Aantal berichten : 1223 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Galabal za 22 dec 2012 - 13:09
Haar hart klopte in haar keel en ze voelde zich licht in haar hoofd worden; ze zou haar allereerste kus krijgen! Ze keek hem aan en glimlachte. 'Er is niets dat je tegenhoudt,' giechelde ze zachtjes en legde een hand op zijn wang. Lachend schudde ze haar hoofd en beet zachtjes op haar lip. 'Sorry, dat heb ik niet door,' zei ze en verstrengelden hand met de zijne.
Thomas
Aantal berichten : 713 Registratiedatum : 28-10-12 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Galabal za 22 dec 2012 - 18:37
Thomas glimlachte en trok haar zacht naar zich toe. Haar handen en de zijne waren verstrengeld. 'Nee, dat doet niemand. Buiten ik. Ik wil niet dat je spijt krijgt van die eerste kus. Misschien ben ik niet daar de juiste voor...' Hij keek haar glimlachend aan en drukte een zachte kus op haar kruin.
Elle
Onderwerp: Re: Galabal za 22 dec 2012 - 18:40
Ze keek hem verward aan; hij leek haar leuk te vinden, zij vond hem leuk. Waarom zou hij dan niet de juiste persoon ervoor zijn? Ze keek hem aan en boog zich weer naar hem toe. 'Wat... Wat bedoel je?' vroeg ze zachtjes en smekend om uitleg. Had ze opnieuw iets fouts gedaan? Ze leunde nerveus van het ene op het andere been en stopte een pluk achter haar oor. Meteen werd ze zich weer bewust van al haar onzekerheden.
Thomas
Onderwerp: Re: Galabal za 22 dec 2012 - 21:05
'Dat ik je echt zo in de problemen ga brengen. Laten we hopen dat Woody niet kijkt,' fluisterde hij zacht en bracht hun neuzen tegen elkaar. Een hand streelde door haar haren. Waarbij zijn lippen zacht en kort die van haar op zochten. Hierbij voelde hij kort hoe vol ze waren en hoe zacht. Het was slechts oppervlakkig, maar genoeg om zijn lichaam helemaal af te stellen op dat van haar. Hij keek haar vragend aan. Vragend om toestemming.
Elle
Onderwerp: Re: Galabal za 22 dec 2012 - 21:32
Kort keek ze de zaal even rond, zoekend naar bekenden, maar al snel keken haar ogen weer naar hem. Ze glimlachte, een beetje nerveus, maar toch ook opgewonden. Ze sloot haar ogen toen zijn neus over de hare streek en voelde toen kort, maar zacht zijn lippen op de hare. Het was snel en haastig, maar o zo geweldig. Ze opende haar ogen weer en glimlachte breed naar hem, waarna ze even ongelovig lachte. Ze was gewoon voor de eerste keer gekust. Ze beet even zachtjes op haar lip, keek hem weer aan en drukte toen weer zacht haar lippen op de zijne.
Thomas
Onderwerp: Re: Galabal za 22 dec 2012 - 22:55
Thomas was lichtelijk verrast door haar lippen, maar leunde zich mee in de kus. Zijn handen streelden zachtjes langs haar middel en legde die van haar op zijn borstkas. Hij was zacht met haar, teder. Zoals ze het verdiende. Hij wou haar niet die passionele, hartstochtelijke kussen geven. Niet hier en niet nu. Anders had hij beter geweten. Hij keek haar met een glimlachje aan.
Elle
Onderwerp: Re: Galabal za 22 dec 2012 - 23:08
Tijdens de kus kon ze zich niet eens er echt op concentreren, omdat ze steeds maar bezig was met haar handen. Moest ze ze op zijn wangen leggen, of om zijn nek? Gelukkig hielp hij haar en liet ze ten slotte haar handen op zijn borst liggen. Na de kus kwam ze eerst even op adem van de zenuwen en keek weer naar hem op. Zijn glimlach was aanstekelijk en al snel lachte ze ook voluit. 'Wauw,' fluisterde ze zachtjes en wist verder echt niet wat ze kon of moest zeggen.
Thomas
Onderwerp: Re: Galabal za 22 dec 2012 - 23:33
Thomas merkte de onervarenheid die ze had. Het deerde hem echter niet veel. Hierbij glimlachte hij naar haar. Hij sloeg zijn armen over haar lichaam en danste zo lichtjes met haar verder. 'Dus was het nog niet zo slecht?' glimlachte hij naar haar. Plagend natuurlijk. Ze zag er echt wondermooi uit in die jurk.
Elle
Onderwerp: Re: Galabal di 25 dec 2012 - 11:03
Ze leunde tegen hem aan en danste zo met hem verder. 'Het was inderdaad niet zo slecht,' glimlachte ze en drukte een zacht en vluchtig kusje op zijn lippen. Blozend veegde ze een beetje lippenstift van zijn mondhoek af en sloeg haar armen om zijn nek heen. 'Dan beginnen we beiden zonder date en eindigen we zo,' lachte ze en keek hem nieuwsgierig aan. 'Wil je zo wat drinken?'
Emma
Aantal berichten : 89 Registratiedatum : 28-10-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Galabal di 25 dec 2012 - 11:53
Emma keek hem aan. 'Dat laatste vat ik maar op als een compliment,' zei ze met een grijns en liep met hem mee, de drukte uit. Zoals gezegd deed ze de hakken uit en slaakte ze een zucht van opluchting. 'Dat voelt zoveel beter.' lachte ze en pakte nog een bekertje drinken. 'Wil je ook nog wat?' Ondertussen zocht ze de ruimte met haar ogen af, opzoek naar Kai.
Woody
Aantal berichten : 783 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Galabal di 25 dec 2012 - 13:42
'Ik ben niet jaloers. Alleen bezórgd.' wierp Woody in zijn verdediging terug, maar lachte daarna. Hij was trots, gelukkig en uitermate blij dat Isobel 'wij' kon zeggen als het over hemzelf en haar ging. Een paar maanden terug had hij nooit gedacht dat hij een vriendin zou hebben, laat staan Isobel. Maar het voelde geweldig goed haar in zijn armen te houden, dus je hoorde Woody absoluut niet klagen.
Isobel
Aantal berichten : 821 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Galabal di 25 dec 2012 - 15:59
Isobel snapte het wel dat ie beschermend was over zijn kleine zusjes. En zeker bij Elle, ze was nogal snel gekwetst. 'Ik weet zeker dat het wel goed komt met die twee. Elle weet wat ze doet.' Ze mocht dan snel gekwetst zijn, verstandig was ze ook.
Thomas
Onderwerp: Re: Galabal di 25 dec 2012 - 21:25
Thomas glimlachte naar haar. 'Ja, ik lust nog wel wat. Misschien kunnen we ook even gaan wandelen? Nja, naar buiten... Het begint hier wat te warm worden binnen,' Dat laatste zei hij met een meer speelse glimlach. Het was fijn om Elle zo rond zich te voelen. Enkel wist hij niet zeker of het had uitgemaakt of het haar was geweest of iemand anders.
Elle
Onderwerp: Re: Galabal wo 26 dec 2012 - 10:22
Ze liet hem los, enkel was haar hand nog steeds met de zijne verstrengeld. 'Ja, dat is goed,' glimlachte ze, helemaal vergetend dat ze hier van alles moest regelen. Maar het idee van naar buiten gaan mét Thomas was veel te aantrekkelijk. Op de weg daarnaartoe pakte ze twee glazen op en gaf er eentje aan Daniël. Onderzoekend keek ze hem even aan tijdens het drinken; zou hij de kussen goed gevonden hebben?'
Thomas
Onderwerp: Re: Galabal wo 26 dec 2012 - 11:01
Thomas liet zich meenemen en nam het drinken aan. Ze keek hem weer aan met die prachtige ogen. Hij voelde een verlangen in zijn buik. Enkel Elle kon het stillen. Hij wachtte tot ze gedaan had met drinken, maar toch streelde zijn vingers plagend haar huid. Hij was netjes, maar voor hoelang was de vraag. Hij kon niet tegen haar praten. Het enigste wat hij kon was haar zacht tegen een muur drukken en hierbij haar lippen kussen. Verlangend en liefhebbend naar haar.
Jay
Aantal berichten : 320 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Galabal wo 26 dec 2012 - 15:15
Jay lachte bij het uitdoen van haar schoenen. Enkel leek ze het niet helemaal naar haar zin te hebben zoals hij hoopte. 'Sorry als ik teleurstellend ben,' excuseerde hij zich en nam zichzelf wat. Hij zocht naar Willy en vond hem wat verder aan de drankjestafel. Het zou onbeleefd zijn als hij zomaar hem ging verstoren en Emma alleen liet.
Emma
Aantal berichten : 89 Registratiedatum : 28-10-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Galabal wo 26 dec 2012 - 15:31
Emma keek hem fronsend aan. 'Je bent helemaal niet teleurstellend.' verzekerde ze hem. Ze hield gewoon niet van dit soort feesten. Ze had eigenlijk geen idee waarom ze hem had meegevraagd. Niet omdat hij het was, maar naar dít feest. Ze had veel beter kunnen vragen of hij een keertje mee wilde om een film te kijken of iets anders te doen, maar nee - ze moest hem naar een gala vragen.
Jay
Aantal berichten : 320 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Galabal wo 26 dec 2012 - 15:34
Jay keek haar enkel aan en nam een slokje. Haar houding vertelde hem genoeg. Ook al hiéld ze niet van dit soort feesten. Waarom waren ze dan in godsnaam naar hier gekomen? Om miezerig te gaan doen over hoe slecht ze konden dansen en hoeveel pijn haar voeten wel niet hadden? Hij wou plezier beleven zoals in het café en Emma leren kennen, maar zij leek hem op die afstand te houden van dat niet te doen. 'Zo weer dansen of wat gaan we doen? Je lijkt iemand te zoeken?'
Elle
Onderwerp: Re: Galabal wo 26 dec 2012 - 19:12
Ze dronk snel haar drankje op en nam Thomas weer mee richting buiten. Toch stopte hij onderweg en duwde haar zachtjes tegen een muur aan. Ze glimlachte toen zijn lippen steeds dichterbij kwamen en kuste hem toen. Ze legde haar handen op zijn borst en trok hem zo nog wat dichter tegen haar aan. Na de kus keek ze een beetje verlegen en richtte haar blik op zijn strikje.
Thomas
Onderwerp: Re: Galabal do 27 dec 2012 - 1:45
Hij keek haar aan na hun innige kus, probeerde dit. 'Elle,' glimlachend tilde hij zachtjes haar kin op. Die glimlach zou meer als genoeg zeggen. 'Ik weet niet precies wat jij ervan vindt, maar als het aan mij ligt...' Nu kwamen zijn lippen weer zacht en kort op die van haar.
Elle
Onderwerp: Re: Galabal za 29 dec 2012 - 11:12
Ze legde haar hand op zijn wang en kuste hem zo terug. Ze was op het punt gekomen dat ze er gewoon niet meer over nadacht, maar het gewoon deed. Na de kus moest ze even op adem komen en legde haar hoofd daarbij tegen zijn borst aan. 'Zo had ik de avond echt niet voorspeld,' giechelde ze en nam hem toen echt mee naar buiten. Het was heerlijk om even afgekoeld te worden door de wind en de kleine regendruppels.
Thomas
Onderwerp: Re: Galabal za 29 dec 2012 - 11:22
Thomas legde zijn armen goed over haar rug en tekende een hartje op een bloot stukje huid. Elle was perfect voor een meisje dus waarom was ze niet zijn meisje? Zoveel kwaad kon het ook toch niet? Elle wou plezier beleven, dat zag je. Hij kon haar dat amusement schenken. 'Ik ook niet Elle, maar wat als ik niet wil dat deze avond zo afloopt?' Hierbij bedoelde hij dat Thomas erg graag wou dat zij zijn vriendin zou worden. 'Misschien spoeden we ons iets te hard... Dus een date zie ik oon nog wel ziiten. Jij beslist het, lieve Elle.' Hij drukte enkele kusjes in haar hals. Hij kon haar niet meer gerust laten.
Elle
Onderwerp: Re: Galabal za 29 dec 2012 - 11:35
Ze had even een moment nodig om te realiseren wat hij zei; wou hij echt, werkelijk, serieus waar dat zij zijn vriendinnetje werd? Ze slikte en had ook weer een moment nodig om dit echt te realiseren. Had hij wel door wat voor meisje zij was? Ze was heel wat anders dat alle meisjes die hij ooit gedate had. 'Ik... Ik heb nog nooit een relatie gehad,' zei ze zachtjes. 'Dus ik weet helemaal niet of ik er goed in ben en of ik wel een leuke vriendin ben.' Al die onzekerheid die eerder weg was, kwam met bakken nu weer terug. Straks stelde ze hem teleur of deden ze elkaar pijn. Terwijl ze zó graag een relatie met hem wou, maar er veel te verlegen voor was om dat toe te geven.
Thomas
Onderwerp: Re: Galabal za 29 dec 2012 - 11:41
Thomas fronste zijn voorhoofd en verplaatste een hand naar haar wang. 'Je kan liefhebben niet verkeerd doen, Elle. Het gaat erom wat je vanbinnen voelt. Hoe dit voelt nu. En ik weet dat ik je eerste vriendje dan ben, maar ik zal het zo zijnals het ''hoort''. Ik ben Thomas en jij bent Elle, we hebben gevoelens voor elkaar, maar er is ons niets verplicht.' Hij streelde weer haar zij. Wachtend op weer een heerlijke kus van haar.
Elle
Onderwerp: Re: Galabal za 29 dec 2012 - 15:13
Ze legde haar hand op de zijne die op haar wang lag en knikte. 'Je hebt gelijk, Thomas,' zei ze en glimlachte weer naar hem. 'Wat dacht je van nog een date? Een hele leuke, spannende, ergens in de omgeving. Niet braaf picknicken, maar wat avontuurlijks? Wat denk je ervan?' Ze keek hem enthousiast aan en hoopte dat hij het een leuk idee vond. Ook drukte ze een kus op zijn wang en sloeg haar armen weer om hem heen.