Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Burnt Beans

Ga naar beneden 
+10
Jeremy
Alex
Isobel
Noah
Elle
Augustus
Julian
Grace
Florrie
Admin
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Augustus

Augustus

Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 16-12-12
Leeftijd : 33

Burnt Beans  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 17:01

'Op ze letten, kijken of ze geen alcohol bij zich hebben, kindergeklef... Nee, het was ook niets voor mij.' Hij was niet zo iemand die genoot van zulke avonden; en straks werd hij nog gevraagd om te dansen, dat zou pas verschrikkelijk geweest zijn. Hij had werkelijk geen controle over zijn lichaamsdelen. Hij dronk zijn koffie op en liet deze door een serveerster meenemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian

Aantal berichten : 303
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 41

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 19:54

Hannah dronk van haar koffie en zette de mok vervolgens leeg weer weg. Ze had Augustus al een tijdje bestudeerd, maar ze wist zeker dat hij in ieder geval géén vampier was. Je wist het echter nooit zeker. Ze was eens een man tegengekomen die grootste kluns van de wereld was. En toch had hij al meer doden op zijn geweten gehad staan dan je op 2 handen kon tellen. Hannah had hem persoonlijk onder de zoden gekregen.
Noah

Noah

Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 35

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 20:06

NEW

Noah en Grace hadden afgesproken om eens wat te gaan drinken bij Burnt Beans, en dat was precies wat Noah nu aan het doen was - tenminste - hij was aan het wachten tot ze zou komen. Zoals altijd was hij wat te vroeg en keek hij uit het raam. Het was best interessant om hier naar mensen te kijken, er liepen veel verschillende soorten mensen rond, de meeste had hij al wel eens gezien, maar het bleef hem steeds weer verrassen dat hij nieuwe mensen zag, het was tenslotte maar een klein dorpje.
Grace

Grace

Aantal berichten : 361
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 20:14

Grace kwam de Burnt Beans binnen en nam een hoop sneeuw met zich mee die aan haar schoenen was blijven plakken. Het had een paar dagen terug gesneeuwd, maar het was zo koud dat het al die dagen was blijven liggen. Grace begreep er niets van. Ze zag Noah en liep met een brede lach naar hem toe. 'Noah!' Ze ritste haar jas open en trok haar muts van haar hoofd. Ze hadden afgesproken om wat te drinken en Grace had er naar uitgekeken om eens buiten de lerarenkamer elkaar te spreken.
Noah

Noah

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 20:18

'He Grace!' Hij glimlachte naar haar en bestelde twee koppen koffie zodat ze een beetje kon opwarmen. 'En, de eerste keer sneeuw gezien in je leven?' vroeg hij lachend. In Londen sneeuwde het vaak, veel te vaak als het aan hem lag. Aan de ene kant was het leuk: het zag er mooi uit en het gaf toch iets extra's, maar aan de andere kant vond hij het vreselijk: het openbaar vervoer reed niet, je kon niet snel rijden met je auto, met de fiets gleed je overal uit en dat resulteerde tot alles lopend doen, en dat beviel hem niet echt.
Grace

Grace

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 20:36

'Nee hoor. Ik heb genoeg ervaring met sneeuw.' Ze hing haar jas over de stoel en voegde toen met een grijns toe: 'Uit films.' Grace nam plaats tegenover Noah en trok als laatste haar handschoenen uit. Ze had ze gekocht in dat leuke winkeltje in de stad dat schijnbaar van de moeder van enkele van haar studenten was. 'En hoe gaat het met Noah?' vroeg Grace met een nieuwsgierige blik terwijl ze haar muts en handschoenen weg stopten.
Noah

Noah

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 21:02

Noah begon te lachen. 'Ja, zoiets had ik al verwacht ja.' Hij glimlachte naar de serveerster die de koffie voor hen neerzette en keek weer naar Grace. 'Het gaat goed, eindelijk weer een beetje rust na al die drukte.' Hij glimlachte, legde zijn handen om zijn beker heen en nam een slok. 'En hoe gaat het met Grace? Afgezien van het feit dat je de kou vreselijk vind?' vroeg hij lachend.
Grace

Grace

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 21:10

Grace omklemde de koffie mok gretig met haar handen en blies het stoom boven het kopje vandaan. 'Oh heerlijk.' zei ze en keek toen naar Noah. 'Voor mij is het juist nu een hel. Ik bedoel: met de feestdagen had ik toch niets te doen in mijn eentje. Ik heb dagen niets gedaan.' Ze lachte en nam voorzichtig een slokje van de koffie. 'En binnenkort moet ik de eerste versie van mijn scriptie inleveren.' Ze roerde met een lepeltjes een suikerklontje door haar koffie.
Noah

Noah

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 21:26

'Je scriptie? Oh spannend!' zei Noah enthousiast en keek naar zijn koffie. 'En hoe gaat het met je scriptie? Ben je er al een beetje tevreden over?' Hij wist nog wel toen hij zijn scriptie in moest leveren. Hij was altijd al ontzettend kritisch op zichzelf en met zijn scriptie was hij dan ook nooit tevreden. Het duurde eeuwen voordat hij het af had en dan veranderde hij praktisch alles weer.
Grace

Grace

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 22:21

Grace zuchtte en traceerde met haar vinger de rand van de mok. 'Wil je het echt weten? Het gaat vreselijk. Ik vind maar geen bronnen. En het Engels-' Grace keek op naar Noah en haar gezicht klaarde op toen ze een idee kreeg. 'Zou jij het voor me door willen nemen als ik het af heb? Het is in het Engels omdat mijn core curriculum ook in het Engels is, maar er zitten nog zoveel taalfouten in.' Ze wilde geen gebruik van hem maken alsof dat haar enige doel was waarom ze met hem omging, maar het was wel verrekte makkelijk als ze een persoonlijke spellingchecker zou hebben.
Isobel

Isobel

Aantal berichten : 821
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 22:38

'Ja natuurlijk wil ik je helpen!' Hij vond het leuk om haar scriptie te lezen en daarbij vond hij het ook altijd leuk om mensen te helpen, daarom was hij tenslotte een leraar geworden. 'Als 'ie af is dan hoor ik het graag.' Noah glimlachte naar haar en dronk het laatste beetje koffie uit de beker op.
Grace

Grace

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 9:59

'Dankje, Noah! Echt waar!' Grace glimlachte naar hem. Ze was nogal wanhopig geworden toen ze de deadline zo snel zag naderen, maar nu ze geen uren hoefde te besteden aan die Engelse taal scheelde haar dat een hoop werk. Grace dronk ook haar kop leeg en sprak een serveerster aan voor een refill. 'En Noah, wat vond je van Florrie?' vroeg ze met een grote grijns op haar gezicht. Ze was blij dat ze het onderwerp kon veranderen én dat ze het meteen over Florrie kon hebben.
Noah

Noah

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 10:09

'Wat vond ik van Florrie?' vroeg hij verbaast en moest zelfs even nadenken wie het was. Oh ja, de cheerlead-coach. 'Ze was wel aardig, maar ik heb verder niet zoveel met haar gesproken.' Ze was een aardige vrouw, maar veel meer kon hij ook niet over haar zeggen, omdat hij haar verder helemaal niet kende. 'Hoezo vraag je dat?'
Grace

Grace

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 10:33

Grace keek Noah teleurgesteld aan. Ze had gedacht dat hij de oren van haar hoofd zou vragen over haar vriendin, maar dat had ze hartstikke fout. 'Oh, nou, gewoon.' Ze vond de woorden niet om uit te leggen dat ze al een heel plan voor hen tweeën had opgesteld. Dat ze meteen voor elkaar zouden vallen en dat soort dingen. Maar ach, wie was Grace nou om liefde te bepalen, ze had er zelf geen enkele ervaring mee.
Noah

Noah

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 10:37

Noah grinnikte naar haar en keek toe hoe er weer een volle kop koffie voor haar verscheen. Hij had haar teleurstelling wel door en wilde er eerst niets van zeggen, maar keek haar daarna toch nieuwsgierig aan. 'Vanwaar die teleurstelling? Had ik voor haar moeten vallen ofzoiets?' grapte hij lachend en nam een slok.
Grace

Grace

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 10:48

Grace zuchte diep en gaf toen toe. 'Oke, ja, ik had al een hele romance voor jullie uitgestippeld, ik geef toe.' Ze keek hem met een beschaamde lach aan en dronk toen snel wat van haar koffie. 'Florrie ziet er zo eenzaam uit en jij bent zo afwezig soms. En toen dacht ik: perfecte match. Ik geloof dat ik te veel romans heb gelezen. Misschien kan ik beter bij mijn toneelstukken blijven.' Ze babbelde er vlug overheen.
Noah

Noah

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 10:52

Noah begon te lachen bij haar idee. 'Grace de matchmaker.' zei hij lachend. 'En heeft de matchmaker eigenlijk zelf al een match gevonden?' vroeg hij nieuwsgierig aan haar, kijkend hoe ze op zijn vraag zou reageren. Hij had geen idee of ze een vriend had of niet, misschien wachtte er wel iemand thuis op haar in Spanje.
Grace

Grace

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 11:03

Grace boog zich over haar koffie en verborg haar rode gezicht. 'Hé, dit ging niet over mij, we hadden het over jou! Het is niet de bedoeling dat je de vraag terug zou stellen.' Met haar handen om de mok koffie nam ze een slok en durfde Noah toen pas weer aan te kijken. 'Maar als je het écht wil weten? Nope en ik zie het ook nog lang niet gebeuren.' Ze glimlachte zwakjes. 'En jij? Ik weet eigenlijk niet eens of jij al niet een vriendin hebt?'
Noah

Noah

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 11:07

'Waarom zou je eerst zo moeilijk over die vraag doen als het antwoord toch nee is?' vroeg hij zich nieuwsgierig af en wilde weten wat er écht aan de hand was, want bij een simpele "nee" zou hij het niet laten zitten. 'Ik ben nog zo vrijgezel als maar zijn kan.' zei hij lachend, maar vond het eigenlijk wel prima zo: Als er iemand op zijn pad zou komen, zou hij dat vanzelf wel merken.
Grace

Grace

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 11:16

Grace keek hem hopeloos aan en schudde haar hoofd. 'Omdat het net zo waardeloos is als mijn matchmaker kunsten, daarom.' Ze lachte deze keer oprecht en sloeg haar benen over elkaar. 'Dus er is nog wel hoop voor mijn talenten als matchmaker? Ik kan je nog steeds aan Florrie koppelen zodat ik mijn geloofwaardigheid niet verlies?' Ze keek hem met een grijns aan. Grace had er echt geen zin in om over haarzelf te praten, want ze wist niet hoe ze de gebeurtenissen in haar leven moest interpreteren. Was Marc een vriend? en hoe zat het in godsnaam met Tristan? Ze dacht er liever niet over na.
Noah

Noah

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 11:19

'Er is altijd hoop voor je matching kunsten.' zei hij lachend. Hij had het niet zo op dingen die al uitgestippeld waren, het was allemaal zoveel beter als het gewoon natuurlijk ging, maar hij was niet iemand die opties buitensloot. Je wist niet wat er allemaal kon gebeuren in een korte tijd, dus besloot hij ervoor open te staan.
Grace

Grace

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 15:40

'Mooi!' Grace lachte nogmaals en leunde achterover in haar stoel. Daarna streek ze over haar blouse en keek Noah weer aan met diezelfde nieuwsgierige blik. 'Ben jij naar huis geweest met de kerst? Familie opgezocht enzo?' Het was al weer een hele tijd geleden, die kerstvakantie, maar ze had Noah zo lang eigenlijk al niet meer écht gesproken. Meestal waren het korte ontmoetingen in de gangen of in de lerarenkamer. Deze stage nam veel meer tijd in beslag dan Grace vantevoren had gedacht.
Noah

Noah

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 15:52

Noah keek haar aan. 'Er valt niet veel familie meer te bezoeken.' zei hij met een grijns, terwijl het eigenlijk alles behalve grappig was. Zijn grootouders waren pas overleden en zijn echte ouders had hij nooit gekend. Natuurlijk waren er tantes en ooms, maar daarvoor vloog hij niet speciaal terug naar Londen. De enige reden waarom hij dat zou doen was voor zijn vrienden, maar aangezien iedereen het druk had dit jaar, kwam dat er ook niet van. 'En jij dan?'
Grace

Grace

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 15:59

'Oh-' Grace keek hem terug aan, maar richtte toen haar blik op de zwarte koffie. 'Nou dan hadden we best kerst met z'n tweeën door kunnen brengen in plaats van als eenzame singles met een bordje op schoot voor de tv te zitten.' Ze lachte, maar was er absoluut niet blij mee dat ze haar kerst zo had doorgebracht. Ze had zo graag terug naar huis willen gaan, maar het was te duur. Grace moest al op de centjes letten, dus een vliegticket naar Spanje kon er echt niet vanaf.
Noah

Noah

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 16:04

'Dat was inderdaad best een goed plan geweest. Dan ging jij Spaans koken voor mij - en dan zouden we zo'n zoet sappige kerstfilm kijken.' zei hij lachend en dacht terug naar de kerstdagen bij hen thuis. Zijn oma kon echt meesterlijke dingen koken en zijn opa zorgde er altijd voor dat de kerstboom versierd werd. Als klein kind had hij altijd de piek mogen plaatsen, maar de laatste paar jaren móest hij dat wel doen omdat zijn grootouders er niet meer bij konden.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans    Burnt Beans  - Pagina 3 Icon_minitime

Burnt Beans
Terug naar boven 
Pagina 3 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Burnt Beans

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum