat langer. Hij wou net wat te drinken nemen of hij voelde hoe iemand hem vastnam. 'Elle! Je bent er.' Hij kuste haar terug en floot even. 'Dat is nogal kort én sexy.' Hij nam een slokje van zijn drank, maar sloeg ook een arm over haar heen. 'Hoe gaat het? Toch niet te nerveus hé?'
Elle

Elle

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 22:30

Ze glimlachte naar Lexi en Jay en zwaaide even ietwat verlegen. Lexi bleef toch de geweldig mooie en populaire zus van Thomas. Ze was iemand waar Elle naar tegenop keek. Ze keek weer naar Thomas en schrok van zijn woorden. 'Toch niet te korte he?' Meteen trok ze hem weer omlaag en glimlachte toen flauwtjes. 'Alles gaat goed. En zenuwachtig: check,' grinnikte ze, 'was jij dan niet zenuwachtig op je eerste, echte feest?'
Lexi

Lexi

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 22:34

Lexi schudde lachend haar hoofd. 'Over iets,' concludeerde ze op een zogenaamd slimme toon en gooide haar glas weer vol met cola. Het was duidelijk af te lezen dat Elle dood nerveus was. Echter snapte Lexi niet waarvoor: waarom zou je nerveus zijn voor een feestje? Zo eng was het nou toch ook weer niet. 'Ligt het aan mij of staat Elle strak van de zenuwen?' vroeg Lexi zacht en keek nog een keer om. Ze had medelijden met Elle en enigszins met Thomas. Ze wist hoe hij was.
Isobel

Isobel

Aantal berichten : 821

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 22:39

Isobel stapte hand in hand met Woody het huis van Thomas en Lexi binnen. Ze was enigszins gespannen omdat ze Thomas niet meer had gesproken sinds ze het had verteld. Wie weet had Elle het hem verteld en was hij boos geworden of zoiets. Ach, daar moest ze zich geen zorgen over maken, daarbij waren ze uitgenodigd: Woody door Thomas en Isobel weliswaar door Lexi, maar ze waren uitgenodigd. 'En, heb je er een beetje zin in?' vroeg ze nieuwsgierig, terwijl ze haar jas ophing en naar binnen toe liep.
Thomas

Thomas

Aantal berichten : 713

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 22:42

Thomas schudde zijn hoofd. 'Ach joh, maak je daar niet druk om; het staat je fantastisch en om eerlijk te zijn erg verleidelijk.' glimlachte hij. Hij hield Elle zijn bekertje voor. Het was een lekkere cocktail die hij had gemixed. 'Drink maar een slokje en dans met me. Dat was ik, ik verheugde me, maar op dat eerste feestje was ik ook erg dronken. Dit is eentje van Starling-Mckenzie. Dus niet zo extreem-extreem als de andere feestjes.' glimlachte hij.
Jay

Jay

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 22:45

Oops.

Laatst aangepast door Jay op ma 11 maa 2013 - 22:47; in totaal 1 keer bewerkt
Jay

Jay

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 22:46

'Misschien is ze feestjes niet gewoon? Of wel brengt Thom die zenuwen bij haar te weeg? Ik moet toegeven dat ik me ook niet echt compleet zen voel bij jou hoor, Lexi.' lachte hij speels. 'Zullen we anders nog wat dansen?' Hij wou bij haar zijn, de rest van de avond.'Specifier iets, alsjeblieft.'
Lexi

Lexi

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 22:50

'Ik voel me hier hartstikke zen hoor,' lachte ze en trok hem mee naar de woonkamer, waar ze alle meubels aan de kant hadden geschoven, zodat er genoeg plek was om te dansen. Als mensen wilde, konden ze ook naar buiten toe: ze hadden in de tuin een partytent gezet, zodat het nog een beetje beschut was, maar het was vreselijk koud, dus Lexi was niet van plan er naartoe te gaan. 'Let's dance, baby!' lachte ze en wiegde wat met haar heupen. 'Niet praten, gewoon dansen.' zei ze lachend en gaf hem een kusje.
Woody

Woody

Aantal berichten : 783
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 23:01

Woody hing zijn jas over die van Isobel en knikte als antwoord op haar vraag. 'Jawel. Zowat het hele team is hier. En Elle. En jij. Ik vermaak me dus wel.' Hij legde met een glimlach zijn arm om haar middel en nam haar zo mee naar binnen. Meteen keek hij rond of hij zijn zusje misschien ergens zag. Zo snel kon hij haar noch Thomas niet vinden en dus richtte hij zich maar op Isobel.
Isobel

Isobel

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 23:08

Isobel lachte eventjes en begroette wat mensen. Het was nog niet ontzettend druk, maar er waren al aardig wat mensen. Lexi was samen met Jay, al was het voor Isobel nog steeds niet helemaal duidelijk wát die twee nou precies hadden. De ene zei dat Jay met Emma - het zusje van Lexi aan het daten was - terwijl de andere zeiden dat hij iets met Lexi had... Het was allemaal al verwarrend genoeg. 'Wil je misschien iets te drinken?'
Elle

Elle

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimedi 12 maa 2013 - 7:34

Besluiteloos keek ze naar het bekertje met drank. Normaal dronk ze nooit, ze had nog nooit gedronken en was het ook niet van plan. Maar deed niet iedereen dat bij feesten? Het hoorde toch bij feesten? Voorzichtig nam ze een slokje, bedacht zich dat het best lekker was en nam toen nog een grote slok. Daarna pakte ze zijn handen vast en nam hem mee om te gaan dansen. 'Een dronken Thomas? O, wat jammer dat ik dat niet heb gezien,' plaagde ze.
Woody

Woody

Aantal berichten : 783
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimedi 12 maa 2013 - 9:42

Woody begroette een paar van zijn teamleden en lachte om wat complimenten die hij kreeg wat betreft Isobel. Hij moest bekennen dat hij het niet erg leuk vond dat ze haar 'lekker' en 'sexy' noemden, maar hij begreep dat dat in hun wereld een compliment was. 'Eh, doe maar een biertje.' Hij drukte een kus op haar wang en zag toen Elle de woonkamer inkomen. 'Hé Elle!'
Isobel

Isobel

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitimedi 12 maa 2013 - 11:56

Isobel negeerde de woorden van de football spelers. Het maakte haar niet uit of iemand haar sexy noemde, of lekker. De jongens die het zeiden vond ze toch alles behalve interessant. Voor zichzelf pakte ze gewoon een glas fanta en voor Woody een biertje. Met de twee drankjes in haar hand liep ze terug naar hem en glimlachte toen ze Elle in het jurkje zag. 'Zie je nou wel dat dat jurkje een goede aankoop was!' zei ze lachend.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling    Het huis van de Familie McKenzie-Starling  - Pagina 9 Icon_minitime

Het huis van de Familie McKenzie-Starling
Terug naar boven 
Pagina 9 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling
» Het huis van de Familie Dane
» Het huis van de Familie Yorke.
» Het huis van de familie Greenheart
» Het huis van de familie Lockwood

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum