Aantal berichten : 713 Registratiedatum : 28-10-12 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis zo 10 maa 2013 - 22:17
Thomas lachte en hielp zichzelf uit het shirt zodat Elle gemakkelijker bij zijn lichaam kon. Zacht sloeg hij zijn armen terug rond haar heen en drukte haar verlangend tegen zijn aan. Zijn handen streelde van haar middel naar haar bovenbenen om daar speels te eindigen. Echter stond hij op het punt om haar helemaal uit te kleden tot hij zich iets bedacht... 'Elle? Hebben we eigenlijk je-weet-wel... Een condoom misschien?' zei hij met een lachje. In al hun haast zouden ze erg domme dingen kunnen doen...
Elle
Aantal berichten : 1223 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis zo 10 maa 2013 - 22:23
Ze keek naar hem op en dacht even diep na. 'Misschien heeft Woody ze wel? Of mijn ouders? Ik.. Ik weet het eigenlijk niet,' murmelde ze zacht en keek hem verontschuldigend aan. Ondertussen knoopte ze haar blouse los, zodat haar BH beetje bij beetje te zien werd. Ondanks dat ze van de buitenkant erg zelfverzekerd leek, smolt ze zo ongeveer van angst van binnen weg. Ze vond het zó spannend.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis zo 10 maa 2013 - 22:31
Thomas zijn ogen waren zo gefixeerd op het stukje lingerie dat steeds beetje-bij-beetje zichtbaar werd. Toch herinnerde hij zich eraan dat ze nog iets nodig hadden. 'Zullen we dan eentje gaan zoeken? Ik wed dat Woody er heeft,' grijnsde hij naar Elle en streelde door haar haren. 'Relax even, Elle. Zonder voorspel doet het al veel meer pijn. Geloof me maar,' plaagde hij lichtjes en drukte zijn lippen op de hare.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis zo 10 maa 2013 - 22:43
Met een zenuwachtige blik deed ze haar blouse helemaal uit. Ze had een rode BH aan met kant, speciaal gekocht voor... Om eerlijk te zijn had ze het setje voor dit moment gekocht. Het zielige was zelfs dat ze het elke keer droeg als ze afspraken, gewoon, voor de zekerheid. 'Vergeef je me als ik zometeen heel slecht ben?' vroeg ze zacht en stond tegelijk op, om hem mee te nemen naar Woody's kamer. 'Waar verbergen jongens hun condooms?'
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis zo 10 maa 2013 - 22:50
Thomas nam haar in zijn armen. 'Elle, je kan niet slecht zijn. Denk je nu echt dat ik het fijnste er van weet? Nee, dat weet ik niet. En trouwens, dit is jouw eerste keer. Maak je niet te druk. Doe wat je leuk vindt, wat je leuk lijkt, experimenteer een beetje. Maar dat gaan we echt niet doen zonder condoom. Dus laten we nu even condoomjacht doen!' Hij keek rond. 'Ik deed ze vroeger altijd in mijn slaapkamer, in een maquette die ik ooit had gemaakt en daar dan een oud spel boven. Mijn moeder merkte het nooit op, maar nu liggen ze in mijn nachtkasje... Mam en pap weten heus wel dat ik seks heb.' Dus kijk jij in het nachtkastje en onder het bed? En ik in de kast?' lachte hij en begon te neuzen in Woody zijn spullen.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis ma 11 maa 2013 - 7:44
Experimenteer een beetje... Wat zou Thomas bedoelen? Ze wist dat hij het heel erg goed bedoelde, maar stiekem werd ze door zijn woorden enkel nog zenuwachtiger. Ze doorzocht Woody's kamer en vond ze uiteindelijk onder zijn matras. 'Gotcha!' Ze hield de condooms voor haar en bekeek ze bedenkelijk. Ze zouden echt seks gaan hebben. De condooms stopte ze in Thomas' hand en meteen sloeg ze weer haar armen om zijn nek om hem te kussen.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis ma 11 maa 2013 - 20:17
Thomas keek Elle aan en kwam terug recht, maar al werden er condooms in zijn hand geduwd en hing zij rond zijn nek. Ze was gespannen, dat wist hij heus wel. De ene arm sloeg hij rond Elle, maar na haar even gekust te hebben keek hij haar grijnzend aan. 'Lieve Elle, dit zijn er misschien een paar te veel? Of wil je soms de hele namiddag doorgaan?' plaagde hij haar. Hij nam er drie uit voorzorg en legde de rest terug waarna hij Elle optilde en haar naar het bed bracht. Eenmaal daar legde hij de voorbehoedsmiddelen aan de kant en kuste de blote huid. 'Verdomme, wat ben je mooi.' Het rood stond haar sexy en plagend gleden zijn vingers rond de knop van haar broek om die open te doen. Zacht kuste hij haar blote buik, de ronding van haar borsten; voorzichtig en liefelijk. Hij wou haar niet haasten, hij wou haar laten genieten.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis ma 11 maa 2013 - 20:27
Ze kroop uit haar broek en glimlachte naar hem. Haar handen belandden in zijn haren, terwijl hij haar huid kuste. Ondertussen keek ze even opzij en zag de condooms liggen. Al haar twijfels en angsten slikte ze in en zo zocht ze weer zijn lippen op. Ook haar handen gleden naar zijn broek en na even rommelen lukte het haar om de knoop los te maken. Haar lippen drukte ze op zijn schouder om zo zachte kusjes verder op zijn borst te planten. Hij had zo'n geweldig mooi en mannelijk lichaam. 'Als Woody eens wist dat we zijn condooms gaan gebruiken,' giechelde ze zenuwachtig.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis ma 11 maa 2013 - 22:20
'Ach, ik weet gelijk al een cadeau voor zijn kerst,' grinnikte Thomas terwijl hij zijn broek uitdeed en genoot van haar kusjes. Zijn handen streelde door haar haren en gleden langs de lingerie die haar billen bedekte. Weer vonden zijn lippen die van haar. Dit keer echter romantisch, zacht, maar toch die verlangende harde kus. 'Elle... Zeker? We kunnen wachten.' Echter was hij al goes geschapen in zijn boxershort en dat kwam door een onverwachts verlangen; hij had nooit gedacht dat het zo met hen zou gaan.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis ma 11 maa 2013 - 22:27
Elle keek hem aan bij zijn vraag en ze overwoog hem ook serieus. Ze kon nu nog terug. Enkel... Als ze dit nu zou stoppen, wist ze zeker dat dit er nooit meer van zou komen. Ze moest het nu gewoon door zetten. 'Zeker weten,' glimlachte ze en kuste hem weer. Ze werd overrompeld door zijn handelingen en ervarenheid: het leek alsof hij precies wist wat hij deed. Naast hem leek ze niets te doen, dus probeerde ze ook maar initiatief te nemen door met haar handen naar het slotje van haar BH te gaan. Na een diepe hal adem genomen te hebben, deed ze deze los en trok de BH van haar armen af.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis ma 11 maa 2013 - 22:36
Thomas kreunde lichtjes bij het zien van haar borsten, haar lichaam dat tegen dat van hem oplag. Hij wou haar eerste keer perfect maken door haar even veel genot te gunnen. Speels streelde hij de zachte huid. 'Probeer je te ontspannen oké? Een beetje spanning is niet zo erg. Een klein beetje maar,' grijnsde hij en ontdeed zich van zijn boxershort terwijl hij naar haar keek. Even glmimlachte hij speels en maakte oogconact. Al snel vinden zijn lippen haar blote huid en ontdeed hij haar langzaam van haar slipje. Hun lippen vinden elkaar terwijl hij haar voelde op de tast met zijn handen.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis ma 11 maa 2013 - 22:52
Het ging allemaal zo snel voor Elle's gevoel. Thomas' handen en lippen leken zich overal op haar lichaam te bevinden en het plezier en genot dat zich met hen meebracht was onvoorstelbaar. Toen eenmaal ook de laatste kledingstukken had uit gedaan, begon ze weer zenuwachtig te worden. 'Wil je alsjeblieft heel erg voorzichtig zijn?' vroeg ze met zachte stem. 'Ik ben zo bang dat het pijn gaat doen.' Een zachte kreun, haar eerste zelfs, kwam van haar lippen bij zijn handelingen en beschaamd begroef ze haar lippen maar in zijn nek. Ze had geen idee wat ze moest doen.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis ma 11 maa 2013 - 22:59
De kreun van haar was het ultieme signaal voor hem dat ze ervan genoot. Zacht drukte hij zijn neus tegen het hare, bood haar lichaam even rust en streelde over haar wang terwijl ze elkaar aankeken. 'Ik ben voorzichtig, Elle. Belooft, maar dit momrnt... Seks brengt je in een extase, maar normaal is dit het fijnste moment. Ik zorg voor je, zoals ik altijd doe. Ik hou van je zoals ik al een een lange tijd doe. En verdomme... Dat je twijfels zou hebben of je goed zou zijn in bed of niet; ik zit nu al vol verlangen.' Zacht ging hij verder, voorzichtig terwijl hij haar kuste. De daad zou wel nog komen. Hij wou haar losmaken van alle nare gedachten die ze had.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis ma 11 maa 2013 - 23:05
De ene keer trok haar lichaam samen van genot, de andere keer ontspande het vol opwinding. Dat ze zo naakt bij elkaar lagen, gaf een zekere grote spanning, maar aan de andere kant leek het ook zo vanzelfsprekend. Eigenlijk schaamde ze zich helemaal niet. Enkel wel om de geluiden die uit haar mond kwamen, maar die kon ze gewoonweg niet tegen houden. Ze kuste hem terug en keek hem toen serieus aan. 'Ik hou ook van jou,' fluisterde ze en glimlachte toen.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis di 12 maa 2013 - 18:19
Thomas lachte even naar Elle. Die woorden maakte hem meer als gelukkig. Voorzichtig nam hij een condoom van het nachtkastje en bleef haar lippen kussen. Voor het openmaken pauzeerde hij toch even en deed zonder treuzelen het rubbertje om. Echter had hij stiekem toen voor die eerste keer het ook geoefend. Iets wat best lachwekkend was om terug aan te denken. 'Elle, ben je zeer zeker? Ik wil je niet pijn doen.' Zacht drukte hij zijn lippen in haar hals en streek haar lichaam dat zo bloedmooi was.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis di 12 maa 2013 - 20:00
Elle durfde niet te kijken naar zijn handelingen en zakte dus neer in de kussens van haar bed. Even haalde ze een hand door haar nu al warrige haren en keek hem weer aan toen hij klaar was. Ze haalde diep adem en glimlachte toen ze overtuigend en opgewekt mogelijk. 'Ja, ik ben zeker, Thomas,' zei ze en sloeg haar armen om zijn nek heen, terwijl ze speels met haar neus langs de zijne ging. 'Honderd procent zeker.'
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis do 14 maa 2013 - 22:30
Thomas glimlachte terug en keek haar aan, hield haar heupen vast waarbij hij zich voorzichtig in haar stootte. Zijn ademhaling werd diep, hij was zacht, kuste haar en keek haar af-en-toe aan. Hij begon voorzicthig aan hun avond, maar eigenlijk was dit een voorproefje op wat hij werkelijk met haar zou willen doen..; Zijn Elle.
Slecht en seksssss!
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis za 16 maa 2013 - 13:22
Vermoeid, maar met een heerlijke golf ontspanning in haar lichaam drukte ze Thomas zacht naast haar neer. Ze hadden werkelijk seks gehad, bedacht Elle met een glimlach, en keek Thomas aan. Ze kroop tegen hem aan en drukte zacht haar lippen op de zijne. Het begon niet geweldig - ze had gehuild bij de eerste paar stoten door de pijn - maar later verdween dat totaal en had ze er heerlijk van genoten. 'Ik hou van je, Thom,' fluisterde ze tegen zijn lippen.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis zo 17 maa 2013 - 8:42
Thomas zijn ademhaling was zwaar terwijl hij naast haar ging liggen op zijn zij zodat ze elkaar konden kussen. Het huilen van Elle hadden hem bijna doen stoppen, maar zei had gevraagd om verder te gaan. Uiteraard had hij daar nu geen spijt van. Hij had zijn hoogtepunt bereikt en Elle dat van haar voor de eerste, echte, keer laten beleven. 'Ik hou ook van jou, Elle.' Hij nam haar in zijn armen en drukte nog een kus op haar lippen.
Elle
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis wo 20 maa 2013 - 17:27
Ze sloeg haar armen om zijn nek heen en drukte zachte kusjes op zijn lippen. Daarna keek ze hem weer aan en glimlachte breed. 'Ik denk dat we ons zometeen maar gauw moeten klaar maken,' fluisterde ze en woelde zacht met haar hand door zijn haren, 'voordat Woody, Alex of mijn ouders thuis komen.' Toch nestelde ze zich nog tegen hem aan en sloot even haar ogen.
Thomas
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis do 21 maa 2013 - 11:36
Thomas kreunde zacht en diep toen Elle tegen hem aan kwam liggen. 'Sorry, dat is dus wat jij met me doet.' glimlachte hij. 'Nu al?' Een been van hem streek verkennend over dat van haar. Hij wou naakt in bed blijven liggen, nog een fijne namiddag ervan maken. Hij had ervan genoten en dat wist ze. 'De volgende keer zullen we ervoor zorgen dat het wat minder pijn voor je doet... Het spijt me zo, ik wou toen gerust ophouden...' Zacht drukte hij zijn lippen in haar hals.
Willy
Aantal berichten : 530 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis di 14 mei 2013 - 17:39
[NEW] Logan zat peinzend op de bank en bekeek de foto's van zijn kinderen die op de televisie stonden. Het was verbijsterend hoe snel ze groot werden; Woody zou zelfs al bijna van school gaan en studeren! Zuchtend liet hij zich in de kussens vallen en woelde met zijn hand door zijn beginnende grijze haren. De laatste dagen waren erg zwaar geweest; opnieuw waren er grote tekenen van achteruitgang bij zijn vader geconstateerd.
Woody
Aantal berichten : 783 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis di 14 mei 2013 - 17:49
Frances had op dinsdag middag altijd vrij: dan sloot ze de winkel. Ze reed net de oprit op en zette de auto onder de schaduw van één van de bomen. Met een glimlach stapte ze uit en ging ze het huis binnen. De vrolijke kleur van de gevel bracht nog altijd een glimlach op haar gezicht. 'Ik ben thuis!' riep ze terwijl ze haar jas ophing en tas aan de kant zette. De sleutels hing ze aan het daarvoor bestemde rekje. Haar man vond ze in de bank en met een gepijnigde blik in zijn ogen. 'Logan..'
Maia
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis di 14 mei 2013 - 17:51
Logan stond niet meteen op toen hij de voordeur open hoorde gaan, maar wel toen hij Frances' stem hoorde. Met een kleine, vooral geforceerde glimlach liep hij naar haar toe en sloeg zijn armen opgelucht om haar heen. Hij haatte het om in zijn eentje thuis te zitten. Ook al zaten de kinderen meestal in hun kamer, het was toch een fijn gevoel dat ze er waren en dat hij zich geen zorgen om hen hoefde te maken. 'Hoe was je dag?'
Woody
Aantal berichten : 783 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Het huis van familie Dallas-Lewis di 14 mei 2013 - 19:58
Frances bekeek haar man aandachtig terwijl hij haar naderde en kuste hem zacht toen hun lichamen elkaar raakten. 'Prima. Het was aardig druk vandaag. Drukker dan ik verwacht had.' Het was soms nogal zwaar om dag in dag uit in de winkel te staan: er waren dagen waarop ze nauwelijks klanten zag. En toch moest ze er iedere dag staan voor de eventuele bezoekers. 'En die van jou? Zijn de kinderen al thuis?' Ze streek langs zijn wang en glimlachte zwakjes toen ze zijn blik weer zag.