Aantal berichten : 430 Registratiedatum : 28-10-12 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling za 29 dec 2012 - 23:00
'Ja, ja. Ik ben al onderweg!' riep Lexi van boven af en snelde naar beneden met een stel schoenen aan. 'Je irritante zus is er al hoor.' lachte ze en pakte haar jas van de kapstok af, om vervolgens naar de auto toe te lopen.
Ook Emma volgde het voorbeeld van haar zus en liep naar de auto toe. Ze had haar blonde haren opgestoken in een hoge knot, omdat het haar mateloos irriteerde. Toen ze achterin de auto zat, klikte ze haar riem vast en wachtte op de rest.
Zoë keek met een glimlach hoe haar kinderen in de auto gingen zitten en wachtte tot dat Daniël er ook aan kwam. Ze had zoveel geluk gehad met haar familie, ze was ze voor eeuwig dankbaar. 'Rij jij?' vroeg ze aan Daniël en pakte zijn hand vast.
Thomas
Aantal berichten : 713 Registratiedatum : 28-10-12 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 30 dec 2012 - 0:53
Thomas vond het fijn dat zijn trucje had gewerkt; zijn zussen zaten al snel in de auto en om het hen gemakkelijk te maken zat hij tussen hen twee in. 'Jullie zijn echt zo traag joh.'
Danny nam ook Zoe haar hand vast en drukte een kus op haar wang voordat hij haar portier open hield en de sleutel aannam. 'Ik rij. Maar waar heen? Groene meer? Het park? Of naar de treurwilgen? Jullie kiezen.'
Lexi
Aantal berichten : 430 Registratiedatum : 28-10-12 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 30 dec 2012 - 15:40
'We zijn helemaal niet traag!' reageerde zowel Lexi als Emma in koor. Beiden moesten ze grinniken. Lexi keek om naar haar vader en daarna naar Thomas en Emma. 'Treurwilgen?' stelde ze voor, waarop Emma knikte. In de winter was het daar altijd zo leuk, je kon er lekker tussen de grote boomstronken inzitten.
'Dat lijkt me inderdaad een goed idee, het meer lijkt me een beetje te koud op dit moment - denken jullie ook niet?' Ook Zoë stapte in de auto en sloeg de auto deur achter zich dicht.
Elle
Aantal berichten : 1223 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 6 jan 2013 - 20:29
Elle stond nerveus voor Thomas' huis en belde aan. Ze had hem wel tientallen sms'jes gestuurd om hem steeds maar te vragen of zijn zusjes en ouders echt weg waren, en elke beantwoordde hij positief. Dus was ze maar op haar fiets gekomen en zou ze afwachten of hij wel echt de waarheid sprak. Hij was wel zo'n type die toch zijn ouders thuis liet zijn, zodat ze Elle konden ontmoeten.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 6 jan 2013 - 21:59
Thomas had zich werkelijk aan zijn woord gehouden en ook hierbij zijn kamer wat opgeruimd. Hij wou niet dat ze in zijn rommel zou verloren geraken. Zijn kamer was in een lange tijd al niet meer opgeruimd. Met een glimlach opende hij dan ook de deur. 'Hey jij,' Hij sloeg een arm rond haar middel en trok haar zo tegen zich aan op haar een zacht kusje te geven en hen zo in huis te draaien. 'Dus je hebt me gevonden hé. En tada, dit is mijn koninkrijk.' Het huis op zich stelde niet heel erg veel voor. Het was mooi, maar niet iets heel speciaals.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling ma 7 jan 2013 - 9:12
Ze keek op om te zien dat Thomas de deur had geopend en glimlachte vrolijk. Ze omhelsde hem enthousiast en drukte ook een kus op zijn lippen, om daarna naar binnen te lopen. Ze bekeek de binnenkant van zijn huis en constateerde dat hij mooi woonde. Het stond nogal in contrast met hoe zij woonde. 'Jouw koninkrijk? Dat is enkel je kamer,' giechelde ze en drukte nog een kus op zijn wang.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling ma 7 jan 2013 - 22:35
Thomas glimlachte en nam haar jas aan. 'Als je het fijner vindt om je schoenen uit te doen dan ga je maar je gang hé!' Hij keek hoe zij alles leek te inspecteren en lachte met haar volgende woorden om zo zachtjes langs haar heup te strijken. 'Zal je zo over kunnen beslissen.' Hij had wat cola, chips en andere lekkernijen boven staan om ze het gemakkelijk te maken. 'Dus wil je nu film kijken of gamen of...? Je zegt het maar.'
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling di 8 jan 2013 - 17:47
Ze deed wat hij voorstelde en trok haar schoenen uit. Speciaal voor vandaag had ze speciale kleding aangetrokken: een kort broekje met een dikke panty eronder. Daarboven had ze een lekkere, comfortabele trui aan. Ze hoopte zo dat hij het leuk vond. 'Zullen we eerst een film kijken en dan gamen?' giechelde ze. Het klonk zo raar. Ze sloeg haar arm om zijn middel en legde haar hoofd tegen zijn schouder. 'Bedankt trouwens nog voor de leuke avond.'
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling di 8 jan 2013 - 22:20
Thomas had een T-Shirt aan dat simpel grijs was met daarover een bordeaux vest over aan. Hij glimlachte enkel bij Elle haar woorden. Ze zag er leuk uit vandaag. Alsof ze zich extra zorgen had gemaakt om haar kleren. Zacht gleden zijn handen rond haar middel en drukte een liefelijke kus tegen haar voorhoofd. 'Eerst film en dan gamen,' stemde hij mee in. 'Bedankt? Alsof je mij geen leuke avond hebt bezorgd? Enne, ik heb alles boven staan trouwens. Voor als mijn zusjes het toch wagen om thuis te komen...'
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling di 8 jan 2013 - 22:27
Ze pakte zijn hand vast en nam hem mee de trap op. Daar bleef ze even staan en probeerde uit te zoeken achter welke gesloten deur zijn kamer zat. 'Straks loop ik nog je ouders slaapkamer in!' lachte ze en keek hem toen aan. 'Als ze zien dat je vriendinnetje net zo verslaafd wordt als gamen, zullen ze snel weg zijn,' grapte ze en koos toen toch een kamer uit. Ze deed hem open en had goed gegokt.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling di 8 jan 2013 - 23:07
'Mijn moeder en vader hebben niets te verbergen hoor, Elle. Let ook niet te hard op als je ze kussend betrapt of weet ik veel... De twee zitten nogal graag aan elkaar. Nou, ze hebben nog steeds die verliefdheid...' Voor hem was het heel natuurlijk, maar voor sommige mensen nogal raar. 'Ik krijg je echt helemaal verlsaafd!' Hij nam plaats op bed en trok haar op zich. 'DVD's zitten in doie drie dozen. Kies maar wat en drinken op mijn bureau. Dus als je wat wilt, ga je gang.' Thomas drukte zijn lippen zacht op die van haar. Eerst even dit.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling di 8 jan 2013 - 23:18
Ze bekeek zijn kamer eens goed, maar werd al snel op zijn schoot getrokken. 'Mijn ouders hebben dat juist totaal niet. Ze hebben echt zo'n intense, onbreekbare band die ze nooit aan ons laten zien.' Ze giechelde toen hij haar kuste, maar kuste hem daarna ook terug. Het voelde zoveel fijner en vertrouwder, gewoon samen op zijn kamer, zonder dat de hele school mee keek. Ze haalde haar lippen van de zijne af en stond op, om wat drinken in te schenken. 'Jij ook?'
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling wo 9 jan 2013 - 17:28
Thomas opende zijn ogen weer en knikte. 'Pap houdt van mam en van hem mag iedereen dat zien. Hij vond het belangrijk om haar dat te laten weten en trekt zich er niet aan of dat privé is of dat iedereen erop staat te kijken. Wel vindt pap dat het belangrijk is dat wij het zien. Betrokken worden bij hun liefde. Stiekem smoort hij wiet volgens mij,' lachte Thomas waarna hij naar haar keek. 'Je ziet echt leuk uit hé.'
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling do 10 jan 2013 - 21:47
Ze schonk ook wat te drinken voor Thomas in en ging toen weer naast hem zitten. Zo eens en dan nam ze een slokje en luisterde ondertussen naar hem. 'Ah, wat klinken je ouders samen lief!' glimlachte ze en keek hem toen blozend aan. 'Bedankt. Eigenlijk loop ik hier niet zo vaak in, maar ik vond het wel leuk om iets speciaals voor vandaag aan te trekken. Speciaal voor jou eigenlijk.' Ze voelde zich steeds en steeds meer op haar gemak bij hem en durfde dan ook meer te vertellen. 'O ja, de film he! Heb je een hele leuke?'
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling do 10 jan 2013 - 22:55
Thomas glimlachte naar haar en kroop meer het bed op om ze achter haar te gaan zitten en zacht haar haar opzij te strijken. Zijn lippen verkende weer haar hals en liet enkele ruimtes om te spreken. Hij plaagde haar, daagde haar uit. 'Ik vind het erg leuk, het staat je. Maar draag ook niets wat je niet graag draagt hé. En normaal wel. Er zit een beetje vanalles in die dozen dus aan u de keuze!' Van actiefilms, komedies, chickfliks, romantische drama's tot thriller en horror; de inhoud van de doos bevatte een beetje vanalles.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling vr 11 jan 2013 - 17:28
Ze had maar half door dat hij verschoof, tot ze opeens zijn lippen op haar hals voelde. Ze verstijfde en stopte met drinken. Het had iets liefdevol, het gebaar, maar ze wist niet wat ze moest doen. Dat gevoel binnenin haar kwam weer opzetten en ze vergat bijna om te ademen. Langzaam stond ze op en glimlachte verontschuldigend naar hem. Snel liep ze naar de boxen en bekeek de films. Ze pakte er een stapeltje Disney films uit, waarschijnlijk van toen hij nog jong was. 'Deze zijn leuk!' zei ze enthousiast.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 13 jan 2013 - 13:28
Thomas keek met een licht gefronst voorhoofd naar zijn vriendin. Vond ze het niet leuk? Dat was ook weer eens eigenaardig. Gisteren hing ze praktisch aan hem. Toch staarde hij enkel terug, maar glimlachte niet. Hij vond het best. Haar wil was wet, maar Disney-films? 'Welke gaan we dan zien?' The Lion King was zijn favoriete film geweest als klein kind.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 13 jan 2013 - 14:19
Elle zuchtte, legde de DVD's neer en liep naar hem toe. Ze klom weer op het bed en ging zijdelings op zijn schoot zitten. 'Thomas,' zei ze zachtjes en keek hem aan. 'Sorry van net. Ik... Ik raak in paniek als je zulke dingen doet. Ben het niet gewend. Vind het misschien ook wel een beetje eng.' Ze keek hem aan en drukte nu zelf een kusje in zijn hals. 'Wat.. Wat nou als we het gewoon opnieuw proberen en dan zorg ik dat ik niet in paniek raak en dan kan ik zo er langzaam gewend aan raken en door hebben dat je geen hapje uit mijn nek wil nemen.' Ze giechelde en knuffelde hem eens goed.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 13 jan 2013 - 16:15
Hij schudde zijn hoofd bij haar woorden en liet zich kussen. Nee, het moest niet. Elle zou duidelijk aanpassen worden aan zijn definitie van film kijken. 'Ik snap het best hoor en dan doe ik het niet meer. Je moet het fijn vinden en anders niet.' Ze moest het fijn vinden als hij het deed, maar ze leek het niet fijn te vinden. Ongeacht als hij die persoon was wel of niet. Toch zo dacht hij het te zien, dacht zo haar denkwijze en gevoelens te weten. 'Welke wil je zien? Ik keek vroeger altijd naar Aladin en The Lion King. Favorietie Disney-films aller tijden. Mijn zussen waren ook meer voor die verhalen over prinsessen... Enkel Belle en het Beest vond ik leuk.' Hij probeerde maar dat gespreksonderwerp te veranderen.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 13 jan 2013 - 16:43
Elle keek Thomas aan, maar liet het onderwerp ook maar zitten. 'Belle en het beest vond ik ook leuk,' glimlachte ze. 'En ik was vroeger inderdaad ook zo'n meisje. Ik hield van alle prinsessen films. Maar ook van The lion king.' Ze keek hem met een brede glimlach aan. 'Zullen we die dan maar kijken? Maar ik wil ook best een andere film kijken, ik vind van alles leuk.' Ze legde haar hoofd op zijn borst en wachtte zijn antwoord af. Ze had spijt van wat ze net had gedaan; was ze maar niet zo verdomd preuts.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 13 jan 2013 - 17:10
Thomas keek naar Elle en glimlachte toch even. Hij kon er zich tot toe zetten. 'Doornroosje was echt zo verschrikkelijk saai. Sneeuwwitje had gelukkig die leuke dwergen nog, maar Assepoester was hooguit lelijk. De Kleine Zeemeermin is wel cool en Belle en het Beest ook nog wel. Kies maar wat, Elle. Dan kies ik ons wel een game straks.' Hierbij keek hij haar met een grijns aan en streelde door haar haren terwijl zijn armen rond haar een zaten.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 13 jan 2013 - 17:17
Elle moest ook lachen. 'Je lijkt net Woody, Thom! Typische jongens.' Ze drukte nog een kus op zijn lippen en hurkte toen op de grond neer, om een film uit te kiezen. Hij gaf aan dat hij Lion King leuk vond, dus deed ze die erin. Al snel nam ze weer plaats op zijn schoot en keek hem aan. 'Wil je... Wil je dat van net misschien nog eens doen? Waarschijnlijk stelde ik me voor niets aan en is het eigenlijk hartstikke fijn.' Ze beet op haar lip en streek met haar vingers over zijn kaak.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 13 jan 2013 - 20:06
Thomas haalde onschuldig zijn schouders op en nam toen nog een slokje van zijn drankje terwijl zij langs zijn kaak streek. Het rekte tijd tussen hen in. Aan de ene kant wist hij helemaal niet wat hij moest doen. Of ze het enkel deed omdat hij het deed. Daarbij was het toch fijner als het niet gepland was? Zacht drukte hij een kort kusje tegen haar lippen. 'Ik geloof dat je dit fijner vindt. Niet?' Hij zette zijn drinken weg en keek haar terug aan.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 13 jan 2013 - 20:24
Ze drukte zacht ook haar lippen tegen de zijne en keek hem aan. 'Ik vind dit inderdaad fijner,' fluisterde ze en drukte ook een kus op zijn neus. Hij was lief en zo geweldig, maar het leek alsof er weer een spanning tussen hun zat doordat zij net hem af wees. Weer eens door haar toedoen verpestte ze alles. Ze drukte opnieuw haar lippen op de zijne, deze keer langer en overtuigender. Haar handen kwamen om zijn nek terecht en zo trok ze zichzelf tegen hem aan.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling zo 13 jan 2013 - 20:36
Thomas liet zich kussen en nam haar in zijn armen. Het was enkel dat hij hield van het liefkozen, van het teder zijn, maar zij leek daar nog niet klaar voor. Niet op die manier zoals hij het aan haar wou geven. Misschien was hij te haastig geweest. Zacht kuste hij haar terug, vol, maar niet zo laaiend enthousiast als opeens die van haar was geworden. Hij schroefde dat een beetje dicht, maar gaf haar wel een liefdevolle kus terug. Ondertussen hoorde hij hoe de film startte en nam afscheid van haar lippen om zacht door haar haren te strelen en naar het scherm te kijken met een arm om haar heen. Zwijgen was soms comfortabel. 'Lig je goed?'
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Het huis van de Familie McKenzie-Starling