Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Galabal

Ga naar beneden 
+16
Alex
Joseph
Lexi
Willy
Emma
Isobel
Kai
Tara
Woody
Thomas
Marise
Tristan
Elle
Florrie
Grace
Noah
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Woody

Woody

Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 31

Galabal  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 19:40

'Zoveel heb ik er niet.' lachte Woody terug. Hij pakte haar vast toen er een rustiger nummer opkwam en knikte instemmend. Woody was zelf niet erg uitbundig, dus een zo een lied paste niet echt bij hem. Terwijl hij haar hand vasthield, bewoog hij mee op de muziek en keek in het rond. De zaal was nu al aardig vol en daar was Woody blij om. Elle had het goed geregeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isobel

Isobel

Aantal berichten : 821
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 19:56

Isobel glimlachte. 'Je hebt genoeg moves voor mij hoor.' zei ze lachend en danste rustig op en neer. Ze was blij dat ze hier met iemand was die ze echt heel erg leuk vond. Ze had hier ook wel eens gelopen met een willekeurige jongen die ze maar half kende en dan had ze het half niet zo erg naar haar zin als nu.
Joseph

Joseph

Aantal berichten : 672

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 20:01

Joe liep arm in arm met Alex de school binnen. Het pak dat hij vorig jaar had gedragen was veel te kort geworden, dus moest hij vanmiddag nog snel een nieuw pak halen. Blijkbaar deed zijn vader niet zo moeilijk met geld en nu had hij een peperduur pak aan. Zijn moeder was het er overduidelijk niet mee eens geweest, maar ze was blij dat hij er goed uitzag. 'Leuke jurk.' zei hij tegen Alex en glimlachte naar haar.
Woody

Woody

Aantal berichten : 783

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 20:06

'Gelukkig maar, want ik laat je echt niet met iemand anders dansen.' zei Woody met een lach. Hij keek naar haar dansende blonde haren en haar blauwe ogen. Misschien gaf Woody het liever niet toe, maar hij was toch echt gek op dit meisje. Toen hij nog eens de zaal rondkeek was hij blij te zien dat Alex er met Joe was. Dat was tenminste een aardige goede jongen.
Alex

Alex

Aantal berichten : 1017
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 20:09

Alex was gefascineerd door de prachtige zaal en de menigte dansende mensen. Dit was haar eerste feest en het was nogal een overweldigende ervaring. Ze keek naar Joe en lachte verlegen. 'Dankje! Dat pak staat je ook echt goed.' Ze liet zijn arm los om zijn stropdas met een grijns recht te doen. 'Ik heb de jurk zelf gemaakt.' vertelde ze trots. Alex wilde het niet aan haar moeder overlaten, dus deed ze het maar zelf.
Joseph

Joseph

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 20:16

'Echt?! Wauw, ik wist niet dat je dat ook al kon!' lachte hij en pakte twee drankjes van de tafel af en overhandigde er eentje aan haar. 'Je zus zit toch in het comité dat dit regelt? Ze heeft wel haar best gedaan zeg.' Het zag er leuk uit, beter dan eerdere jaren in ieder geval. Soms was het echt een rotzooi.
Isobel

Isobel

Aantal berichten : 821

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 20:23

'Dat was ik ook niet van plan.' zei ze glimlachend en keek hem aan. Haar gedachten schoten naar vorig weekend, toen ze compleet uitgeput thuis was gekomen in de ochtend. Ze had zich nog nooit zo ellendig gevoeld na een transformatie en ze was zelfs zo ver dat ze maandag zo gigantische moe was dat ze thuis was gebleven. Nu voelde ze zich godzijdank weer beter en ze was blij dat Woody niets had gemerkt - of er in ieder geval niets van had gezegd.
Alex

Alex

Aantal berichten : 1017
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 20:24

'Niet zo heel goed hoor en met aanwijzingen van oma.' Alex frutselde met het rode lintje dat om haar middel gebonden was. Ze pakte het drankje aan en knikte trots. 'Het ziet er echt súper uit.' zei ze enthousiast en draaide rond om de grote zaal in zich op te nemen. 'Ben je al vaker geweest?' vroeg Alex nieuwsgierig en keek Joe aan.
Thomas

Thomas

Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 22:39

Thomas wou naar haar gaan, maar voor hij het wist stond haar broer bij haar. Hierbij zag hij kritisch toe hoe Lexi én Emma met wat teamgenoten binnenkwamen. Ze hadden het beide voor het jong bloed zo te zien. Hij liep naar de dranktafel. 'Voorzichtig met m'n zusje hé, Willy.' Zacht drukte hij een kus op Lexi haar wang. 'Je ziet er beeldig uit zusje. Veel plezier en zie je later!' Hierna liep hij naar Elle. Woody leek te willen dansen met zijn vriendinnetje. Toch zo ging het gerucht. 'Hey Elle,' glimlachte hij naar daar. 'Je ziet er beeldig uit.'
Elle

Elle

Aantal berichten : 1223
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 23:02

Ze waren alweer weg, zonder ook maar te wachten of Elle iemand had om mee te staan. Opnieuw stond ze alleen en sloeg haar armen om zichzelf heen. Ze wou net naar de WC vluchten of wat overbodige dingen regelen, toen ze Thomas tegenkwam. 'Hé Thomas!' zei ze enthousiast en bloosde. 'Dankjewel. Mijn moeder heeft hem voor me gemaakt.' Ze bekeek hem eens goed en keek hem glimlachend aan. 'Wat zie je er leuk uit!'
Tristan

Tristan

Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 437

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 23:19

Hij trok haar dichter naar hem toe en trok speels een wenkbrauw op. 'O ja?' murmelde hij en beet plagerig in haar lip. Toch liet hij haar los, maar stak nog wat in haar hand. Het was een flesje gevuld met alcohol. 'Voor als je niets kan vinden.' Hij knipoogde nog en keek opzij. Florrie en Grace waren dichtbij hem komen dansen. Hij bekeek Grace even en grijnste toen. 'Wauw, Grace, ik geloof dat je maar de helft van al je Spaanse danspassen hebt laten zien tijdens onze afspraak,' grinnikte hij.
Willy

Willy

Aantal berichten : 530

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 23:23

Hij stak wijs zijn vinger in de lucht. 'Het is maar goed dat er geen alcohol is. Ons land veralcoholiseert sneller dan dat er kinderen geboren worden. Onze bevolking wordt dom. Denk je dat ze in China alcohol dronken? Nee!' Hij pakte haar handen vast en glimlachte. Opeens zag hij Thomas aankomen en grijnste breed. 'Altijd! Ga nou maar weer weg!' Hij kende Thomas goed en kon zulke grappen wel bij hem maken.
Kai

Kai

Aantal berichten : 90

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 23:27

'Jij natuurlijk!' glimlachte ze en trok Tara plagerig aan haar jurk mee de dansvloer op. Daar gooide ze haar handen in de lucht en danste uitbundig op de muziek. Ze vond het heerlijk om zo met Tara te dansen! 'Nee, ik ben ook niet gevraagd, maar eigenlijk is dat maar goed ook. Nu kan je met elke jongen dansen wie je maar wil!' giechelde ze. Anders zat je de hele avond maar met één jongen opgescheept.
Jay

Jay

Aantal berichten : 320

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 23:38

Jay glimlachte een beetje verlegen; hij vond zelf het pak veel te chique voor hem. Gelukkig had hij dit hemd kunnen kopen waardoor het minder officieel uitzag. 'Gelukkig maar, want ik voel me er eigenlijk niet zo goed in. En Emma, je ziet er echt prachtig uit.' Hij had ook een kleine corsage voor haar gekocht die ze speciaal maakte mdat het een gala was. Voor het eindbal waren ze spectaculairder. 'Dus eerst drinken of gaan we de dansvloer onveilig maken?' glimlachte hij.
Thomas

Thomas

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 23:42

Thomas glimlachte naar haar. Men zei dat de beste schrijvers er goed uitzagen in pak. 'Bedankt. Pap heeft me helpen kiezen. Zo trots op mijn eerste pak,' lachte hij en nam haar hand vast, zette zijn drinken weg. 'Je jurk is erg mooi, maar waarom kijk je zo ongelukkig? Enne, wil je met me dansen?' Hij hield vragend zijn hoofd schuin en trok haar zacht naar zich toe.
Marc

Marc

Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 7:35

Oh hey was het al begonnen. Thanks voor het inlichten.
Kai

Kai

Aantal berichten : 90

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 10:41

Je kan toch lezen? Dat jij nou zo afwezig bent als maar kan
Lexi

Lexi

Aantal berichten : 430

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 15:56

Lexi lachte naar Thomas en keek Willy hoofdschuddend aan. 'Ooit kom je nog eens goed in de problemen jij.' zei ze grijnzend. 'En geloof me, zelfs in China is er alcohol.' grapte ze nog na en dronk het glas dat ze in haar handen had leeg. Hij had wel gelijk: het was maar goed dat ze nu geen alcohol hadden, anders zou het zeker weten uit de hand lopen.
Emma

Emma

Aantal berichten : 89

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 15:57

'Dankje.' Ze vond het zelf een afschuwelijke jurk, ze hield niet eens van rood - maar Lexi had gezegd dat het haar geweldig stond, dus had ze hem toch maar aangedaan. De hakken waarop ze stond, wiebelde onder haar voeten en ze begon te lachen. 'Laten we eerst maar wat gaan drinken voordat ik mijn voeten ga breken op de dansvloer, denk je ook niet?'
Marise

Marise

Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 129

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 16:00

Marise keek met een opgetrokken wenkbrauw naar de vrouw waar Tristan mee stond te praten. Nu wist ze wel zeker dat dat de vrouw was die hij had ontmoet. Nou, ze had zich in ieder geval zorgen lopen maken om niets - hier zou ze het met gemak tegen op kunnen nemen, geen enkel probleem.
Joseph

Joseph

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 16:02

Joe knikte. 'Vorig jaar ben ik niet geweest vanwege - nou ja, de volle maan kwam op een nogal rottige tijd.' Zo moest ze het wel snappen. 'Maar dat jaar ervoor ben ik wel geweest. Maar toen zat ik in m'n eerste jaar, dus toen was alles nog spannend.' lachte hij. 'En hoe vind je het tot nu toe? Volgt het je verwachtingen of had je iets totaal anders in gedachten gehad?'
Elle

Elle

Aantal berichten : 1223

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 16:54

Ze glimlachte om zijn trotse blik en keek hoe hij haar handen vastpakte. Ze verstrengelde de hare met de zijne en keek hem aan. 'Er zijn wat ingewikkelde dingen, die ik zelfs op zo'n leuke avond niet kan vergeten,' zuchtte ze, terwijl ze een korte blik op Woody en Isobel wierp, en ook op Noah. Ze keek hem enthousiast aan en knikte. 'Ja, natuurlijk! Maar ik zal je alvast waarschuwen dat ik heel slecht ben in dansen.' Eigenlijk was dat niet waar; Elle kon wel degelijk dansen. Ze durfde enkel nooit auditie te doen voor een dansgroep of de cheerleaders.
Willy

Willy

Aantal berichten : 530

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 18:32

Hij lachte en schudde zijn hoofd. 'Dat is allang gebeurd. De directeur kent zo ongeveer mijn telefoonnummer uit zijn hoofd en de politie kent me ook al. Heerlijk toch?' Hij dronk ook zijn drankje op en zette het daarna weer neer, terwijl hij naar Lexi keek. 'We zullen dan maar naar China moeten gaan om mijn theorie te bewijzen. Chinezen zijn slim, want ze drinken geen alcohol.
Lexi

Lexi

Aantal berichten : 430

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 22:31

'Ja, echt heerlijk.' zei ze met een glimlach. Hij moest echt gaan opletten als hij ouder zou worden, maar daar zou hij vast zelf wel eens achter komen. 'Nou, dat is dan een deal - als we geslaagd zijn gaan we naar China en dan zal ik bewijzen dat ze zelfs daar alcohol drinken.' grijnsde ze en nam hem mee naar de dansvloer.
Thomas

Thomas

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 22:34

Thomas knikte begrijpelijk. 'Ik zie het probleem. Jij maakt je druk tussen je beste vriendin en je broer. Bang dat je ze gaat verliezen omdat ze zich helemaal op elkaar storten?' Hij legde haar handen rond zijn hals. 'Wel, ik voel best hetzelfde met mijn zussen. Nou nee... Want Willy en Lexi... Nou, nee! En Jay en Emma daar weet ik niks over. Ik ben nogal beschermend tegenover hem. Misschien té. Waardoor ik zonder date zit.' Hij was eigenlijk vergeten dat er een gala was. Tom hield gewoonweg niet van deze feesten. 'Geen zorgen, ik leid je er wel door.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 3 Icon_minitime

Galabal
Terug naar boven 
Pagina 3 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Galabal?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum